Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ja. Al hadden we het gisteren pas door omdat we hem zaterdag aan het begin van de middag uit logeren hebben gebracht. Na nadenken bedacht ik me dat hij vrijdagavond ook al moeilijk deed met op bed springen.

Dus hij krijgt sinds gisterenavond arnica. Na een veel te blije uitbarsting op het strand een tijd geleden deed hij het daar ook goed op.
Door koekje
Beterschap Joep! Je bent natuurlijk geen puppy meer he, beetje rustig aan gaan doen hoor.
Door eelke
Hij wordt 9 in december. Piep jong en nog lang niet op de helft dus. Ik denk toch aan groeipijn *kuch*

Hij is gelukkig best flauw met zichzelf dus hij doet het dan wel zelf ook rustig aan.
Door koekje
Sien heeft voor straf huisarrest. Gisteravond heeft ze het in haar gekke hoofd gehaald om over de schutting te klimmen. En toen kwam ze bij de buren uit, waar ze niet uit de tuin kan. En toen wilde ze middenin de nacht toch maar weer terug, waarbij ze mij en alle kinders wakker loeide (en ik slaap al zo weinig). Ik met de baby's naar beneden, Vera opdracht gegeven zelf verder te slapen, die moest immers vanochtend weer naar school. Meneer is uit werken, dus ik mocht de schoolrun helemaal in mn eentje doen en dan gaat de wekker extra vroeg, want op pad met 40 kilo kind in de bakfiets, die allemaal eerst nog aangekleed, eten en drinken, aan de tiet en voerschoond moeten worden. En ikzelf even in de douche en om mn coupe mevrouw Stemband weer een beetje bij elkaar te binden.
Vannacht in mn bloemetjesnachtjapon en op mn slippers kon ik Sien dus niet uit de tuin van de buren plukken. Briefje aan de schutting gehangen en briefje in de brievenbus dat ze daar zat, dat ze haar beter niet konden oppakken en of ze hun ladder tegen de schutting aan wilden zetten, dan ze zo over de schutting kon naar de ladder aan mijn kant. Sien scheet hele peejen, dus dat deed ze niet. Toen ik iedereen in de bakfiets had ingeladen en eigenlijk al bijna te laat was, zag ik actie bij de buren: Sien wilde niet op de ladder. Buurman zou gelukkig de hele ochtend thuis zijn. Dus eerst kind op school gedropt, rondje Jumbo gedaan met 1 slaper op mn rug en 1 giller in het karretje, daarna weer terug thuis snel alles uitladen, baby;s met boterham voor de televisie geparkeerd, carrier boven gaan zoeken en toen snel naar de buren.
Sien ging er zelf zowat in en heeft de enorm zitten purren. En nu slaapt ze boven op bed. Zij wel.
Door Ina
Och Koek..... echt hoor.... het wordt echt ooit makkelijker
Met Sien weet ik niet, katten blijft een raar eigenwijs volk... maar die kids gaan echt ooit zelf hun onderbroek verwisselen, boterham smeren en dapper peddelen op hun eigen fiets... dat hoef je dan hooguit nog te melden dat het moet gebeuren :biggrin2:

Hopelijk heb je vandaag nog even een momentje dat je op adem kan komen
Door Kaela
Ronald schreef:In de Oosterstraat, schuin tegenover de Ierse pub.
Gelukt! Supersnelle service en het doet het allemaal prima. Kleuren lijken alleen wat anders, maar dat is detail. En ik ben braaf lopend geweest ;D

Maar dit is het klaagtopic dus komt ie: ondanks de schappelijke prijs was het toch even au bij het afrekenen. Zonde geld, blegh.
Door CindyMayella
Heb zaterdag 10 uur gewerkt.... lentemarkt en te weinig personeel..... ben nog moe.... sinds afgelopen vrijdag werk ik op vrijdag weer hele dagen (werkte eerst 5,5 uur ipv 7 uur), en dan na zo’n dag hakt dat er wel in... gelukkig hebben we niet vaak zulke dagen ;D ...... maar ik kom er wel ;) .....
Door eelke
Hmmm die Joep. Ik weet het niet hoor. Lopen enzo gaat allemaal best soepel. Alleen hij gaat niet op de bank. En staat dan heel indringend te kijken; help baas!

Toen ik net zijn voorpoten erop zette deed hij zelf heel gemakkelijk zijn achterpoten.

Dus nu twijfel ik of hij nog last heeft. Of dat hij last heeft gehad, het dus een keer niet lekker was, op de bank springen, en hij nu daarom denkt dat het niet meer gaat. Net zoals hij dus soms ook denkt dat hij niet over een vloer kan lopen omdat hij eens uitgegleden is.

Toen we zondagavond de visite uitlieten sprong hij ook zo op de bank om buiten te kijken, dat zag er soepel uit. Dacht hij er toen niet bij na?

