Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Ja niet piepen Koekje, ik ben 25 en heb nu al een 'Saskia-bosje'Waar is hier???????![]()
Waarom kom je niet hier wonen Saskia?
Ronald schreef: Waaer blijft mijn stroopwafelIk kan wel zeggen op de volgende bbq, maar hoogstwaarschijnlijk ben ik dat dan wel weer vergeten.![]()
bloemetje schreef: Een veelbelovend gescoord met theo op ahoy!! we zijn megatrotsGefeliciteerd!![]()
bloemetje schreef: Een veelbelovend gescoord met theo op ahoy!! we zijn megatrots![]()
koekje schreef: Ik heb weer eens debiel gedroomd. Er was een oude klasgenoot overleden en ik was op een receptie daarvan. En daar kreeg iedereen een zeepje met zn naam.Ik heb gedroomd dat ik mijn bovenbenen scheerde en dat er maar zwart lang haar bleef teruggroeien...
Martine-Tom schreef:![]()
![]()
![]()
Ik snapt er geen moer van, ik dacht dat je Theo=TMG bedoelde![]()
![]()
![]()
Martine-Tom schreef: Ik heb gedroomd dat ik mijn bovenbenen scheerde en dat er maar zwart lang haar bleef teruggroeien...Maar het is toch normaal dat er na het scheren vanzelf weer lang zwart haar terug groeit? Hier is dat wel zo.
Wie wint?![]()
koekje schreef: Maar het is toch normaal dat er na het scheren vanzelf weer lang zwart haar terug groeit? Hier is dat wel zo.Nee maar ik kan er normaliter geen vlecht in leggen
Of heb jij paars haar op je benen?![]()