Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
Dat is ook waar, hahaha, en ik denk dat qua de mindjuice elk boek wel aardig vergelijkbaar is... gelukkig maar ook, heb toch nog geen geld om boeken te kopen... en als ik wel geld had, moet ook nog sparen voor mijn trip naar Hawaii die ik ooit wil gaan maken ::)
Door El_Kato
Een vraagje over de start van de dag, het water met citroen. Voeg je nu kokend water aan vers citroensap toe of lauwwarm water? Moet het boek nog goed inkijken dus misschien dat daar het antwoord op mijn vraag staat maar even googlen leverd me op dat het lauwwarm water moet zijn en ik doe nu steeds het sap van een halve citroen mengen met kokend water.....
Door El_Kato
Check, thx! Geen kokend water meer dus.

Ga vandaag het boek denk ik printen  :)
Kan het niet goed lezen op de Glo en vind het op papier wel handig. Dan print ik gelijk de andere documenten erbij en de gratis recepten die ik met regelmaat in mijn inbox nu krijg dan houd ik wat meer  overzicht  :)
Door Kaio
hannabelgje schreef: Das een duur grapje om dat boek te printen vrees ik  :o
Een boek uitprinten of bij een copycenter laten uitprinten is idd al snel duurder dan zelf kopen
(of je moet gratis kunnen printen  ;) )
Of je zet hem op een e-reader (moet je die wel weer hebben)
Door EllenL
El_Kato schreef: Een vraagje over de start van de dag, het water met citroen. Voeg je nu kokend water aan vers citroensap toe of lauwwarm water? Moet het boek nog goed inkijken dus misschien dat daar het antwoord op mijn vraag staat maar even googlen leverd me op dat het lauwwarm water moet zijn en ik doe nu steeds het sap van een halve citroen mengen met kokend water.....
Heet water en over een schijfje verse citroen :)

Hij doet het voor in het hot 'n spicey filmpje;
http://www.juicemaster.com/nl/recipes/juices/hot-n-spicy
Kaio schreef: Een boek uitprinten of bij een copycenter laten uitprinten is idd al snel duurder dan zelf kopen
(of je moet gratis kunnen printen  ;) )
Of je zet hem op een e-reader (moet je die wel weer hebben)
het is een pdf en de reader kan die niet fatsoenlijk lezen helaas.
Door EllenL
hannabelgje schreef: het is een pdf en de reader kan die niet fatsoenlijk lezen helaas.
ik heb op mijn foon ook een adobe reader, daar kan ik hem redelijk goed mee openen, goed genoeg als ik een recept er bij wil pakken in ieder geval ;)
Door Kaio
hannabelgje schreef: het is een pdf en de reader kan die niet fatsoenlijk lezen helaas.
op de bamitronic e-reader hier wel te doen, moet wel even kantelen en grootte aanpassen
Door EllenL
Ik probeer avocado's altijd op voorraad te hebben en bij de lidl in Duitsland te kopen, daar zijn ze 79 cent, maar vaak wel nog heel groen, dus ik koop ze een paar dagen voor ik ze nodig heb ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door