Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Riek
Ronald schreef: Hmm... slijmjurk...  :crazy2:
Ja, Bernie is een modje hè?
Die moet je altijd te vriend houden  :biggrin2: ik ben zelf nogal een lastpak hier...

Nee, ook zonder dat heeft ze gewoon gelijk.  :angel:
Door Ronald
Riek schreef: Ja, Bernie is een modje hè?
Die moet je altijd te vriend houden  :biggrin2: ik ben zelf nogal een lastpak hier...

Nee, ook zonder dat heeft ze gewoon gelijk.  :angel:
Even afgezien van het feit of ze wel of niet gelijk heeft...  ::)

Maar goed, ik hoor het al. Ik ga terug in mijn hok!
Door TMG1961
Ga mijn grote vrieskist er uit doen, ga downsizen. 326 liter netto inhoud is TE veel voor 1 hond. Ik heb er hoogstens 35-40 kg in liggen en daarmee is ie misschien voor 25% gevuld.

Maar eerst op zoek naar een kast met 5 of 6 laden en inhoud van rond de 170 liter.
Door Pluto
@Ronald
@Michiel
@Theo

Don't argue! You cannot win. You cannot beat a woman in a argument. It's impossible. You will not win. Cause, men, we are handicapped when it comes to arguing cause we have a need to make sense

:biggrin2:

edit: Ja, ik ben aan het werk......
::)
Door sella
pluto schreef: @Ronald
@Michiel
@Theo

Don't argue! You cannot win. You cannot beat a woman in a argument. It's impossible. You will not win. Cause, men, we are handicapped when it comes to arguing cause we have a need to make sense

Je snapt um helemaal :D
Door eelke
@Michiel
@Theo

goed opgeleid  8)

Kijk zie je, wij vrouwen durven een man best eens gelijk te geven! Zo zijn we dan ook weer.
Door Ronald
@Michiel
@Theo

Tuurlijk weet ik dat. Maar ik heb in elk geval wel weer een stroopwafel gescoord!  :biggrin2:
Door cj
koekje schreef: Ik vind dat mn haar vandaag stom zit. Het is een combinatie van sliert, touw en schaap  :(
Koek, sorry niet zeiken, volgens mij ben je minimaal de helft van mijn leeftijd. Woon je op mijn lievelingsplek en heb je prachtig haar. Ik 51 doe het met een flosje vet haar, wel schouderlang, want ik wil geen kort , rood haar. (zoals al mijn vriendinnen)
Saskia
Zo en nu ga ik aan de wijn.
Door -Saskia-
cj schreef: Koek, sorry niet zeiken, volgens mij ben je minimaal de helft van mijn leeftijd. Woon je op mijn lievelingsplek en heb je prachtig haar. Ik 51 doe het met een flosje vet haar, wel schouderlang, want ik wil geen kort , rood haar. (zoals al mijn vriendinnen)
Saskia
Zo en nu ga ik aan de wijn.
;D ;D ;D Dat lucht op? Cheers! :beerchug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door