Tss degene die dat heeft uitgevonden

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef:Klaag van de draak![]()
Net eindelijk naar buiten , het was eindelijk wat koeler . En dan zie je een haas
![]()
![]()
![]()
En dan zit je natuurlijk weer aan de lange lijn
Tss degene die dat heeft uitgevonden![]()
![]()
kiara schreef:Gister bij de garage ontdekt dat zeer waarschijnlijk een marter mijn bougie kabel bijna heb doorgebetenDat is balen![]()
![]()
Advies van de garage 3 dingen: doodschieten, een glorix wc hanger op 1 van de kabels hangen, gaas onder de auto leggen. Nou het eerste kan ik niet en lukt ook niet dus de laatste 2 dingen maar gedaan. Je kan kortsluiting krijgen![]()
Hopelijk vandaag nieuwe kabel erop
Erg fijn niet dus
kiara schreef:Gister bij de garage ontdekt dat zeer waarschijnlijk een marter mijn bougie kabel bijna heb doorgebetenHier ook gehad en er is helaas weinig wat echt werkt tegen steenmarters.![]()
![]()
Advies van de garage 3 dingen: doodschieten, een glorix wc hanger op 1 van de kabels hangen, gaas onder de auto leggen. Nou het eerste kan ik niet en lukt ook niet dus de laatste 2 dingen maar gedaan. Je kan kortsluiting krijgen![]()
Hopelijk vandaag nieuwe kabel erop
Erg fijn niet dus
koekje schreef:Weer een borstontsteking. Boe!Bahbah Koek, beterschap er weer mee.![]()
Deze keer wel de andere kant, maar hij zit er al sinds afgelopen weekend, want ik had gehoopt dat het alleen een verstopt kanaaltje was wat ik zelf wel opgelost kreeg
Kim_S schreef:Laatste aflevering van dit seizoen van The Blacklist aan het kijkenEn nu vannacht niet kunnen slapen omdat ik niet begrijp hoe t zit
pluk schreef:En nu vannacht niet kunnen slapen omdat ik niet begrijp hoe t zitDat dus
koekje schreef:Weer een borstontsteking. Boe!![]()
Deze keer wel de andere kant, maar hij zit er al sinds afgelopen weekend, want ik had gehoopt dat het alleen een verstopt kanaaltje was wat ik zelf wel opgelost kreeg