Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ik wordt trouwens morgen ge-audit >:( moet ik laten zien dat ik alles kan en overal wat van weet. Toch ook wel spannend eigenlijk. ::)
Door MillyMol
Kim_S schreef:12 weken verplichte rust, als in niet kúnnen werken, lijkt me werkelijk heerlijk.

Ik moet gewoon doorbuffelen om te zorgen dat de rekeningen betaald kunnen worden. En ook al vind ik mijn werk echt leuk, na 1,5 jaar 70 uur per week werken, en dan nog te horen krijgen dat het niet goed genoeg is, ben ik er best een beetje klaar mee...
Ahh, nou snap ik het. Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen.
Maar ik werk gewoon hoor. Niets voor mij om thuis te zitten. Goede regeling met baas getroffen: met taxi heen en weer. Is ten slotte goedkoper dan me thuis te laten zitten. En ik kan thuis werken door via beveiligde verbinding in te loggen op netwerk bedrijf. Ik kan alleen geen spreekuur draaien, maar wel heel veel andere dingen doen :)
Waar ik vooral van baal is dat ik niet lager dan 15 minuten kan belasten. Dus voor mij geen lange wandelingen met Tobias en dat vind ik heel erg :-\
Door koekje
eelke schreef:Ik wordt trouwens morgen ge-audit >:( moet ik laten zien dat ik alles kan en overal wat van weet. Toch ook wel spannend eigenlijk. ::)
Nou, succes!
Klinkt een beetje als 'bukt u maar' :biggrin2:
Door Kim_S
eelke schreef:Ik wordt trouwens morgen ge-audit >:( moet ik laten zien dat ik alles kan en overal wat van weet. Toch ook wel spannend eigenlijk. ::)
Je kan het! :-*
MillyMol schreef:
Ahh, nou snap ik het. Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen.
Maar ik werk gewoon hoor. Niets voor mij om thuis te zitten. Goede regeling met baas getroffen: met taxi heen en weer. Is ten slotte goedkoper dan me thuis te laten zitten. En ik kan thuis werken door via beveiligde verbinding in te loggen op netwerk bedrijf. Ik kan alleen geen spreekuur draaien, maar wel heel veel andere dingen doen :)
Waar ik vooral van baal is dat ik niet lager dan 15 minuten kan belasten. Dus voor mij geen lange wandelingen met Tobias en dat vind ik heel erg :-\
Ja dat lijkt me echt niet leuk, niet kunnen wandelen :-\

Ik rij 1500 km per week, denk niet dat ik dat met een taxi mag doen :biggrin2:

Hoop dat je er over 4 weken toch echt vanaf bent :-*
Door koekje
Owja, ik heb ook een klaagje.
Ik draag normaal een handorthese. Nu is er een eczeemplekje op m'n hand opengegaan en kan ik dat ding niet aan, want hij zit daar net overheen.

En zelfs nog een klaagje. Het lekt in het gootsteenkastje. Dat is al langer en meneer zou het al langer maken (ik ben volgende week jarig en ik heb dan maar de deadline gezet) ::)
Nu stond ik net met m'n sokken in het nat uit dat kastje >:(
Door MillyMol
Kim_S schreef:Je kan het! :-*

Ja dat lijkt me echt niet leuk, niet kunnen wandelen :-\

Ik rij 1500 km per week, denk niet dat ik dat met een taxi mag doen :biggrin2:

Hoop dat je er over 4 weken toch echt vanaf bent :-*
Ik nog geen 150 km…
En Kim, als je toch al het vermoeden hebt dat je geen kans maakt op een vast contract zou ik van mijn hart geen moordkuil maken en eens fijntjes informeren welke hielen je moet likken om er wel een te krijgen. Iets subtieler dan ik het hier neerzet natuurlijk, maar je hebt er wel recht op om te weten op welke objectieve criteria ze hun besluit baseren, zodat je in ieder geval de kans krijgt om daaraan te werken. Wat een gezeik toch altijd met dit soort dingen. Keep your head up girl!
Door Angelique

