Riek schreef: Ze heeft gewoon gelijkHmm... slijmjurk...
Dus dat is niet helpen, maar gewoon dat het is zoals het is.![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Riek schreef: Ze heeft gewoon gelijkHmm... slijmjurk...
Dus dat is niet helpen, maar gewoon dat het is zoals het is.![]()
Ronald schreef: Hmm... slijmjurk...Ja, Bernie is een modje hè?![]()
Riek schreef: Ja, Bernie is een modje hè?Even afgezien van het feit of ze wel of niet gelijk heeft...
Die moet je altijd te vriend houdenik ben zelf nogal een lastpak hier...
Nee, ook zonder dat heeft ze gewoon gelijk.![]()
pluto schreef: @RonaldJe snapt um helemaal
@Michiel
@Theo
Don't argue! You cannot win. You cannot beat a woman in a argument. It's impossible. You will not win. Cause, men, we are handicapped when it comes to arguing cause we have a need to make sense
edit: Ja, ik ben aan het werk......
![]()
pluto schreef: @Ronaldgoed opgeleid 8)
@Michiel
@Theo
Don't argue! You cannot win. You cannot beat a woman in a argument. It's impossible. You will not win. Cause, men, we are handicapped when it comes to arguing cause we have a need to make sense
![]()
pluto schreef: @RonaldTuurlijk weet ik dat. Maar ik heb in elk geval wel weer een stroopwafel gescoord!
@Michiel
@Theo
![]()
koekje schreef: Ik vind dat mn haar vandaag stom zit. Het is een combinatie van sliert, touw en schaapKoek, sorry niet zeiken, volgens mij ben je minimaal de helft van mijn leeftijd. Woon je op mijn lievelingsplek en heb je prachtig haar. Ik 51 doe het met een flosje vet haar, wel schouderlang, want ik wil geen kort , rood haar. (zoals al mijn vriendinnen)![]()
cj schreef: Koek, sorry niet zeiken, volgens mij ben je minimaal de helft van mijn leeftijd. Woon je op mijn lievelingsplek en heb je prachtig haar. Ik 51 doe het met een flosje vet haar, wel schouderlang, want ik wil geen kort , rood haar. (zoals al mijn vriendinnen)
Saskia
Zo en nu ga ik aan de wijn.