Siberienne schreef: ↑do 19 sep 2024, 22:33 Hij heeft genoten - en geknoeid en de vloer gedweild. Namens de zwarte meneer bedankt voor alle verjaardagswensenKlinkt alsof het een heel lekkere taart was

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑do 19 sep 2024, 22:33 Hij heeft genoten - en geknoeid en de vloer gedweild. Namens de zwarte meneer bedankt voor alle verjaardagswensenKlinkt alsof het een heel lekkere taart was
Siberienne schreef: ↑di 24 sep 2024, 17:01 Dank dank!Leuk dat hij los wel nog kan genieten! En zeker fijn dat zijn vriendin het goed begrijpt. Een knal van iets formaat rotweiler zou wel heel kut zijn voor hem.
Meneer heeft nog steeds een eigen wil. Hij wilde niet meer zo graag mee wandelen, vooral niet als we gaan struinen. Tenzij we hem los laten lopen. Dan kan meneer ineens door het bos racen. Hij is super braaf moet ik zeggen, blijft in de buurt / komt terug als ik roep, maar we zijn wel echt verbaasd over wat hij nog wel blijkt te kunnen. Maar goed, dan maar los waar dat kanHertjes krijgt hij toch niet meer te pakken. En we bouwen wel rustdagen tussendoor in.
Wel lief: we kwamen zijn Rottweiler vriendinnetje tegen en die ineens wel veel rustiger in contact met hem, voorheen was dat nog wel eens wild rauzen maar blijkbaar leest ze hem goed dat een partijtje beuk erin niet meer de bedoeling is.
frodo quin schreef: ↑di 24 sep 2024, 17:46 Leuk dat hij los wel nog kan genieten! En zeker fijn dat zijn vriendin het goed begrijpt. Een knal van iets formaat rotweiler zou wel heel kut zijn voor hem.Ja precies, ik was daar toch een beetje bang voor want dat gebeurde afgelopen winter wel een keer. Maar Rani is ook ouder geworden en dus ook rustiger
Siberienne schreef: ↑wo 25 sep 2024, 15:54 Ja precies, ik was daar toch een beetje bang voor want dat gebeurde afgelopen winter wel een keer. Maar Rani is ook ouder geworden en dus ook rustigerEn ze heeft toen misschien ook opgemerkt dat dat voor Schadow niet meer zo fijn is. Iig fijn dat contact met zijn vriendin op de juiste manier kan. Vriendschappen zijn belangrijk. Nog meer als je enige hond bent.
frodo quin schreef: ↑wo 25 sep 2024, 16:46 En ze heeft toen misschien ook opgemerkt dat dat voor Schadow niet meer zo fijn is. Iig fijn dat contact met zijn vriendin op de juiste manier kan. Vriendschappen zijn belangrijk. Nog meer als je enige hond bent.Ja precies, de Tibetaanse spaniël is zijn ‘oudste’ vriend hier. En daarna kwam de rottweiler erbij. In het begin zo grappig, Shad en de kleine druif die zichzelf echt een hele grote hond vindt. Ging vanaf dag 1 goed.
Siberienne schreef: ↑wo 25 sep 2024, 21:40 Ja precies, de Tibetaanse spaniël is zijn ‘oudste’ vriend hier. En daarna kwam de rottweiler erbij. In het begin zo grappig, Shad en de kleine druif die zichzelf echt een hele grote hond vindt. Ging vanaf dag 1 goed.