Angelique schreef: En ook geen model kluizenaarswoning natuurlijkNee, ook niet echt, we hebben wel zo,n huisje gevonden, staat al drie jaar te koop.![]()
In onze vakantie laten we een makelaar komen, kijken waar onze stulp voor op de markt kan.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: En ook geen model kluizenaarswoning natuurlijkNee, ook niet echt, we hebben wel zo,n huisje gevonden, staat al drie jaar te koop.![]()
lianneke schreef: Nee, ook niet echt, we hebben wel zo,n huisje gevonden, staat al drie jaar te koop.In Ww vind je er daar wel meerdere van. Spannend!
In onze vakantie laten we een makelaar komen, kijken waar onze stulp voor op de markt kan.
Laika schreef: Ik vond het altijd erg fijn als je na een bezichtiging weer thuiskwam in je schone en opgeruimde huisJa, dat kan fijn zijn, alleen ga ik met 6 honden naar het water en na thuiskomst is het schone er dan weer vlot af
Maar wat een hoop spannende ontwikkelingen. Succes allemaal!
Angelique schreef: Ja, dat kan fijn zijn, alleen ga ik met 6 honden naar het water en na thuiskomst is het schone er dan weer vlot afje moet ze ook handdoeken meegeven![]()
Angelique schreef: Op zich waren ze niet negatief, maar zoals in zoveel gevallen was er nog een eigen huis te verkopen. Dus tja, schiet niet op zo.Nee, dat schiet zeker niet op zo.
Maxi's 3-tal schreef: Nee, dat schiet zeker niet op zo.Niet echt nee, geldt hier ook we zullen ook eerst moeten verkopen (alleen moeten we nog binnen afzienbare tijd verhuizen) en als dat al onze kijkers ook eerst moeten, tja...![]()