MillyMol schreef: ↑za 14 mar 2020, 20:18 Verstandige beslissing. En als de klachten erger worden niet twijfelen maar je huisarts bellen!Dat zeker!
Ik zal jullie wel een beetje op de hoogte houden hier

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑za 14 mar 2020, 20:45 Sorry had deze cijfers niet zo zonder toelichting moeten plaatsen ... maar we zijn nog aan het rijden omdat we toch maar in 1x door naar huis gaan. kom er later op terug!Goed te lezen dat jullie 'on the road' zijn....en dan maar in 1 keer door kachelen zodat je niet als nog ergens onverwachts tegen gehouden gaat worden.
Beterschap Kim! En voor Eddy!
Kim_S schreef: ↑za 14 mar 2020, 22:50 Ik woon hier nu bijna 12 jaar. Ben 2x bij de huisarts geweest. Ik hoop dat als ik bel, ze me dan wel serieus nemen...Ik mag toch hopen dat ze iemand die verschrikkelijk hoest, een van de kenmerken van covid-19, serieus nemen, ook als die al honderd keer bij de huisarts is geweest...
Anne in Zweden schreef: ↑za 14 mar 2020, 23:54 Ik mag toch hopen dat ze iemand die verschrikkelijk hoest, een van de kenmerken van covid-19, serieus nemen, ook als die al honderd keer bij de huisarts is geweest...Wat ik met de meeste dierenartsen heb, heb ik ook met de meeste huisartsen eigenlijk... Maar inderdaad, hopelijk doen ze dan wel hun best.
Maar goed, aangezien 80% van de besmettingen mild verloopt, gaan we er maar van uit dat het wel goed komt met je. Gaat het nog steeds wat beter nu?
Kim_S schreef: ↑zo 15 mar 2020, 00:17 Wat ik met de meeste dierenartsen heb, heb ik ook met de meeste huisartsen eigenlijk... Maar inderdaad, hopelijk doen ze dan wel hun best.Gelukkig. En wat iemand al schreef: hard en veel hoesten kan gewoon ordinaire spierpijn veroorzaken. Hopelijk is dat waar je last van had vanmiddag.
Ik hoest me te pletter, maar voor de rest gaat het wel geloof ik. Minder pijn aan mijn longen dan vanmiddag![]()
Siberienne schreef: ↑za 14 mar 2020, 20:45 Sorry had deze cijfers niet zo zonder toelichting moeten plaatsen ... maar we zijn nog aan het rijden omdat we toch maar in 1x door naar huis gaan. kom er later op terug!Ik hoop dat jullie inmiddels veilig en wel thuis zijn!
Beterschap Kim! En voor Eddy!
eelke schreef: ↑zo 15 mar 2020, 07:43 Zo'n huisarts kan er toch ook niks aan doen? Het beleid is echt, alleen testen wat noodzakelijk is. Ze kunnen gewoonweg niet iedereen met symptomen testen. Dat ze dan de testruimte bewaren voor plaatsen waar het noodzakelijk is (de zorg!) lijkt me zeer belangrijk en logisch.Ja er zal echt niet genoeg zijn om iedereen te testen. Dus wrslijk zullen dan ook de cijfers met besmettingen hoger zijn. Ik denk dat je een x percentage van de symptomen met hebben wil je getest worden en daar zal koorts vast een verplichte bij zijn vermoed ik (tenzij je Trump heet of zo