Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Hier weinig regen gehad, alleen bui toen vl naar werk moest. Inmiddels weer strak blauwe lucht en met ramen open wil het nog niet afkoelen in huis (24 graden)
Door **Jolanda**
Gisteravond nog even een ronde gedaan voordat het zou los barsten. Overbuurvrouw waarschuwde me nog, maar ik wist zeker dat ik terug thuis zou zijn voordat 'de storm' bij ons gearriveerd was.
En jawel, 3 minuten voordat ik thuis was begon het zachtjes te druppelen, maar een hele donkere wolk hing in de lucht en dat rommelde ook al af en toe.
Eenmaal thuis heb ik nog vlees uit de auto geladen (die had ik eerder opgehaald). Maar toen ik datzelfde vlees van de gang naar de vriezer in de stal wilde brengen werd ik toch nat haha.

Het zeil van het zwembad waren we bijna kwijt, maar nadat we dat opnieuw over het zwembad hadden gelegd was dat ook alweer in orde.
Verder alleen flinke wind, behoorlijk wat onweer en heel veel regen. Ik vond niet dat je dit noodweer kon noemen, niet hier in ieder geval.

Vannacht heeft het inderdaad nog even vies gedaan. Vriendlief was uit bed gesprongen om het raam dicht te doen. Het regende hard maar ik kon prima opnieuw in slaap komen :D :biggrin2:
Door nova
Vannacht had ik ineens bezoek op m'n slaapkamer van een hele bibberende hond  :-\,  ze heeft de rest van de nacht  naast mijn bed mogen liggen.  Als ik alle berichten  zo lees, dan zijn we er nog genadig vanaf gekomen. :)
Door smulpaap
Hier inmiddels een heerlijke wind . Bed maar weer eens verschoond , het was om te ploffen vannacht
Door charmed
Toen de bui overging, warm water ton ik in de pyama buiten stond, weer zoveel dat je er amper nat van kon worden, wel veel wind. Natuurlijk heb ik amper geslapen. Een rennende hond door de kamer al blaffend. Eentje bibberend op bed, die zat wel strak voor het raam te kijken, wat er allemaal gebeurde, zelfs de oude Whisper was een beetje bang dus die wilde bij mij in de arm liggen. We hebben de nacht weer overleefd en alle shelties liggen nog in coma. Pffffff Warm weer en een klein beetje regen en ze zijn helemaal van slag. denk dat het nog wel meegevallen had, als ze geen onweer hadden gehoord eerder op de dag. Zal wel weer een paar dagen duren voordat ze normaal reageren.
Door Ruby/Billy
Na een drukkende dag gisteren, waar het even leek of we toch flink wat zouden krijgen, het bleef bij leek. Vanochtend om half 8 eindelijk een heerlijke regenbui, duurde maar een half uur, na de bui was het weer broeierig warm aan het worden.
Ruby boeit het gelukkig niet, we hoorden knallen van het pinkster vuurwerk in Delfzijl en ze sliep lekker door.
Door inge58
Kaio schreef: Zag er op tv bij pinkpop ook lekker zwart uit zojuist...

Mijn zoon was op pinkpop met zijn vriendin. Alles gelukkig goed gekomen maar ze hebben echt wel angstige momenten gehad!
Door dinky89
Bolaj schreef: Na een drukkende dag gisteren, waar het even leek of we toch flink wat zouden krijgen, het bleef bij leek. Vanochtend om half 8 eindelijk een heerlijke regenbui, duurde maar een half uur, na de bui was het weer broeierig warm aan het worden.
Ruby boeit het gelukkig niet, we hoorden knallen van het pinkster vuurwerk in Delfzijl en ze sliep lekker door.
Hier in Groningen lijkt straks weer een buitje aan te komen na 6 uur. Zou fijn zijn als het niet meer zo benauwd zou zijn ;-)
Door charmed
Vanaf een uurtje of kwart voor 3 wakker gelegen. 1 topper zit voor het raam te beven, de andere twee lopen al ijsberend en blaffend over de vloer. Als ik dan heel goed luister, horen we heel erg in de verte een onweersbui, die is volgens mij niet dichtbij geweest. Wel later nog regen gehoord. Nadat het regen/onweersgeweld, natuurlijk als een blok in slaap gevallen tot 11 uur  :o Phoebe maakt me altijd wakker omdat ze honger heeft, maar nu heb ik haar wakker moeten maken. Ze was helemaal uitgeteld. Prudence keek mij aan, van jij bent gek dat je uit bed gaat :biggrin2:
Door eelke
Hier is het bewolkt! En ik dacht nog, mooi, kan ik de ramen voor niet zemen en moet ik wel lekker in het zonnetje gaan zitten, overmacht.

Lekker dan  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door