Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ivonne schreef: Misschien naar buiten in de avond?
Niet zolang terras niet afgezet is. Ik woon vlak bij een best drukke weg en voel er weinig voor om tijdens laatste rondje  Noppie tegen te komen, platgereden op de weg.
K&D schreef: Issie nog heel? Het kan ook zijn dat het voorjaar, krolse poezen en dergelijke meespelen in zijn gedrag.
Noppie is nog heel. Vandaag is de kleine smiecht heel braaf..tot nu toe dan he  :biggrin2:
Hier lopen momenteel geen krolse dames rond. Moet wel zeggen dat ik af en toe twijfel aan Noppie of ie wel een kerel is..hij rolt en miauwt regelmatig als een krolse poes  ;D
TMG1961 schreef: Noppie is nog heel. Vandaag is de kleine smiecht heel braaf..tot nu toe dan he  :biggrin2:
Hier lopen momenteel geen krolse dames rond. Moet wel zeggen dat ik af en toe twijfel aan Noppie of ie wel een kerel is..hij rolt en miauwt regelmatig als een krolse poes  ;D
Weet je dat heel zeker? Fretten ruiken loopse dametjes op een km of 5 afstand nog, ik zie geen reden waarom dat voor katers een kortere afstand zou zijn.

(En in Amsterdam gaat het dan over duizenden poezen, allicht dat er dan een altijd eentje krols is)
fem fatale schreef: Weet je dat heel zeker? Fretten ruiken loopse dametjes op een km of 5 afstand nog, ik zie geen reden waarom dat voor katers een kortere afstand zou zijn.

(En in Amsterdam gaat het dan over duizenden poezen, allicht dat er dan een altijd eentje krols is)
Laat ik het zo zeggen..ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven steken  :biggrin2:
bloemetje schreef: Als ie nog heel is ben ik geneigd te roepen dat ie moet worden gecastreerd en dat hij dan een stuk makkelijker te hanteren zal zijn.  Het verbaast me dan al dat ie niet piest in huis!
Noppie was al gecastreerd toen ik hem kreeg. Hij piest wel binnen maar doet dat netjes in de kattenbakken
Door Martine-Tom
bloemetje schreef: Ik voel me nu erg blonT ::) wat bedoelen we dan met heel??
4 poten, kop, romp en staart?  :P

Ik volgde het ook al niet hoor, leek me duidelijk dat er intact bedoeld werd  :D
bloemetje schreef: Ik voel me nu erg blonT ::) wat bedoelen we dan met heel??
Foutje van mijn kant .. ik legde de link niet naar castratie toen K&D vroeg is ie nog heel. Dacht dat er bedoeld werd of ik hem nog niet z;n nekje omgedraaid had  :-[

Ben behoorlijk grijs..telt dat ook als BlonT?
>:( Het moet verdorie niet gekker worden. Net de ramen aan de buitenkant (voorzijde) van mijn huis gewassen. Ook de vitrage meteen maar in de wasmachine gemikt en weer opgehangen. Mag ik nu eindelijk gewoon gaan zitten en mijn boek verder lezen?  >:(
-Saskia- schreef: >:( Het moet verdorie niet gekker worden. Net de ramen aan de buitenkant (voorzijde) van mijn huis gewassen. Ook de vitrage meteen maar in de wasmachine gemikt en weer opgehangen. Mag ik nu eindelijk gewoon gaan zitten en mijn boek verder lezen?  >:(
*click*

:sofa:
-Saskia- schreef: >:( Het moet verdorie niet gekker worden. Net de ramen aan de buitenkant (voorzijde) van mijn huis gewassen. Ook de vitrage meteen maar in de wasmachine gemikt en weer opgehangen. Mag ik nu eindelijk gewoon gaan zitten en mijn boek verder lezen?  >:(
Doe dat dan ook gewoon. >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door