Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Heel veel succes met je nieuwe baan Hanna!  :-*

Enne... ik had voor Eddie ook al samengewoond, niet lang, 3 maanden, wel ruim 3,5 jaar verkering mee gehad, beduveld met een ander.... Raak je erg beschadigd door moet ik eerlijk bekennen, gelukkig kwam, zag en overwon Eddie.  :-*
Vandaag was Oscar zijn vriendinnetje weer te gast. Hij vond het wel moeilijk, ging steeds in de keuken liggen. Maar hij kwam ook wel steeds weer terug en met wat steun van meneer K ging ie dan wel weer ergens lekker liggen.
Oppashondje scharrelde lekker rond. Is in Oscar zijn bench geweest en heeft daar de kong die er nog lag uit staan likken. Dat vindt Oscar helemaal prima, hij is niets bezitterig.

Ik was lekker vroeg klaar met werken. Ben nu kei kapot na een reeks drukke dagen. Gelukkig nu 6 dagen vrij en een paar hele leuke dingen op de planning. I like it!
Angelique schreef: AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

https://www.omlet.nl/shop/kippen_houden ... en_jacket/
:o :o :o  Het is toch al 1 april geweest?  ::)  :animal_rooster:

En deze dan:
https://www.omlet.nl/shop/kippen_houden ... kets/  ??? :-X

Ik kende ze al van de eglu kippenhokken. Geniaal verzonnen maar te lelijk voor woorden en ook nog eens te duur.  :D
Maar verder hebben ze best wel leuke dingen bij omlet.  ;D

Gefeliciteerd, Plien en Eddie!  :flowers:
Zo te zien een hanenbeschermpakkie. ;)

Gefeliciteerd Pauline en Eddie!

Wij vieren ook onze verkeringsdag, in het begin nog elke maand :P maar we hebben verder ook niks te vieren haha. Onze 3e verkeringsdag hebben we elkaar een groot kado gedaan; beide een half huis.
Pauline schreef: Leuk hoor Eelke! Een half huis, wat een cadeau! :biggrin2:
Haha nou he? Voorlopig hoeven we niet aan kado's te doen dus  ;D
Ik was 17 toen we verkering kregen en 20 toen we ons huis kochten :) sleuteloverdracht in het (pinkster)weekend van onze verkeringsverjaardag.
Kim_S schreef: Mijn mannetje heeft voor me gezongen op onze bruiloft  :smitten:

"Du Hast", van Rammstein  ::) :biggrin2: :rock:

Waaat bende gij eigenlijk met Franske getrouwd? Dan woon je dichterbij dan je altijd zeg!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door