Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Met 14 en een half jaar nog steeds plezier in de les kwispelfun
20241127_184607.jpg
20241127_184607.jpg (4.96 MiB) 1212 keer bekeken
En de detectie
20241125_090641.jpg
20241125_090641.jpg (4.02 MiB) 1212 keer bekeken
Door Siberienne
Aaaaaahw wat een snoetjes :-*

13+ beetje kouwelijk maar de schapenvacht is afgekeurd…
IMG_6740.jpeg
IMG_6740.jpeg (3.49 MiB) 1200 keer bekeken
Door dinky89
Heerlijk dat jullie nog zo bezig kunnen zijn Mandarijn :)

Hij gaat wel heel demonstratief naast die schapenvacht liggen siberiene :biggrin2:
Door Siberienne
Meneer was ervandoor. En ik kwam daarachter omdat ik op het werk in de pauze even op FB keek en daar een berichtje zag in de locale FB groep ‘weet iemand van wie deze hond is? Hij stond zo zielig voor de deur en het is koud, dus we hebben hem maar binnen gelaten’. En ik denk, dat is Shadow…

Mijn meneer bellen, die kwam net binnen wandelen thuis, na een lange wandeling met zoektocht, dus die kon rechtsomkeert weer op pad. Shad was niet echt onder de indruk, was blijkbaar wel gezellig op kantoor van de waterleidingmaatschappij (dat overigen dus middenin het bos ligt, bij het meer dat onze drinkwater voorziening is).
IMG_6791.jpeg
IMG_6791.jpeg (2.26 MiB) 850 keer bekeken
dit meer dus.
Door frodo quin
Siberienne schreef: di 10 dec 2024, 21:21 Meneer was ervandoor. En ik kwam daarachter omdat ik op het werk in de pauze even op FB keek en daar een berichtje zag in de locale FB groep ‘weet iemand van wie deze hond is? Hij stond zo zielig voor de deur en het is koud, dus we hebben hem maar binnen gelaten’. En ik denk, dat is Shadow…

Mijn meneer bellen, die kwam net binnen wandelen thuis, na een lange wandeling met zoektocht, dus die kon rechtsomkeert weer op pad. Shad was niet echt onder de indruk, was blijkbaar wel gezellig op kantoor van de waterleidingmaatschappij (dat overigen dus middenin het bos ligt, bij het meer dat onze drinkwater voorziening is).

IMG_6791.jpeg dit meer dus.
Wel fijn dat Shadow zelf is gaan aankloppen bij iemand en die iemand niet een roodkapje kindertrauma had.

Je zal wel erg geschrokken geweest zijn. Gelukkig voor jou was de moment dat je wist dat hij vermist was en de moment dat hij terecht was dezelfde.
Door Siberienne
frodo quin schreef: di 10 dec 2024, 21:32 Wel fijn dat Shadow zelf is gaan aankloppen bij iemand en die iemand niet een roodkapje kindertrauma had.

Je zal wel erg geschrokken geweest zijn. Gelukkig voor jou was de moment dat je wist dat hij vermist was en de moment dat hij terecht was dezelfde.
Ik stond wel even raar te kijken ja….
;D Nee geen Roodkapje trauma gelukkig.
Door Ina
Siberienne schreef: di 10 dec 2024, 21:21 Meneer was ervandoor. En ik kwam daarachter omdat ik op het werk in de pauze even op FB keek en daar een berichtje zag in de locale FB groep ‘weet iemand van wie deze hond is? Hij stond zo zielig voor de deur en het is koud, dus we hebben hem maar binnen gelaten’. En ik denk, dat is Shadow…

IMG_6791.jpeg dit meer dus.
Ja zeg .... met zo'n landschap en views moet je natuurlijk ook wel even de kans nemen om je beentjes te strekken :biggrin2:

Gelukkig voor jullie kreeg hij het koud en was hij zo slim zich te melden bij nadenkende mensen ....ga hem toch maar even (proberen) wijs maken dat hij dat beter niet meer kan doen ....de echte kou moet nog komen en met zijn ouwe botjes gaat dat vast niet prettig zijn ;)
Door Siberienne
Ina schreef: wo 11 dec 2024, 12:43 Ja zeg .... met zo'n landschap en views moet je natuurlijk ook wel even de kans nemen om je beentjes te strekken :biggrin2:

Gelukkig voor jullie kreeg hij het koud en was hij zo slim zich te melden bij nadenkende mensen ....ga hem toch maar even (proberen) wijs maken dat hij dat beter niet meer kan doen ....de echte kou moet nog komen en met zijn ouwe botjes gaat dat vast niet prettig zijn ;)
Hoe kouder hoe gekker. Echt hè, afgelopen zomer niet vooruit te branden, sinds het vriest stuitert hij. Dat van oude botten en kou heeft hij niet gehoord geloof ik ;) ;D :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: wo 11 dec 2024, 16:02 Hoe kouder hoe gekker. Echt hè, afgelopen zomer niet vooruit te branden, sinds het vriest stuitert hij. Dat van oude botten en kou heeft hij niet gehoord geloof ik ;) ;D :biggrin2:

't Is een husky natuurlijk, hè? Die ontwaken nu zo'n beetje uit de slaapstand, klaar voor actie. :biggrin2:
Door Ina
Siberienne schreef: wo 11 dec 2024, 16:02 Hoe kouder hoe gekker. Echt hè, afgelopen zomer niet vooruit te branden, sinds het vriest stuitert hij. Dat van oude botten en kou heeft hij niet gehoord geloof ik ;) ;D :biggrin2:
Rare hond :smitten: ... geniet er maar lekker van, ik wens je een lange koude winter toe :biggrin2: (maar met het verzoek van die blonde hier dat dan wel daar te houden ....die vindt de 5 graden hier al koud genoeg ;D )
Door dinky89
Kan mij voorstellen dat je vreemd opkijkt wanneer je zo'n bericht voorbij ziet komen op je werk :biggrin2: Zijn streken is hij op zijn leeftijd dus nog niet kwijt ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door