Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
Angelique schreef: En ook geen model kluizenaarswoning natuurlijk  :biggrin2:
Nee, ook niet echt, we hebben wel zo,n huisje gevonden, staat al drie jaar te koop.
In onze vakantie laten we een makelaar komen, kijken waar onze stulp voor op de markt kan.
Door Angelique
lianneke schreef: Nee, ook niet echt, we hebben wel zo,n huisje gevonden, staat al drie jaar te koop.
In onze vakantie laten we een makelaar komen, kijken waar onze stulp voor op de markt kan.
In Ww vind je er daar wel meerdere van. Spannend!
Door Laika
Ik vond het altijd erg fijn als je na een bezichtiging weer thuiskwam in je schone en opgeruimde huis  :)
Maar wat een hoop spannende ontwikkelingen. Succes allemaal!
Door Angelique
Laika schreef: Ik vond het altijd erg fijn als je na een bezichtiging weer thuiskwam in je schone en opgeruimde huis  :)
Maar wat een hoop spannende ontwikkelingen. Succes allemaal!
Ja, dat kan fijn zijn, alleen ga ik met 6 honden naar het water en na thuiskomst is het schone er dan weer vlot af  :biggrin2:
Door nova
Angelique schreef: Ja, dat kan fijn zijn, alleen ga ik met 6 honden naar het water en na thuiskomst is het schone er dan weer vlot af  :biggrin2:
je moet ze ook handdoeken meegeven  :biggrin2:

Zo zonde van je energie  :-\
Door Charlie Angel
Angelique schreef: Op zich waren ze niet negatief, maar zoals in zoveel gevallen was er nog een eigen huis te verkopen. Dus tja, schiet niet op zo.
Nee, dat schiet zeker niet op zo.  :-\
Door Kaio
Maxi's 3-tal schreef: Nee, dat schiet zeker niet op zo.  :-\
Niet echt nee, geldt hier ook we zullen ook eerst moeten verkopen (alleen moeten we nog binnen afzienbare tijd verhuizen) en als dat al onze kijkers ook eerst moeten, tja...  ::) Kun je lang op elkaar lopen wachten.
Door lianneke
Daarom gaan wij ook niet eerder bezichtigen, niet voor ons huis verkocht is (duurt hier gemiddeld drie jaar).
We gaan wel regelmatig huizen en de buurt, kijken, vooral om een indruk te krijgen of de omgeving ons aanstaat. En natuurlijk of we wel fatsoenlijk met onze monsters kunnen lopen in de buurt
Als het leeg staat loop ik er gerust een rondje om heen en gluur ik stiekem naar binnen..
Door Kaio
Ja dat doen wij dus wel een beetje, als het nl verkocht raakt dan moeten we zo snel mogelijk verhuizen, en goh budget, 3 beren, loopmogelijkheid, wensenlijst, tja is goed om een lijst met huizen achter de hand te hebben. (En ja we rijden er niet zo eventjes langs waar we een nieuw dak zoeken)

Ons huis nu staat wel in belgie, dat scheelt wel wat, maar ook hier is het nu komkommertijd  :-\
Door Angelique
Ik vind het an sich ook niet zo erg dat mensen komen kijken. We hebben dat vooraf ook besproken met de makelaar, want die zei ook al, veel mensen laten die kijkers niet toe omdat het niet direct perspectief biedt. Maar goed, ook dat andere huis kan maar zo volgende week ineens verkocht zijn en dan is het voor die kopers ook fijn dat ze op voorhand al goed hebben kunnen oriënteren c.q. wellicht al een keuze hebben gemaakt. Dus ja nee, helemaal tof is het niet, want normaal a een bezichtiging is het afwachten...kopen we of kopen we niet en nu is het gewoon weer afwachten.

Wij zijn zelf ook al ergens wezen kijken en de makelaar van huis 1 zei ook lekker bout...kom maar terug als je je hut verkocht hebt.  Na enige uitleg over onze wensen en eisen draaide die wel bij, maar het ging niet van harte en een assistente heeft ons in een razend tempo door de hut heen geslingerd. Met zo'n makelaar moet je volgens mij wel een hele leuke hut hebben om 'm ooit verkocht te krijgen  :-X

Neem niet weg dat het natuurlijk fijner is dat je een kijker krijgt die ook in staat zou zijn om volgende week te zeggen...ik doe een bod.
Door Antonia
Hier is het bod geaccepteerd. Dat betekent dat mijn huis, onder voorbehoud van financiering, verkocht is. Ik hoorde dat het koopcontract vanmiddag is getekend.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door