Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Sorry had deze cijfers niet zo zonder toelichting moeten plaatsen ... maar we zijn nog aan het rijden omdat we toch maar in 1x door naar huis gaan. kom er later op terug!

Beterschap Kim! En voor Eddy!
Door Ina
Siberienne schreef: za 14 mar 2020, 20:45 Sorry had deze cijfers niet zo zonder toelichting moeten plaatsen ... maar we zijn nog aan het rijden omdat we toch maar in 1x door naar huis gaan. kom er later op terug!

Goed te lezen dat jullie 'on the road' zijn....en dan maar in 1 keer door kachelen zodat je niet als nog ergens onverwachts tegen gehouden gaat worden.
Rij voorzichtig !!

Beterschap voor de zieken hier, hopelijk loopt het allemaal met een sisser af

Ik dacht vanochtend even dat ik ook geveld ging worden....keelpijn, 'druk' op de borst maar verder helemaal niks behalve een snotneus na een wandeling met de honden
Gelukkig zijn de klachten in de loop van de dag weer verdwenen en duim ik maar heel hard voor mijzelf en mn man en zoon dat dat zo blijft.
Hoe dan ook is het thuiswerken vanaf maandag bij ons van kracht
Morgen maar even mijn officiële werkstation klaarzetten, normaal functioneert een laptop prima voor de uurtjes thuis, maar een hele dag op dat schermpje is niet echt lekker, dus gaan we maar weer even echt installeren en dan maandag eens zien hoe de collega's die thuiswerken niet gewend zijn het vol gaan houden :biggrin2:
Door tt-tjes
MillyMol schreef: za 14 mar 2020, 20:18 Verstandige beslissing. En als de klachten erger worden niet twijfelen maar je huisarts bellen!
Dat heb ik meerdere keren gedaan. Ook toen ik koorts had. Maar toen werd gezegd neem maar paracetamol. En kruip in bed :-[
Door Kim_S
tt-tjes schreef: za 14 mar 2020, 22:48 Dat heb ik meerdere keren gedaan. Ook toen ik koorts had. Maar toen werd gezegd neem maar paracetamol. En kruip in bed :-[
Ik woon hier nu bijna 12 jaar. Ben 2x bij de huisarts geweest. Ik hoop dat als ik bel, ze me dan wel serieus nemen...
Door Ina
tt-tjes schreef: za 14 mar 2020, 22:40 Dat turen op een laptop scherm is idd niet echt fijn. Maar ja, ik moest iets.
Heb je geen HDMI kabel zodat je je laptop aan je tv kan pluggen?
Moet je wel een beetje een recente tv hebben, maar bij de meeste is dat wel mogelijk
Kim_S schreef: za 14 mar 2020, 22:50 Ik woon hier nu bijna 12 jaar. Ben 2x bij de huisarts geweest. Ik hoop dat als ik bel, ze me dan wel serieus nemen...
Ik mag toch hopen dat ze iemand die verschrikkelijk hoest, een van de kenmerken van covid-19, serieus nemen, ook als die al honderd keer bij de huisarts is geweest...

Maar goed, aangezien 80% van de besmettingen mild verloopt, gaan we er maar van uit dat het wel goed komt met je. Gaat het nog steeds wat beter nu?
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: za 14 mar 2020, 23:54 Ik mag toch hopen dat ze iemand die verschrikkelijk hoest, een van de kenmerken van covid-19, serieus nemen, ook als die al honderd keer bij de huisarts is geweest...

Maar goed, aangezien 80% van de besmettingen mild verloopt, gaan we er maar van uit dat het wel goed komt met je. Gaat het nog steeds wat beter nu?
Wat ik met de meeste dierenartsen heb, heb ik ook met de meeste huisartsen eigenlijk... Maar inderdaad, hopelijk doen ze dan wel hun best.

Ik hoest me te pletter, maar voor de rest gaat het wel geloof ik. Minder pijn aan mijn longen dan vanmiddag :)
Kim_S schreef: zo 15 mar 2020, 00:17 Wat ik met de meeste dierenartsen heb, heb ik ook met de meeste huisartsen eigenlijk... Maar inderdaad, hopelijk doen ze dan wel hun best.

Ik hoest me te pletter, maar voor de rest gaat het wel geloof ik. Minder pijn aan mijn longen dan vanmiddag :)
Gelukkig. En wat iemand al schreef: hard en veel hoesten kan gewoon ordinaire spierpijn veroorzaken. Hopelijk is dat waar je last van had vanmiddag.
Lees net dat mboRijnland dicht gaat 2 wk, das mijn werkplek (2dg in de week); kreeg vrijdag al te horen dat ik komende 2 wk op maandag niet hoef te werken (deze werkplek zal ook wel dicht zijn), dusse... ik heb vrij????? Hopelijk wel doorbetaald.....
Door eelke
Zo'n huisarts kan er toch ook niks aan doen? Het beleid is echt, alleen testen wat noodzakelijk is. Ze kunnen gewoonweg niet iedereen met symptomen testen. Dat ze dan de testruimte bewaren voor plaatsen waar het noodzakelijk is (de zorg!) lijkt me zeer belangrijk en logisch.
Door Kaio
Siberienne schreef: za 14 mar 2020, 20:45 Sorry had deze cijfers niet zo zonder toelichting moeten plaatsen ... maar we zijn nog aan het rijden omdat we toch maar in 1x door naar huis gaan. kom er later op terug!

Ik hoop dat jullie inmiddels veilig en wel thuis zijn!
Door Kaio
eelke schreef: zo 15 mar 2020, 07:43 Zo'n huisarts kan er toch ook niks aan doen? Het beleid is echt, alleen testen wat noodzakelijk is. Ze kunnen gewoonweg niet iedereen met symptomen testen. Dat ze dan de testruimte bewaren voor plaatsen waar het noodzakelijk is (de zorg!) lijkt me zeer belangrijk en logisch.
Ja er zal echt niet genoeg zijn om iedereen te testen. Dus wrslijk zullen dan ook de cijfers met besmettingen hoger zijn. Ik denk dat je een x percentage van de symptomen met hebben wil je getest worden en daar zal koorts vast een verplichte bij zijn vermoed ik (tenzij je Trump heet of zo ;) )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door