Kim_S schreef:die ken ik! tenminste niet echt maar die had ik al eens gezien!![]()
![]()
![]()
Nu een man die roadkill van de weg haalt.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:die ken ik! tenminste niet echt maar die had ik al eens gezien!![]()
![]()
![]()
Nu een man die roadkill van de weg haalt.
Mieke L. schreef: die ken ik! tenminste niet echt maar die had ik al eens gezien!Hee je bent weer uit Humberto! Gelukkig
Mieke L. schreef: ik zit helemaal in Humberto.Mieke toch!
Maxi's 3-tal schreef: Mieke toch!dan overweeg ik toch om me te laten verwijderen
Wat is er toch met jullie aan de hand vanavond dames, nog even en ik moet gaan censureren hier.![]()
Mieke L. schreef: dan overweeg ik toch om me te laten verwijderenDie optie hebben we hier niet hoor.![]()
Mieke L. schreef: jammerBij overtredingen hier moet je voor straf vroemvroemen in de camper van Anne.![]()
Mieke L. schreef: jij hebt me weer op dat idee gebracht!Graag gedaan!
Maxi's 3-tal schreef: Bij overtredingen hier moet je voor straf vroemvroemen in de camper van Anne.Hoe bega ik een overtreding?![]()
Kim_S schreef: Graag gedaan!Jij wilt te graag.
Hoe bega ik een overtreding?![]()
Mini's 3-tal schreef: Zweet weer vd kop geveegd, 4 pagina's gemist.Ja, bijlezen is vermoeiend he.
Maxi's 3-tal schreef: Bij overtredingen hier moet je voor straf vroemvroemen in de camper van Anne.lijkt me leuk!!!!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Jij wilt te graag.Ooooow
Ik heb nog niet gezegd met wie je dan in die camper moet he.![]()