Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Waaat bende gij eigenlijk met Franske getrouwd? Dan woon je dichterbij dan je altijd zeg!!
Uhhhhh NEE heel duidelijk NIET met Franske  :biggrin2:

Wat grappig zeg, meneer en ik leerden elkaar kennen toen ik 17 was, en wij kochten ons eerste huisje een week voordat ik 20 werd! GMTA  8)
Kim_S schreef: Uhhhhh NEE heel duidelijk NIET met Franske  :biggrin2:

Wat grappig zeg, meneer en ik leerden elkaar kennen toen ik 17 was, en wij kochten ons eerste huisje een week voordat ik 20 werd! GMTA  8)
:boxing: :biggrin2:

Hoe snel hadden jullie je eerste hond samen?
Kim_S schreef: :boxed: :biggrin2:

Uhm... na 2 maanden en 25 dagen hebben we Hooli opgehaald.  8)
Ik ben bij meneer ingetrokken voor de hond  ::) ;D
;D Die zomer is de papa van Jooep uitgezocht, dat najaar hebben zijn papa en mama samen gespeeld, en 8 december issie geboren :smitten:
De kippen en konijnen waren er al wel heel snel. Iedereen vond het raar dat mijn vriend zo druk binnen aan het klussen was terwijl ik in de tuin de dierenhokken aan het bouwen en verven was  ;D

Prioriteiten he  8)

Heeft wel een maand of 2 geduurd eer we hier ook echt gingen wonen...hebben best wat geklust. Wel in de weekenden al hier geslapen op een luchtbedje in het kamertje waar op dat moment het minst geklust werd. :) was leuk.
eelke schreef: ;D Die zomer is de papa van Jooep uitgezocht, dat najaar hebben zijn papa en mama samen gespeeld, en 8 december issie geboren :smitten:
De kippen en konijnen waren er al wel heel snel. Iedereen vond het raar dat mijn vriend zo druk binnen aan het klussen was terwijl ik in de tuin de dierenhokken aan het bouwen en verven was  ;D

Prioriteiten he  8)

Heeft wel een maand of 2 geduurd eer we hier ook echt gingen wonen...hebben best wat geklust. Wel in de weekenden al hier geslapen op een luchtbedje in het kamertje waar op dat moment het minst geklust werd. :) was leuk.
Aaaah vroegah... Die goeie ouwe tijd...
*Melancholische smiley*
:biggrin2:
Ik was vandaag vrij ;). M'n oudste broer is met z'n aanhanger en gereedschap komen helpen. Hij heeft eerst m'n pa nog opgehaald. Ze hebben de oude halfrotte houten schuur die ook nog eens overwoekerd was met wingerd afgebroken. M'n broer kwam ook omdat de grote  Hammond van m'n vader naar een andere locatie verhuisd moest worden. Dus eerst aanhanger vol maken en naar de stort. Daarna dat ding met bijbehorende zaken verhuizen (loodzwaar zeg. Ben blij dat pa er wielen onder had, maar in die aanhangwagen krijgen! Poeh!) en dan weer terug om rest af te breken. Toen was de stort al dicht. Dus de rest klein gemaakt en dat gaan pa en ik binnenkort nog wel wegbrengen. Pa en broer weer naar huis. Zus had twee porties eten gebracht en dat hebben Vil en ik lekker opgegeten. Ik was blij dat ik niet meer hoefde te koken ;)
Heerlijke ochtendrit gehad en thuisgekomen meteen de vriezer te ontdooien gezet. Dinsdag had ik de koelkast al schoongemaakt, ben zo lekker bezig  :P :P Dus nu de vriezer even droogmaken en weer inladen. 

Vanavond gaan we nieuwe schoenen kopen, ik krijg ze van Rik voor mijn verjaardag  :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door