Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Das een duur grapje om dat boek te printen vrees ikEen boek uitprinten of bij een copycenter laten uitprinten is idd al snel duurder dan zelf kopen![]()
El_Kato schreef: Een vraagje over de start van de dag, het water met citroen. Voeg je nu kokend water aan vers citroensap toe of lauwwarm water? Moet het boek nog goed inkijken dus misschien dat daar het antwoord op mijn vraag staat maar even googlen leverd me op dat het lauwwarm water moet zijn en ik doe nu steeds het sap van een halve citroen mengen met kokend water.....Heet water en over een schijfje verse citroen
Kaio schreef: Een boek uitprinten of bij een copycenter laten uitprinten is idd al snel duurder dan zelf kopenhet is een pdf en de reader kan die niet fatsoenlijk lezen helaas.
(of je moet gratis kunnen printen)
Of je zet hem op een e-reader (moet je die wel weer hebben)
hannabelgje schreef: het is een pdf en de reader kan die niet fatsoenlijk lezen helaas.ik heb op mijn foon ook een adobe reader, daar kan ik hem redelijk goed mee openen, goed genoeg als ik een recept er bij wil pakken in ieder geval
hannabelgje schreef: het is een pdf en de reader kan die niet fatsoenlijk lezen helaas.op de bamitronic e-reader hier wel te doen, moet wel even kantelen en grootte aanpassen