Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S schreef: Wauw! Gefeliciteerd!!!  :-* :-* :-*
Dank je wel, was niet zo moeilijk met zo'n geweldige vent. :)

ik ben geloof ik raar dat ik onze "ontmoetingsdag" belangrijker vind dan onze trouwdag.... Maar ik krijg wel op beide dagen cadeautjes.... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Pauline schreef: Dank je wel, was niet zo moeilijk met zo'n geweldige vent. :)

ik ben geloof ik raar dat ik onze "ontmoetingsdag" belangrijker vind dan onze trouwdag.... Maar ik krijg wel op beide dagen cadeautjes.... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Zeker een geweldige vent! Met een minstens zo geweldige vrouw  :)  :-*

En niet raar hoor, wij vieren ook de dag dat we officieel vriendje en vriendinnetje werden  :crazy2:
En onze trouwdag ook nog!

Die geweldige vent van jou mag trouwens wel eens met die van mij praten, die cadeautjes lukken hier nog niet zo  ::) :biggrin2:
Door Martine-Tom
Pauline schreef: Dank je wel, was niet zo moeilijk met zo'n geweldige vent. :)

:biggrin2:
Gefeliciteerd!

Moet altijd denken aan de roemrijke uitspraak van mijn opa.
Opa en oma waren 60 jaar getrouwd, oma in de keuken, opa met zijn broers in de kamer, zegt 1 van zijn broers "zo Arie, 60 jaar dat moet wel echte liefde zijn" opa werpt een schuine blik in de keuken, verzekerd zich dat oma hem niet hoort en spreekt de woorden..."Nee Johan...dat heet berusting"
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kim_S schreef: Zeker een geweldige vent! Met een minstens zo geweldige vrouw  :)  :-*

En niet raar hoor, wij vieren ook de dag dat we officieel vriendje en vriendinnetje werden  :crazy2:
En onze trouwdag ook nog!

Die geweldige vent van jou mag trouwens wel eens met die van mij praten, die cadeautjes lukken hier nog niet zo  ::) :biggrin2:
Ik zal hem een keer sturen!  :biggrin2:

Enne... wij hebben elkaar op 30 april voor de eerste keer ontmoet en woonden 3 weken later samen. ;)
Martine-Tom schreef: :biggrin2:
Gefeliciteerd!

Moet altijd denken aan de roemrijke uitspraak van mijn opa.
Opa en oma waren 60 jaar getrouwd, oma in de keuken, opa met zijn broers in de kamer, zegt 1 van zijn broers "zo Arie, 60 jaar dat moet wel echte liefde zijn" opa werpt een schuine blik in de keuken, verzekerd zich dat oma hem niet hoort en spreekt de woorden..."Nee Johan...dat heet berusting"
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hahahahaaaaaa ja soms moet je je wel berusten!
Pauline schreef: Ik zal hem een keer sturen!  :biggrin2:

Enne... wij hebben elkaar op 30 april voor de eerste keer ontmoet en woonden 3 weken later samen. ;)
Wij na 5 maanden "al"  :biggrin2:
Nog geen dag spijt van gehad  :D
Nadia schreef: ;D Yordi en ik woonde al samen voor we verkering hadden.

Proficiat!! Xxx
Das wel heul snel  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door