Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ulrike
[quote="Jacqueline&Rica"]
Een paar sneeuwfoto's van afgelopen vrijdag  :biggrin2:
Afbeelding

[/quote]

Wat een beauty  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: En jouw Rica is ook prachtig!!
.
Laatst gewijzigd door Ulrike op di 03 feb 2015, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Shanti en co
Vandaag Frummeltje maar eens gefotografeerd en zwart is toch heel anders dan wit.  :P
Normaal allemaal overbelichte foto's nu waren de meeste onderbelicht. Maar tussen de ruim 100 foto's zaten wel wat leuke.

Als ik er nou eens heel hard tegen probeer te miauwen.
Afbeelding

Dan maar voorzichtig tegen tikken
Afbeelding

Nog even staren naar de buurkat.
Afbeelding

En dan, héél belangrijk, lekker op de vensterbank gaan liggen.
Afbeelding
Door Aprilsnow
Thessa en Shanti schreef: Daar zijn die leuke potten toch ook voor.  :P

Wat een knapperd is Tammo zeg, ik dacht dat hij nog een pupje was door je onderschrift.
Ja tijd voor een nieuwe foto in mijn onderschrift. Hij is alweer 9 maanden  :biggrin2:
Door Fenixjuh
Vandaag maar weer eens een filmpje  :)

Normaal houd ik mijn hand onder Jacy's bek zodat hij de goede houding heeft, nu moest hij zelf die goede houding zoeken, dus was het wel moeilijk, maar de laatste 7 seconde zijn het waard  ::) :biggrin2:

Door joel
geweldig die wenkbrauwen van Jacy  ;D, knap kunstje hoor!

En Frummel is echt een plaatje, (blijft wel moeilijk hoor de kattenfoto;s, mis Trio dan weer zo  :'()
Door Kaela
Tessa ik vind je foto's juist heel mooi qua licht! En Frummel is  :smitten:

Jacey is heel knap! gelukkig is de beloning voor zo'n moeilijk kunstje ook heel lekker  :biggrin2:

Wij hadden vanmorgen sneeuwpret:

Door joel
O echt een lekker laagje sneeuw! Voor de honden een feest maar word er zelf ook zo blij van  :biggrin2:
Onze wandel afspraak staat voor vanmiddag, met een briard  :smitten: hopelijk ligt er dan nog iets
Door Fenixjuh
Ohw, wat heerlijk voor Oscar! Grappig muziekje ook  :)
Hier ligt sinds vannacht weer een dun laagje, alleen op de voetpaden.. Gister kregen we gewoon lente-gevoelens (en heeft Jacy alweer voor het eerst dit jaar gefrisbeed  ;) )
Door Shanti en co
Ach wat een leuke blije Oscar.  :D
Bij ons lag er vanochtend een heel dun laagje wat om 12 uur grotendeels alweer weg weg.

En bedankt, Frummel is meestal inderdaad heel lief, tot hij in zijn ikgadeanderekattenpesten-bui komt.  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door