Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
IEKS. M'n pc sluit zichzelf telkens af.  :-X  Meneer -A- probeert er nu achter te komen wat het is. Ik download of kijk nooit iets raars.  :-\  Zit alleen maar op Bp, Fb, en lees grefo Teunie.  ;D
Zit nu op zijn pc, hoop dat het goed gaat.  :D
Door hannabelgje
Net de laatste keer katten en cavia's van de buren gevoerd. Komende nacht komen ze weer thuis. Toch behoorlijk wat werk aan gehad de afgelopen weken. Das nou de reden dat ik zelf nooit lang weg ga, ik wil dat een ander niet aandoen.
Door -Annemarie-
Ronald schreef: Ik zeg: stof!
Henry wordt morgen ingezet.  :)

Hij doet het weer!  :thumbsupup:  *knock on wood*
Pc is roodgloeiend, maar dat schijnt erbij te horen.  :biggrin2:
Zoals het er nu naar uitziet zat het in FF.  ???  CCleaner ok, Avg ok, hardware ok, software ok. FF ging meteen fout, daar had ik al een paar maanden wat hick-ups mee maar nog niet zo erg als nu. FF eraf en er nieuw weer op, dat scheelt.
Ben erg blij met mijn eigenste systeembeheerder.  :) ;)

Oh, en mijn klappie is een tweedehandsje van oudste dochter. Een Hp van ruim drie jaar oud, het is heel fijn dattie het weer doet.  :)
Door lauraV
nou gaat hier weer lekker  :o
mn waswater wat er via mn wasbak overliep weer op lopen dwijlen  :-X

ben dit huis zo zat  :'(  :'(
de emmers die ik voor mn aquarium gebruik kan ik nu ook wel weg gooien  :-[
aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ...........
Door Ronald
-Annemarie- schreef: Henry wordt morgen ingezet.  :)

Hij doet het weer!  :thumbsupup:  *knock on wood*
Pc is roodgloeiend, maar dat schijnt erbij te horen.  :biggrin2:
Dat-ie roodgloeiend is, is niet normaal. En dan springt er een thermische beveiliging in en stop de computer.

Henry is niet de meest slimme manier om een computer van stof te ontdoen... Je loopt het risico dat er zaken beschadigd raken.
TMG1961 schreef: Documentaire aan het kijken over zwaarbewaakte gevangenis in Rusland. Gaat er toch heel wat anders aan toe dan hier.
Ik zag een paar stukjes bij het zappen... Dat is inderdaad iets heel anders!
Door -Annemarie-
Ronald schreef: Dat-ie roodgloeiend is, is niet normaal. En dan springt er een thermische beveiliging in en stop de computer.

Henry is niet de meest slimme manier om een computer van stof te ontdoen... Je loopt het risico dat er zaken beschadigd raken.
We know. Komt wel goed.  ;)  Bedankt voor het meedenken!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door