Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2888152
ik voel me qua uiterlijk een heel stuk fijner. Niet meer hoeven kijken of je wel in een terrasstoeltje past, lopen gaat sneller. Wel heb ik nog steeds pijn van de fibryo. Heb nu andere medicijnen die de pijn moeten verminderen. Als dat lukt, proberen we toch weer prednison af te bouwen.

En Joss in het hoofd heb ik gelukkig geen moeite met de kleine porties. Ik heb ook niet echt behoefte aan "foute" dingen. Ik eet echt nog wel eens een frikandel speciaal. Dan zit ik ook vol. En te veel eten of te snel eten wordt wel afgestraft met pijn in de borst- en rugstreek. Dan weet ik dat ik teveel gegeten heb. Het past gewoon niet in je maag. Daar moet je wel mee leren omgaan, luisteren naar je lichaam. Ik heb echt geen spijt, zou het zo weer doen.

Maar jij bent ook al veel kwijt Joss. Super!!!
#2893289
sella schreef: Hoe gaat het nu met eten Dian?
Je ziet echt fysiek een groot verschil van 4 weekjes terug :o Klasse hoor.
eten gaat heel goed. Er zijn een aantal dingen waar ik niet meer tegen kan, maar dat is een kwestie van uitproberen. Het maagzweer dat ik in december had is in elk geval wel verdwenen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door