Pauline schreef: Wij hebben vandaag 27 jaar verkering!!!Wauw! Gefeliciteerd!!!![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: Wij hebben vandaag 27 jaar verkering!!!Wauw! Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Kim_S schreef: Wauw! Gefeliciteerd!!!Dank je wel, was niet zo moeilijk met zo'n geweldige vent.![]()
![]()
![]()
Pauline schreef: Dank je wel, was niet zo moeilijk met zo'n geweldige vent.Zeker een geweldige vent! Met een minstens zo geweldige vrouw
ik ben geloof ik raar dat ik onze "ontmoetingsdag" belangrijker vind dan onze trouwdag.... Maar ik krijg wel op beide dagen cadeautjes....![]()
![]()
![]()
Pauline schreef: Dank je wel, was niet zo moeilijk met zo'n geweldige vent.
ik ben geloof ik raar dat ik onze "ontmoetingsdag" belangrijker vind dan onze trouwdag.... Maar ik krijg wel op beide dagen cadeautjes....![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef: Zeker een geweldige vent! Met een minstens zo geweldige vrouwIk zal hem een keer sturen!![]()
En niet raar hoor, wij vieren ook de dag dat we officieel vriendje en vriendinnetje werden
En onze trouwdag ook nog!
Die geweldige vent van jou mag trouwens wel eens met die van mij praten, die cadeautjes lukken hier nog niet zo![]()
![]()
Martine-Tom schreef:Hahahahaaaaaa ja soms moet je je wel berusten!
Gefeliciteerd!
Moet altijd denken aan de roemrijke uitspraak van mijn opa.
Opa en oma waren 60 jaar getrouwd, oma in de keuken, opa met zijn broers in de kamer, zegt 1 van zijn broers "zo Arie, 60 jaar dat moet wel echte liefde zijn" opa werpt een schuine blik in de keuken, verzekerd zich dat oma hem niet hoort en spreekt de woorden..."Nee Johan...dat heet berusting"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pauline schreef: Ik zal hem een keer sturen!
Enne... wij hebben elkaar op 30 april voor de eerste keer ontmoet en woonden 3 weken later samen.![]()
Pauline schreef: Ik zal hem een keer sturen!Wij na 5 maanden "al"
Enne... wij hebben elkaar op 30 april voor de eerste keer ontmoet en woonden 3 weken later samen.![]()
Nadia schreef:Das wel heul snelYordi en ik woonde al samen voor we verkering hadden.
Proficiat!! Xxx
Pauline schreef: Wij hebben vandaag 27 jaar verkering!!!Gefeliciteerd !!!![]()
![]()
dinky89 schreef: Gefeliciteerd Pauline!Ik 17 (bijna 18)
Ik woonde 'pas' na een kleine 5 jaar samen met mijn vriendje maar was dan ook 15 (bijna 16) toen ik verkering met hem kreeg![]()