Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Inge en Bono schreef: Dat klinkt niet fijn Dinky, sterkte, hopelijk kunnen ze iets zien en er wat mee....
Hoop dat ze me kunnen zeggen dat het niets ernstigs is en vanzelf weer over gaat eigenlijk. Zit me al de ergste doemscenario's in mijn hoofd te halen (tot aan mededeling: sorry, uw oog moet er uit). Nog kwartiertje en dan ga ik die kant op, wordt met de minuut nerveuzer.

Net wel lekker gewerkt :-) en het is weer prachtig weer geworden, was uit mijn werk te warm om jas aan te hebben ;-)
Door TMG1961
Aangezien ik het niet weet vraag ik het even

Vraag: Bestelling gedaan, had er ook zalmkoppen bij. Die zijn normaal altijd bevroren maar nu waren ze ontdooid..waren voorheen wel bevroren.
Geen idee of het een probleem is om ze weer in te vriezen en daarna voor gebruik te ontdooien en dan aan Pixie te voeren.
Door TMG1961
dinky89 schreef: Hoop dat ze me kunnen zeggen dat het niets ernstigs is en vanzelf weer over gaat eigenlijk. Zit me al de ergste doemscenario's in mijn hoofd te halen (tot aan mededeling: sorry, uw oog moet er uit). Nog kwartiertje en dan ga ik die kant op, wordt met de minuut nerveuzer.

Net wel lekker gewerkt :-) en het is weer prachtig weer geworden, was uit mijn werk te warm om jas aan te hebben ;-)
Sterkte zo meteen en hopelijk kunnen ze zien wat het probleem is en weten ze ook wat er aan te doen
Door TMG1961
koekje schreef: Sien is naar de slager  :(
Hopelijk mag ik snel bellen en is alles dan goed gegaan.
duim dat alles goed is gegaan

OT: De zalm was dus vers en niet bevroren geweest van te voren. Dus dat is ook opgelost
Door dinky89
Nou, mijn lenzen zijn nu omgedraaid en dat lijkt op dit moment de oplossing te zijn. Er zat een halfje verschil in en je schijnt het ene kant op dus zelf te compenseren en andere kant op niet waardoor het maar bij 1 oog op zou vallen. Ben nu in elk geval weer rustig en hoop dat door inderdaad lange termijn oplossing is (snap alleen niet hoe ze omgedraaid konden zijn want ik let daar juist extra op omdat ze volgens opticien vorige keer juist omgewisseld waren en toen had ik nergens last van). Ik houdt het in elk geval voorlopig maar even extra in de gaten, ook met bril op. Vertrouw het ergens namelijk nog niet...
Door TMG1961
dinky89 schreef: Nou, mijn lenzen zijn nu omgedraaid en dat lijkt op dit moment de oplossing te zijn. Er zat een halfje verschil in en je schijnt het ene kant op dus zelf te compenseren en andere kant op niet waardoor het maar bij 1 oog op zou vallen. Ben nu in elk geval weer rustig en hoop dat door inderdaad lange termijn oplossing is (snap alleen niet hoe ze omgedraaid konden zijn want ik let daar juist extra op omdat ze volgens opticien vorige keer juist omgewisseld waren en toen had ik nergens last van). Ik houdt het in elk geval voorlopig maar even extra in de gaten, ook met bril op. Vertrouw het ergens namelijk nog niet...
In ieder geval goed nieuws
Door dinky89
TMG1961 schreef: In ieder geval goed nieuws
Nou dat zeker!
Al moet ik zeggen dat ik het idee krijg dat die lens die ik eerst rechts had en nu dus links niet meer goed is want nu zie ik rechts volledig scherp en links niet, al heb ik wel het idee dat het minder erg is dan toen die lens rechts zat (is het nog te volgen? :P).

Duimen draaien voor Sientje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door