Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
Heerlijke vakantie gehad zie ik, lekker hoor!!

Ja, ze gaan zeker goed met elkaar, gelukkig!!
Moet eerlijk zeggen dat ik dat het spannendste vond aan dit hele avontuur.....maar ze doen het super goed met zn tweeen.
Lizz is nog echt wel pup, dat zie en merk je aan alles, Qadir laat heeeeel veel toe. Zijn oren hangen nog net niet op de grond. Qadir hoeft maar voorbij te lopen en ze hangt erin. Maar Lizz is wel goed te corrigeren en houdt er ook mee op als ik het genoeg vind. Maar het is een pittige tante hoor!

Qadir is dan ook een geweldig voorbeeld, die blijft rustig liggen op de bank als je thuiskomt, er mensen aanbellen of vrienden van de kids door de achterdeur komen. Lizz neemt dat gedrag over en nu ze 4 maanden is, is ook de kleine puppyfase voorbij, er komt wat meer rust in huis. Daarbij, het windhondenkarakter komt nu meer tevoorschijn, lekker actief met het buiten wandelen en ravotten, binnen lekker slapen ;-)

Waar we wel goed op moeten letten is dat ie haar niet teveel wil beschermen. Hij heeft ogen op stokjes zal ik maar zeggen en is wat meer waakzamer in het losloopgebied als we andere honden tegen komen. En ik weet niet hoe dat zit met reuen en jonge pup-teven, maar hij vind haar wel heel lekker ruiken en wil soms al achterop kruipen  ::)
We hebben een da gevonden waar we (als ze loops is geweest) haar willen laten steriliseren. Hij heeft veel kennis wb windhonden en aan de telefoon kregen we ook de info die ik graag wilde horen. Dus we gaan de loopsheid van Lizz tegemoet, volgende 'obstakel') en hoop dat we daar goed doorheen rollen, (lees: dat Qadir het overleeft  :D). We hebben al een logeer adres voor Lizz en de Hop is in huis voor als de buurvrouwen in de buurt eerder loops worden.....dus hopelijk valt het mee......
Door Shanti en co
Prachtig die sneeuwfoto's.
Vanochtend ben ik met mijn vader en Shanti naar het bos geweest en daar lag ook nog een mooi laagje dus hier ook fotospam.

Mooi huisje
Afbeelding

Afbeelding

Achter een stok aan
Afbeelding

JAAA ik heb hem!!!  :D
Afbeelding

Afbeelding

En poef, daar was de sneeuw weg.
Afbeelding
Door Kaela
Wow, mooie foto's Tessa! Dat was duidelijk genieten voor alle drie!

De foto's van Qadir en Lizzy in de sneeuw zijn ook heel leuk! Het was mooi wit bij jullie, hier ligt niets.

Daarom vandaag van ons een filmpje in plaats van foto's. Meneer had behoefte aan wat werk, dus in de tuin aan de slag gegaan. De plank was een idee vanuit een filmpje wat ik ergens gezien had. Leek me leuk om zijn spieren wat te trainen. Ben benieuwd of het hem last gaat geven, zo niet, dan ga ik wat vloerbedekking op de plank maken voor grip en het vaker doen.

Door Kaela
Een plank die bij de rommel in de schuur stond  8)

Alles voldoet, mits het maar stevig en niet glad is. Vandaar ook het plan er vloerbedekking op te maken als het goed uitpakt voor zijn lijf. Je ziet dat hij zijn tenen heel erg spreidt om grip te krijgen. Dus het oppervlakte mag nog wel iets ruwer.

Het idee erachter is dat het bord beweegt en wiebelt en ze dus hun evenwicht moeten bewaren. Dat traint de spieren goed. Voor vandaag was het vooral als lol bedoeld, maar ik zou het wel fijn zijn als dit iets is wat hem weer fitter houdt.
Door joel
Ook leuke foto's in het bos Thessa!

Kaela, je kan goed zien dat Oscar graag werkt! Wat een idee weer van jou die plank! Kan me voorstellen dat hij daar wel spieren opbouw van gaat krijgen hoor als je dit regelmatig gaat oefenen.
Door Fenixjuh
Gisteren was ik ziek, vandaag nog flink verkouden, maar ik vond dat ik wat in te halen had met Jacy.. Meneer zelf vond het vermoeiend (En dat was nog wel een 'normale' ochtendwandeling, ik wilde de middagwandeling juist lang doen  ::) )

Heerlijk tevreden :smitten:
Afbeelding
Door Shanti en co
odradaatje schreef: Resultaat: kijk ik kan dat ook in het "kruidentuintje"
Afbeelding
Daar zijn die leuke potten toch ook voor.  :P

Wat een knapperd is Tammo zeg, ik dacht dat hij nog een pupje was door je onderschrift.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door