Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Klaag van de draak :biggrin2: >:( Net eindelijk naar buiten , het was eindelijk wat koeler . En dan zie je een haas :D :D :D :D En dan zit je natuurlijk weer aan de lange lijn
Tss degene die dat heeft uitgevonden >:( >:( ::)
Door kiara
Gister bij de garage ontdekt dat zeer waarschijnlijk een marter mijn bougie kabel bijna heb doorgebeten :rant: :rant:
Advies van de garage 3 dingen: doodschieten, een glorix wc hanger op 1 van de kabels hangen, gaas onder de auto leggen. Nou het eerste kan ik niet en lukt ook niet dus de laatste 2 dingen maar gedaan. Je kan kortsluiting krijgen :-X
Hopelijk vandaag nieuwe kabel erop
Erg fijn niet dus
Door Eef+Stippels
smulpaap schreef:Klaag van de draak :biggrin2: >:( Net eindelijk naar buiten , het was eindelijk wat koeler . En dan zie je een haas :D :D :D :D En dan zit je natuurlijk weer aan de lange lijn
Tss degene die dat heeft uitgevonden >:( >:( ::)
;D
En zit je arm er nog aan?
Bella heeft dezelfde klaag, ze zag een eekhoorn, maar zat aan de lange lijn >:(
Ze kunnen behoorlijk wat vaart maken met 5 meter riem, dus mijn elleboog is niet blij ::)

kiara schreef:Gister bij de garage ontdekt dat zeer waarschijnlijk een marter mijn bougie kabel bijna heb doorgebeten :rant: :rant:
Advies van de garage 3 dingen: doodschieten, een glorix wc hanger op 1 van de kabels hangen, gaas onder de auto leggen. Nou het eerste kan ik niet en lukt ook niet dus de laatste 2 dingen maar gedaan. Je kan kortsluiting krijgen :-X
Erg fijn niet dus
Dat is balen :-X
Maar marters zijn beschermde dieren, die mag je niet doodschieten of verwonden.
Hier in de buurt gebruiken ze gaas onder de auto's.
Door fransbulletje
kiara schreef:Gister bij de garage ontdekt dat zeer waarschijnlijk een marter mijn bougie kabel bijna heb doorgebeten :rant: :rant:
Erg fijn niet dus
Hier ook gehad en er is helaas weinig wat echt werkt tegen steenmarters.
Ik heb toen de binnenkant van de motorkap ingesmeerd/gedept met hondenurine en haren er tegen aan gewreven. Het is misschien niet fris maar geen steenmarters meer gehad. Ook een stuk kippengaas onder de auto gelegd.
Door koekje
Weer een borstontsteking. Boe! >:(
Deze keer wel de andere kant, maar hij zit er al sinds afgelopen weekend, want ik had gehoopt dat het alleen een verstopt kanaaltje was wat ik zelf wel opgelost kreeg ::)
Door smulpaap
[quote="Eef+doggies"];D
En zit je arm er nog aan?
Bella heeft dezelfde klaag, ze zag een eekhoorn, maar zat aan de lange lijn >:(
Ze kunnen behoorlijk wat vaart maken met 5 meter riem, dus mijn elleboog is niet blij ::)

Ja hoor :P Ik ben geen Hazes fan , maar meestal denk ik op dat soort momenten aan dat nummer ... de vlieger :biggrin2:
En net dus weer , liep het park uit . En ja hoor weer een haas . Maar de draak was al aan de lijn
Door Kaela
In de zon, in de schaduw van een boom, met hondenvriendjes en heerlijk gezelschap verwend worden met een lekkere lunch.

Lijkt geen klaag, maar het is mijn laatste vakantiedag en dit is zooooooo fijn. Morgen (na een paardrijles, dat nog wel!) weer in de kantoortuin. Pff dat is de stomste tuin die er bestaan.
Door Charlie Angel
koekje schreef:Weer een borstontsteking. Boe! >:(
Deze keer wel de andere kant, maar hij zit er al sinds afgelopen weekend, want ik had gehoopt dat het alleen een verstopt kanaaltje was wat ik zelf wel opgelost kreeg ::)
Bahbah Koek, beterschap er weer mee. Afbeelding
Door Eef+Stippels
Met Bella voor een fysio consult geweest. Mijn hart breekt als ze dan zo angstig weg kruipt :(
Dat haar schouder nu weer klachten geeft is echt shit.
Door pluk
Kim_S schreef:Laatste aflevering van dit seizoen van The Blacklist aan het kijken :(
En nu vannacht niet kunnen slapen omdat ik niet begrijp hoe t zit :o
Door Kim_S
pluk schreef:En nu vannacht niet kunnen slapen omdat ik niet begrijp hoe t zit :o
Dat dus :o
Door Angelique
koekje schreef:Weer een borstontsteking. Boe! >:(

Jakks Koek :( beterschap :-* beetje te houden daar met de kinders en de hitte?
Door koekje
Bedankt voor de beterschapswensen :-*
het is hier vooral klef en plakkerig weer. Niet teveel over nadenken maar, dan gaat het beter. Voor de tiet heb ik AB en die lijkt al aan te slaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door