Dat is best spannend ja.
Door -Annemarie-
:bigarmhug: voor Kim, MillyMol en eelke. :)

Ik klaag niet hoor, maar sinds ik weer werk heb ik toch aanzienlijk meer stress dan de 25 jaar daarvoor. :-[
Of misschien is het een ander soort stress, dat kan natuurlijk ook. Ik ervaar het in ieder geval anders.
Door Angelique
-Annemarie- schreef::bigarmhug: voor Kim, MillyMol en eelke. :)

Ik klaag niet hoor, maar sinds ik weer werk heb ik toch aanzienlijk meer stress dan de 25 jaar daarvoor. :-[
Of misschien is het een ander soort stress, dat kan natuurlijk ook. Ik ervaar het in ieder geval anders.
NIeuwe stress :biggrin2:

Maar daar zit best logica in. Je hebt verplichting, verantwoordelijkheid naar boven..en dat is anders dan voor je eigen huishouding.
Door MillyMol
-Annemarie- schreef::bigarmhug: voor Kim, MillyMol en eelke. :)

In die 25 jaar is het werken natuurlijk ook verschrikkelijk veranderd: deadlines, targets, prestatie-indicatoren en weet ik wat nog meer. Ik weet niet wat je voor werk doet, maar dat kan ook een rol spelen.
Door -Annemarie-
MillyMol schreef:In die 25 jaar is het werken natuurlijk ook verschrikkelijk veranderd: deadlines, targets, prestatie-indicatoren en weet ik wat nog meer. Ik weet niet wat je voor werk doet, maar dat kan ook een rol spelen.
Klopt, het is zeker veranderd. En niet ten nadele hoor, maar het is idd wel aanpassen. :)
Door -Annemarie-
En dan heb ik gelukkig ook nóg wat te klagen. :biggrin2:

Wil een fotootje van Moyra uploaden vanaf mijn telefoon in Photobucket, maar dat lukt al de hele dag niet. Alles opnieuw opgestart en opgeschoond, helpt niet. Het moet gewoon niet zo zijn dat jullie een foto zien van een klein zwart hondje dat in het bos in een plas water staat. *afdeling klein leed* ;)
Door jasmijn
Wat ontzetten kut voor je Kim, ik snap dat je je ernstig onder gewaardeerd voeld :(

Millymol ik hoop dat je snel uit het gips bent en weer lekker kan gaan wandelen met Tobias.

Klein leed hier, sinds ik zwanger ben kan ik veel minder eten en heb ik veel vaker honger.
Zo ook nu dus maar ik lig super lekker in bed en wil eigenlijk slapen, maak heb zo'n honger dat ik daar niet van kan slapen dus ik moet er wel uit ::)

Gelukkig krijg ik er zo veel voor terug :biggrin2:
Door Kaela
Hylos schreef:::) Oepsie. Dat wordt nog een ritje dus.

Dankzij mezelf mag ik woensdag en vrijdag om 5:30 beginnen en voortaan sowieso 1 keer per week. Dat betekent dat de wekker morgen om 4:15 gaat. Nou ja, normaal 4:45.. dat ene halfuurtje maakt vast niet uit.... toch. ::) :biggrin2:
Nope, ik heb gebeld en ze sturen het op. Worden wat prijzige pilletje zo, maar anders moet ik straks na mijn werk weer op en neer en ik heb nog 2 fotobergen die op mij wachten... Ach, dit is het klaagtopic he, dan mag het: Bleeeeeegh, doe mij even een paar dagen écht vrij om de boel allemaal op orde te krijgen zodat ik niet continu achter de feiten aan loop!

Nee, dat halve uurtje maakt heus echt vast niets uit :cool: (Dombo!)
Door BusKay
eelke schreef:Na de vorige opmerkingen van Busje vermoedde ik al, maar nu weet ik het zeker! Kan ook zo door voor een WMO-beschikking :biggrin2: :biggrin2:
Beter een slecht geplaatste grap waar ik dat toegeef dan iemand die achterbaks vanaf de zijlijn staat te schoppen!! Ook niet de eerste keer..
Rijp voor?? Vul het zelf maar in...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door