Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door danielle1980
lauraV schreef: zag bij de jumbo de ananas voor 1,05 liggen (dacht ik) en bij de AH 1,50  (waar ze normaal 2,00 zijn)
klopt hihi ik balen had ze net bij ah gehaald :biggrin2:
Door lauraV
dan moet je over een paar dagen nog eens langs gaan want als ze groot ingekocht hebben en niet alles kwijt raken , willen ze de dagen erop voor 99 cent liggen  ;)
je kunt ze dan geschild en in blokken in de vriezer doen :)
Door Leontine
Ik ben ook al een aantal weken bezig met blenderen van smoothyies en kwam toevallig dit topic tegen; LEUK!!

Kennen jullie deze site?
http://www.rawfamily.com/

Staat een link naar app mobiel op met veel recepten info en video's over smoothies. Kost 1,50 meen ik maar erg leuk. Je kunt er ook dingen voor jezelf in toevoegen dus ik gebruik hem als recepten notitie boekje voor mezelf wat ik wel en niet lekker vond.
Door Leontine
hannabelgje schreef: ik heb de green revolution, ook als ebook. Ruilen?
Zou graag willen ruilen maar gebruik app kindle voor Android om mijn ebooks te kopen/lezen. Kan alleen nergens vinden waar ze opgeslagen worden :-[ er wordt onderscheid gemaakt tussen cloud en device dus ze moeten ergens lokaal staan maar kan ze niet vinden!! Zal vanavond telefoon aan PC hangen en nog eens zoeken!!
Door Sarah5
Mijn eerste stap op het pad van de rauwe sapjes is gezet. Ik heb een sapcentrifuge gekocht.

Nu kom ik er alleen achter dat ik voor banaan, mango, avocado enz. toch ook een blender nodig heb. Dat wordt dan stap 2.

Gisteren een komkommer, appel, limoen en wittedruiven sapje gemaakt en die smaakte in elk geval goed!
Door Leontine
1 avocado 1 banaan handje verse spinaziebladeren, sap van halve citroen
1 hele sinaasappel zonder schil
1 stengel bleekselderij, 1 appel
takje peterselie 8 ijsblokjes en waar extra water

Heel romig maar de bleekselderij is wat overheersend maar het is goed te doen.
Door fransbulletje
150 gram andijvie, 125 gr. blauwe bessen, 100 gram frambozen, 1 banaan en 2 glazen water.
Erg lekker!
Door Jantina
Gut open eigenlijk voor het eerst dit topic terwijl ik wekelijks een paar smoothies maak. Gewoon pureren met de staafmixer trouwens.
Ga het eens door lezen voor wat idee-en!
Ik gebruik vaak mango maar de laatste keren had ik iedere keer witte harde draden in m'n smoothie. Zo goor dat ik er van moest kokhalzen! Snap er niks van, had ze ook bij verschillende winkels gekocht. Iemand enig idee hoe dat komt? Ik snijd niet te dicht tegen de pit aan, wel zijn ze nu rijper dan normaal. Mango schijnt heel gezond te zijn als je zwanger bent maar zo hoef ik ze niet meer  :puke:
Door Leontine
fransbulletje schreef: 150 gram andijvie, 125 gr. blauwe bessen, 100 gram frambozen, 1 banaan en 2 glazen water.
Erg lekker!
AH die die ik morgen!! Bedankt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door