Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
koekje schreef:Weer een borstontsteking. Boe! >:(
Deze keer wel de andere kant, maar hij zit er al sinds afgelopen weekend, want ik had gehoopt dat het alleen een verstopt kanaaltje was wat ik zelf wel opgelost kreeg ::)
Krimmeneel :-\
Beterschap koek :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Eef+Stippels
Fijn dat de ab aan lijkt te slaan, Koekje!

Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht van de zorgen om mijn kleine meisje.. :(
Door zurca
Eef+doggies schreef:

Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht van de zorgen om mijn kleine meisje.. :(
Wat is er met je meiske aan de hand?
Door Eef+Stippels
zurca schreef:Wat is er met je meiske aan de hand?
Lief dat je het vraagt :)

Ze heeft weer last van haar schouder (die is misvormd en ze had ocd van het schouderblad en losse botstukjes, waaraan ze 2,5 jaar geleden is geopereerd).
En ze vindt dierenarts(en) verschrikkelijk eng, dus onderzoeken/behandelen is nogal onprettig voor haar.

Ik wacht bericht van de fysio af, daar zijn we gisteren geweest, ze gaat nog overleggen met de fysio die Bella heeft behandeld tijdens de revalidatie.

Het is zo sneu, ze is echt een renhondje. Hopelijk kan de fysio haar helpen zonder een stressvol onderzoekstraject.
Maar misschien is het wel verstandiger om eerst de schouder goed in beeld te brengen... Lastig hoor. Haar vertrouwen is zo broos, al die onderzoeken helpen daar niet bij.
Door CindyMayella
Eef+doggies schreef:
Lief dat je het vraagt :)

Ze heeft weer last van haar schouder (die is misvormd en ze had ocd van het schouderblad en losse botstukjes, waaraan ze 2,5 jaar geleden is geopereerd).
En ze vindt dierenarts(en) verschrikkelijk eng, dus onderzoeken/behandelen is nogal onprettig voor haar.

Ik wacht bericht van de fysio af, daar zijn we gisteren geweest, ze gaat nog overleggen met de fysio die Bella heeft behandeld tijdens de revalidatie.

Het is zo sneu, ze is echt een renhondje. Hopelijk kan de fysio haar helpen zonder een stressvol onderzoekstraject.
Maar misschien is het wel verstandiger om eerst de schouder goed in beeld te brengen... Lastig hoor. Haar vertrouwen is zo broos, al die onderzoeken helpen daar niet bij.
Sterkte :'( !
Door eelke
Ja dat zijn zorgen Eef, sterkte.

Klaag; is het eindelijk koel, heb ik eindelijk tijd, ben ik wakker, is het eigenlijk nog wel te vroeg om te gaan stofzuigen enzo ::)
Door pearlsofpassion
Hier regent het al de hele dag. De hele dag! >:(
Gisteren zou er veel vallen, vandaag niet. Nou ja, klopt dus weer voor geen meter. :( Hoe kan eens mens nu zo deftig zijn buitenwerk plannen?
Door eelke
Nou inderdaad. Hier ging het regenen nadat ik de wassen buiten had gehangen, eten voor op de bbq had gekocht en inmiddels niet meer thuis was ::)
Door Anne in Zweden
Weersverwachtingen van VIER (4) verschillende instituten, en er zit er niet één bij die klopt. >:( Ik kan de regen wel uit de lucht kíjken inmiddels, we zitten er echt naar te snakken!
Door Ronald
Eef, mijn dierenarts kan heel goed met stressvolle honden omgaan. Zet geen druk, maar laat de hond zoveel mogelijk in zijn eigen waarde.

Daarnaast is hij ook nog een heel erg goed met botten en zo.

Idee?
Door Eef+Stippels
Bedankt voor het meedenken en leven :-*

Mijn da is superlief, fysio ook, dus dat zit goed. Alleen heeft Bella veeeeel langer de tijd nodig om vertrouwen te krijgen, dan dat er in een dag, laat staan een consult past... En bij zaken zoals de Tweede Lijn hebben ze het loeidruk en veel haast. Dus hopelijk kunnen we dat laatste vermijden.
Als ze fysiobehandelingen gaat krijgen, wil ik kijken of dat bij de fysio thuis kan ipv bij de dierenartspraktijk waar ik van de week was.
Door eelke
Joep is stuk. Achteraf denkt meneer dat hij vrijdag te hard met hem gespeeld heeft in het bos. Het lijkt voorlopig gewoon spierpijn te zijn, maar och och. Hij wil niet zelf op de bank, en niet te trap op. Dus bij het laatste wordt hij getild. En ik heb net zijn mand maar van boven gehaald zodat hij daar in kan liggen, ipv op het vloerkleed, want hij kijkt steeds zeer ongelukkig dat de bank hem niet lukt.

Arm joch.
Door Kaio
Van vrijdag?
Da's wel heftig dan.
Wellicht een pijnstillertje geven zodat de ergste stijfheid meevalt en de bewegingen soepeler kunnen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door