Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
eelke schreef: Iemand heeft een bod op onze auto gedaan zonder te komen kijken  ???
Prijs is akkoord maar ik vind het maar vaag hoor....we zullen zien wat het wordt.
Dat is toch best de gebruikelijke gang van zaken op MP e.d. Ter plekke zien ze dan wel of er nog van dat bod afgeweken gaat worden. Dit is dus even afwachten. Kan 2 kanten op. Of je krijgt iemand die bakkie tot de bouten toe afbrand en een sch**tbod doet, of je krijgt iemand die gewoon serieus was en 'm tegen het gebodene of misschien nog iets minder meeneemt.
Door Kaela
TMG1961 schreef: Kwam net op de hei een stel tegen die een grijze roodstaart en nog een kleinere papegaai soort bij zich hadden. Ze zaten in een stoffen rugzak met gaas rondom en een zitstok met voer en waterbakje erin. Was zo iets:
Oh ja, die zijn lollig, tot je papegaai het gaas door bijt  ;D Tenzij die dan weer gekortwiekt is, tot ie dan alsnog wegvliegt omdat de wind onder de vleugels komt  :(

OT Betrapt tijdens mijn lunchpauze bij de aankoop op een hotdog. Door een of andere gezondheidsfreak  :P
Door eelke
Angelique schreef: Dat is toch best de gebruikelijke gang van zaken op MP e.d. Ter plekke zien ze dan wel of er nog van dat bod afgeweken gaat worden. Dit is dus even afwachten. Kan 2 kanten op. Of je krijgt iemand die bakkie tot de bouten toe afbrand en een sch**tbod doet, of je krijgt iemand die gewoon serieus was en 'm tegen het gebodene of misschien nog iets minder meeneemt.
We zullen zien inderdaad... maar ik verwacht er niks van...
Door Ronald
eelke schreef: We zullen zien inderdaad... maar ik verwacht er niks van...
Of het is iemand die een proefrit wil maken. Alleen... Sorry dat ik zo negatief ben, maar ik heb ooit eens zo'n koper gehad. Gelukkig was (en ben) ik niet van gisteren en is hij onverrichterzake weer weggegaan.
Door Ruisje
Ronald schreef: Of het is iemand die een proefrit wil maken. Alleen... Sorry dat ik zo negatief ben, maar ik heb ooit eens zo'n koper gehad. Gelukkig was (en ben) ik niet van gisteren en is hij onverrichterzake weer weggegaan.
Ik had 2 jaar geleden een goed bod op een iphone en macbook pro die ik aanbood, maar dat bleken kopers uit het buitenland te zijn. Ze doen een goed bod en vragen je bankrekening in het bericht. Die moet je dus NEGEREN!! Zijn oplichters voornamelijk actief in MP auto's, computer, telecommunicate...
Opgestaan en eerst diarree geruimd. Zoë haar runderluchtpijp van gisteravond is duidelijk niet goed gevallen. Raar want daar heeft ze normaal nooit last van. Nouja ze voelt zich verder niet ziek dus het zal allemaal wel meevallen. Ik heb nu maar wat wierrookstokjes aangestoken.
Door dinky89
Vanmiddag naar mijn rechteroog laten kijken. Hoop zo dat er niets ergs mee aan de hand is... Zie er naar mijn idee mee alsof ik geen lens in heb dus eerste stap is opticien (misschien dat ze dan ook weer foto van netvlies kunnen maken om te kijken of dat veranderd is, hebben ze bij laatste normale controle ook gemaakt dus er is vergelijkingsmateriaal). :-\
Dat klinkt niet fijn Dinky, sterkte, hopelijk kunnen ze iets zien en er wat mee....

Meneer uitgezwaaid; historic grandprix zandvoort, de histokart vereniging staat er ook en een paar van onze karts zijn ''tentoongesteld'' Ik moet nog werken, morgen vlees ophalen en dan gaan de dames en ik ook op pad  :D Leukleuk!
Door eelke
Zo, gisteren gewerkt, daarna door naar 't veldje' en muziek geluisterd en gekletst, al weer de laatste keer dit jaar...
Vanmorgen nog even gewerkt, en nu echt weekend.

Zo lekker met de guppen naar het bos, dan door naar dego, daarna naar steenbergen voor kip. Meteen maar eea proberen te portioneren, de gang en wc poetsen, wasje draaien, en vanavond naar een whiskey en rum festival  ??? ik heb nog geen idee wat er van te moeten verwachten, maar ik vermoed whiskey en rum.

De auto-bieder heeft zijn twijfels en laat begin van de week weten of hij akkoord is met de verkoop :P ik dacht altijd dat je akkoord bent als je de prijs overeengekomen bent, maar blijkbaar hier haha.
Door - pien -
Inge en Bono schreef: Dat klinkt niet fijn Dinky, sterkte, hopelijk kunnen ze iets zien en er wat mee....

Meneer uitgezwaaid; historic grandprix zandvoort, de histokart vereniging staat er ook en een paar van onze karts zijn ''tentoongesteld'' Ik moet nog werken, morgen vlees ophalen en dan gaan de dames en ik ook op pad  :D Leukleuk!
Vriendlief gaat zondag met zijn zoon naar de Historic Grandprix  :D :D :D
Door Pluto
TMG1961 schreef: mail gehad vanochtend en ben niet echt happy over wat er in stond :( Kan er verder niets meer aan doen maar zit nu wel met middelmatig probleem.
Middelmatig probleem?

Hmmm, ik ben van nature nieuwsgierig maar nu helemaal, ik heb een probleem of geen probleem, het liefst maak ik er geen probleem van, maar kan me niet heugen ooit gedacht te hebben dat ik een middelmatig probleem had.
:biggrin2:

Hopelijk vind je een middelmatige oplossing?
::)
Door eelke
Reuen zijn de attenste mannen op aarde! Ze zagen nu al weer meteen dat ik mijn buitenspeel-broek aan heb! Mensen mannen zien kleding-veranderingen niet zo snel hoor!
Door TMG1961
Pluto schreef: Middelmatig probleem?

Hmmm, ik ben van nature nieuwsgierig maar nu helemaal, ik heb een probleem of geen probleem, het liefst maak ik er geen probleem van, maar kan me niet heugen ooit gedacht te hebben dat ik een middelmatig probleem had.
:biggrin2:

Hopelijk vind je een middelmatige oplossing?
::)
Problemen zijn er in 3 variaties. Klein, middel en groot. Dit was er een van de middelmatige soort.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door