Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
odradaatje schreef: Hopelijk ruikt ze daar ook niet naar  ;D

Wilde ook net zeggen, wat een warme, lieve blik.
Ze glimt als een drol en het is een scheet. ;D
Hope heeft nog zo'n lieve puppyblik. :smitten:
Door dinky89
Hope ziet er inderdaad erg mooi uit :)

Geen foto van vandaag maar wel foto die ik de afgelopen 1,5 week elke dag had kunnen maken.
Deze leguaan zat namelijk dagelijks van de zon te genieten naast de trap naar ons appartementje en deze foto is dan ook vanaf de trap gemaakt ;)
Afbeelding

Vind het echt een machtig mooi beest en mijn reptielenliefde bloeide weer helemaal op. Heb nu al heimwee....
Door joel
dinky89 schreef: Hope ziet er inderdaad erg mooi uit :)

Geen foto van vandaag maar wel foto die ik de afgelopen 1,5 week elke dag had kunnen maken.
Deze leguaan zat namelijk dagelijks van de zon te genieten naast de trap naar ons appartementje en deze foto is dan ook vanaf de trap gemaakt ;)
Afbeelding

Vind het echt een machtig mooi beest en mijn reptielenliefde bloeide weer helemaal op. Heb nu al heimwee....
huh, ik dacht zie ik het nou goed  :biggrin2:....jeemig wat een kanjer zeg!!
Ik werk wel eens bij iemand die er twee heeft in een terrarium, vind ze wel heel mooi, maar ook wel eng.....

Hier even lekker spammen...best wat sneeuw hier vanmorgen

Afbeelding

Afbeelding
Die oren zijn zo heerlijk om in te happen.....

Afbeelding
ff racen!
Afbeelding

Ik word al best wel groot, 8 kilo vanmorgen  8)
Afbeelding
Door dinky89
joel schreef: huh, ik dacht zie ik het nou goed  :biggrin2:....jeemig wat een kanjer zeg!!
Ik werk wel eens bij iemand die er twee heeft in een terrarium, vind ze wel heel mooi, maar ook wel eng.....
Grappig, ik vind ze dus totaal niet eng.
Komische was ook dat ik ze vrij klein vond, totdat ik bedacht dat ik in de war was met het formaat van een komodovaraan  ;D
Overigens heb ik hier nog meer vakantiefoto's staan: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 42.15.html ;)

Heerlijke sneeuwfoto's van Liz en Qadir, die hebben elkaar wel gevonden he?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door