Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Leuk Sam! :)

En gaaf Hanna! Als het goed zit is dat zó fijn, dan gaan de "grote stappen" bijna vanzelf.
Mijn meneer en ik wonen samen vanaf dat we 5 maanden samen waren, en dat is nu alweer bijna 22 jaar zo. Nog steeds geen spijt van :biggrin2:
Door smulpaap
Klinkt leuk Sam !
En idd spannend Hanna, en een hele stap
Wij zijn na 1,5 jaar samen gaan wonen , en zeker als je gewend bent om alleen te leven is het best een stap ( vond ik ) eigen gewoontes etc . Maar ach , de dingen goed bespreken en uitspreken, maar ook kunnen accepteren. Dan komt het vast goed .
Door sam28
De date was super fijn en heel gezellig, we vinden elkaar ook wel heel leuk, maar voor de lange termijn gaat het m niet worden. We hebben echt zo andere levens.
Door Ronald
sam28 schreef: zo 10 jul 2022, 09:18 De date was super fijn en heel gezellig, we vinden elkaar ook wel heel leuk, maar voor de lange termijn gaat het m niet worden. We hebben echt zo andere levens.
Misschien is het dan niet "de" vriendin, maar wel gewoon een fijne vriendin?
Door hannabelgje
Hier nog maar eens kijken. Hoe gaat het met de daters?
Hier gaat het prima. Inmiddels zijn we 9 maanden bij elkaar. Hebben een paar gezamelijke vakanties overleefd. Hij is niet perfect, maar perfect genoeg voor mij.
Volgende week hebben we een bezichtiging van een huis voor saampjes. Ik vind het best spannend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door CindyMayella
Was dit topic vergeten ;) …. Ik wil het nog niet te hard van de daken schreeuwen, heb al een pogingen gedaan, die op niets uitliepen, maarre… ik heb zondag een date….. Na mn werk ga ik naar hem toe en dan gaat ie voor me koken….. Weet eigenlijk niet wat ik van moet vinden, heel dubbel 😊….
Door Tibbies
Gefeliciteerd Hanna, wie niet waagt wie niet wint…. Je hebt er lang genoeg op gewacht. Gelukkig is niemand perfect, juist de verschillen maken dat je een langere relatie met iemand aan kan gaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door hannabelgje
CindyMayella schreef:Was dit topic vergeten ;) …. Ik wil het nog niet te hard van de daken schreeuwen, heb al een pogingen gedaan, die op niets uitliepen, maarre… ik heb zondag een date….. Na mn werk ga ik naar hem toe en dan gaat ie voor me koken….. Weet eigenlijk niet wat ik van moet vinden, heel dubbel Afbeelding….
Oehhh leuk!!!

Door smulpaap
hannabelgje schreef: wo 12 okt 2022, 19:25 Hier nog maar eens kijken. Hoe gaat het met de daters?
Hier gaat het prima. Inmiddels zijn we 9 maanden bij elkaar. Hebben een paar gezamelijke vakanties overleefd. Hij is niet perfect, maar perfect genoeg voor mij.
Volgende week hebben we een bezichtiging van een huis voor saampjes. Ik vind het best spannend.

Wat ontzettend leuk Hanna. Fijn dat het allemaal zo goed gaat .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door