Hij ligt nu in ieder geval tevreden op de bank ::) het is altijd maar ingewikkeld met hem. Na een weekend strand had hij het ook, en tilde mijn vriend hem een week later nog op de bank 'want hij kan het niet zelf' terwijl hij het bij mij wel weer gewoon zelf deed. Soms is ie wel uitgekookt blijkbaar.
Door Ronald
Vandaag gewerkt. Ging (in mijn ogen) goed. Donderdag wilde ik een half dagje in Leeuwarden werken, maar dat mocht niet. Leidinggevende: eerst twee uurtjes. En dan kijken of het gaat!

Kennelijk wil ik toch weer te hard...
Door eelke
Zet het maar in geluksmomentje, dat je zulke scherpe mensen om je heen hebt die jou in de gaten houden ;)
Door constance.blokzijl
eelke schreef:Hmmm die Joep. Ik weet het niet hoor. Lopen enzo gaat allemaal best soepel. Alleen hij gaat niet op de bank. En staat dan heel indringend te kijken; help baas!

Toen ik net zijn voorpoten erop zette deed hij zelf heel gemakkelijk zijn achterpoten.

Dus nu twijfel ik of hij nog last heeft. Of dat hij last heeft gehad, het dus een keer niet lekker was, op de bank springen, en hij nu daarom denkt dat het niet meer gaat. Net zoals hij dus soms ook denkt dat hij niet over een vloer kan lopen omdat hij eens uitgegleden is.

Toen we zondagavond de visite uitlieten sprong hij ook zo op de bank om buiten te kijken, dat zag er soepel uit. Dacht hij er toen niet bij na?

Hij ligt nu in ieder geval tevreden op de bank ::) het is altijd maar ingewikkeld met hem. Na een weekend strand had hij het ook, en tilde mijn vriend hem een week later nog op de bank 'want hij kan het niet zelf' terwijl hij het bij mij wel weer gewoon zelf deed. Soms is ie wel uitgekookt blijkbaar.
Slimme Joep, waarom zelf doen als het gedaan wordt?
Brutus deed dat ook regelmatig hoor, je voor de gek houden om iets gedaan te krijgen. Ik weet nog dat hij lekker sliep en ik vond het eigenlijk wel eens tijd om een stuk te wandelen, meneer had regelmatig zere voetzooltjes en liep dus ook binnen no time te manken alsof hij echt, echt een zere poot had en eigenlijk niet verder kon. Tot we een vriendje tegen kwamen en hij bedacht dat spelen ook wel ok was, echt het Lourdes was er niets bij zo’n spontane genezing AfbeeldingAfbeelding

Ik negeerde het nog wel eens, en als ik het negeerde dan of hij begreep snel dat hij me niet voor de gek kon houden óf hij had echt last en dat merkte ik dan weer snel genoeg.

Maar ik vind het wel komisch hoor, zulk gedrag.
Weet niet of je dat filmpje kent? hond ergens in Azië die op het eerste gezicht half verlamd lijkt en zich over straat sleept, tot hij krijgt wat hij wil en zoooo soepel op 4 poten weg loopt....
Door Ronald
eelke schreef:Zet het maar in geluksmomentje, dat je zulke scherpe mensen om je heen hebt die jou in de gaten houden ;)
Dat is eigenlijk ook weer zo ::)
Door eelke
Het is ruk dat het nodig is hoor, laat ik dat voorop stellen.

Nou Constance, ik sleepte hem net de bank op, want zielig doen, voorpoten eerst, nog zielig doen, dan maar een kontje geven. Springt ie van de bank af, loopt ie een rondje, en springt ie er daarna wel zelf op. Nou ja.

Morgen nog maar eens aanzien en anders toch maar eens langs de dokter hoor. Ik krijg de kriebels van kapotte honden.
Door zurca
Eef+doggies schreef:Lief dat je het vraagt :)

Ze heeft weer last van haar schouder (die is misvormd en ze had ocd van het schouderblad en losse botstukjes, waaraan ze 2,5 jaar geleden is geopereerd).
En ze vindt dierenarts(en) verschrikkelijk eng, dus onderzoeken/behandelen is nogal onprettig voor haar.

Ik wacht bericht van de fysio af, daar zijn we gisteren geweest, ze gaat nog overleggen met de fysio die Bella heeft behandeld tijdens de revalidatie.

Het is zo sneu, ze is echt een renhondje. Hopelijk kan de fysio haar helpen zonder een stressvol onderzoekstraject.
Maar misschien is het wel verstandiger om eerst de schouder goed in beeld te brengen... Lastig hoor. Haar vertrouwen is zo broos, al die onderzoeken helpen daar niet bij.
Ach wat sneu dat jullie meisje zo bang is.
Ik hoop dat jullie iets/iemand vinden die haar kan helpen met haar schouder maar ook haar vertrouwen kan winnen.
:bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door