koekje schreef:Weer een borstontsteking. Boe!Krimmeneel![]()
Deze keer wel de andere kant, maar hij zit er al sinds afgelopen weekend, want ik had gehoopt dat het alleen een verstopt kanaaltje was wat ik zelf wel opgelost kreeg

Beterschap koek

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Weer een borstontsteking. Boe!Krimmeneel![]()
Deze keer wel de andere kant, maar hij zit er al sinds afgelopen weekend, want ik had gehoopt dat het alleen een verstopt kanaaltje was wat ik zelf wel opgelost kreeg
Eef+doggies schreef:Wat is er met je meiske aan de hand?
Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht van de zorgen om mijn kleine meisje..
zurca schreef:Wat is er met je meiske aan de hand?Lief dat je het vraagt
Eef+doggies schreef:Sterkte
Lief dat je het vraagt![]()
Ze heeft weer last van haar schouder (die is misvormd en ze had ocd van het schouderblad en losse botstukjes, waaraan ze 2,5 jaar geleden is geopereerd).
En ze vindt dierenarts(en) verschrikkelijk eng, dus onderzoeken/behandelen is nogal onprettig voor haar.
Ik wacht bericht van de fysio af, daar zijn we gisteren geweest, ze gaat nog overleggen met de fysio die Bella heeft behandeld tijdens de revalidatie.
Het is zo sneu, ze is echt een renhondje. Hopelijk kan de fysio haar helpen zonder een stressvol onderzoekstraject.
Maar misschien is het wel verstandiger om eerst de schouder goed in beeld te brengen... Lastig hoor. Haar vertrouwen is zo broos, al die onderzoeken helpen daar niet bij.