En je ziet het Rees....je mag nog minstens 3 jaar mee

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑di 10 dec 2024, 21:21 Meneer was ervandoor. En ik kwam daarachter omdat ik op het werk in de pauze even op FB keek en daar een berichtje zag in de locale FB groep ‘weet iemand van wie deze hond is? Hij stond zo zielig voor de deur en het is koud, dus we hebben hem maar binnen gelaten’. En ik denk, dat is Shadow…Wel fijn dat Shadow zelf is gaan aankloppen bij iemand en die iemand niet een roodkapje kindertrauma had.
Mijn meneer bellen, die kwam net binnen wandelen thuis, na een lange wandeling met zoektocht, dus die kon rechtsomkeert weer op pad. Shad was niet echt onder de indruk, was blijkbaar wel gezellig op kantoor van de waterleidingmaatschappij (dat overigen dus middenin het bos ligt, bij het meer dat onze drinkwater voorziening is).
IMG_6791.jpeg dit meer dus.
frodo quin schreef: ↑di 10 dec 2024, 21:32 Wel fijn dat Shadow zelf is gaan aankloppen bij iemand en die iemand niet een roodkapje kindertrauma had.Ik stond wel even raar te kijken ja….
Je zal wel erg geschrokken geweest zijn. Gelukkig voor jou was de moment dat je wist dat hij vermist was en de moment dat hij terecht was dezelfde.
Siberienne schreef: ↑di 10 dec 2024, 21:21 Meneer was ervandoor. En ik kwam daarachter omdat ik op het werk in de pauze even op FB keek en daar een berichtje zag in de locale FB groep ‘weet iemand van wie deze hond is? Hij stond zo zielig voor de deur en het is koud, dus we hebben hem maar binnen gelaten’. En ik denk, dat is Shadow…Ja zeg .... met zo'n landschap en views moet je natuurlijk ook wel even de kans nemen om je beentjes te strekken
Mijn meneer bellen, die kwam net binnen wandelen thuis, na een lange wandeling met zoektocht, dus die kon rechtsomkeert weer op pad. Shad was niet echt onder de indruk, was blijkbaar wel gezellig op kantoor van de waterleidingmaatschappij (dat overigen dus middenin het bos ligt, bij het meer dat onze drinkwater voorziening is).
IMG_6791.jpeg dit meer dus.
Ina schreef: ↑wo 11 dec 2024, 12:43 Ja zeg .... met zo'n landschap en views moet je natuurlijk ook wel even de kans nemen om je beentjes te strekkenHoe kouder hoe gekker. Echt hè, afgelopen zomer niet vooruit te branden, sinds het vriest stuitert hij. Dat van oude botten en kou heeft hij niet gehoord geloof ik![]()
Gelukkig voor jullie kreeg hij het koud en was hij zo slim zich te melden bij nadenkende mensen ....ga hem toch maar even (proberen) wijs maken dat hij dat beter niet meer kan doen ....de echte kou moet nog komen en met zijn ouwe botjes gaat dat vast niet prettig zijn![]()
Siberienne schreef: ↑wo 11 dec 2024, 16:02 Hoe kouder hoe gekker. Echt hè, afgelopen zomer niet vooruit te branden, sinds het vriest stuitert hij. Dat van oude botten en kou heeft hij niet gehoord geloof ik![]()
![]()
![]()
Siberienne schreef: ↑wo 11 dec 2024, 16:02 Hoe kouder hoe gekker. Echt hè, afgelopen zomer niet vooruit te branden, sinds het vriest stuitert hij. Dat van oude botten en kou heeft hij niet gehoord geloof ikRare hond![]()
![]()
![]()
Anne in Zweden schreef: ↑wo 11 dec 2024, 16:51 't Is een husky natuurlijk, hè? Die ontwaken nu zo'n beetje uit de slaapstand, klaar voor actie.Ja zo grappig dat is echt nog steeds zo.![]()