Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
-Annemarie- schreef:De aanleiding is natuurlijk minder prettig, sterkte gewenst met dit nieuwe traject. :bigarmhug:
Uit alle dingen komt wel iets goeds toch ?
Maar dank je, het is pittig. Maar we komen ook hier wel door. Er zijn ergere dingen in het leven, houd ik mezelf ook voor

Maar even een klaag: gisteren auto stuk (ruitenwisser), fijn dat ik vandaag daar meteen voor mocht komen en ook de APK erbij maar bij garage ruim een half uur zitten duimen draaien omdat de vervangende auto niet klaar stond. Hmmmm. Ze weten dat we een andere auto gekocht hebben bij de concurrent. De service is ineens een stuk minder attent ::) :biggrin2: Ach ja...
Door devillovesangel
-Annemarie- schreef:Hé wat leuk! Dat hoor je niet zo vaak, we zijn een uitstervend ras. ;D :(
Dat zijn we zeker :( En jammer, want het is echt wel heel leuk werk.
Door Anneloog
Grrrrrrr 2 april is het een jaar geleden dat mijn moeder overleden is. Dus vorige week 2 ashangertjes besteld ( een voor mezelf en een voor mijn oma wat ze niet weet) met alles erop en er aan en een vul kitje om ze zelf te vullen ( Wil dat zelf doen en wil na of op of omstreeks 2 april as gaan uitstrooien dus nu perfecte tijd) Vandaag de hangertjes binnen en echt super blij. Ik dus met manlief aan de slag beiden kokertjes gevuld aangestampt lijm erbij en hangertje 1 ging soepel perfect. Hangertje 2 ging scheef grrr dus los gemaakt en tja toen was lijm uitgehard en met gene mogelijkheid kreeg ik dus hem correct dicht gedraaid en ja dan breekt het oogje ook nog af. Echt ik was mega sjagerijnig. Manlief belde direct leverancier en morgen komt een nieuwe binnen. ( top service) Maar echt grr ik heb echt ff heel hard in mezelf staan janken en vloeken tegelijk.
Door -Annemarie-
Na de eerste teek bij Moyra heb ik nu de eerste muggenbeet te pakken. >:(
Fijn naast m'n oog zodat er nu een enorme rode vochtzak onder hangt. Charmant, en ik kijk er tegenaan als ik naar beneden kijk. :P
Snel maar weer het horgaas voor de ramen doen.
Door M@rina
Blehhh... Komende twee weken heb ik bereikbaarheidsdienst, ik kan in de avond, nacht en weekenden gebeld worden als er noodgevallen zijn, zoals brand, inbraak, overlijden etc.. Ik ben continue bezig met waar is mijn telefoon, staat het geluid aan, hoor ik nu mijn telefoon, Saar uitlaten; chips telefoon thuis laten liggen.... ik word er zo onrustig van.
Door Border Bandit
Oh, Marina, 2 weken lang bereikbaar zijn is wel heel lang achter elkaar zeg!?
Sterkte!

Bandit wil ook even klagen:
Gister is die vrouw weer geweest die me heerlijk gemasseerd heeft. Nu heb ik nergens meer pijn en ben zo vrolijk!
Lekker met de baas weg, mag ik niet eens los!?!?
Waar we altijd spelen met de bal doet ze niks!! Ja, ik mocht mijn bal vasthouden. Wat heb ik nou aan vasthouden. Ik die bal maar aanbieden dat ze hem vooral zou gooien. Negeert ze me! Wat is dat nou voor baas!?!?
Thuis lekker gegeten, ok, maar ik wil nog wel spelen hoor, ik barst van de energie!
Heel lief naast haar gaan zitten en pootjes geven. Begint ze lief te praten dat ik rust moet hebben en zo. Ja, boeien, ik wil actie!!
Bah!!
Volgens mij zei ze nog zoiets dat het nog een paar dagen zo zou duren.
Wie redt mij! Ik wil rennen en werken!!
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Na de eerste teek bij Moyra heb ik nu de eerste muggenbeet te pakken. >:(
Fijn naast m'n oog zodat er nu een enorme rode vochtzak onder hangt. Charmant, en ik kijk er tegenaan als ik naar beneden kijk. :P
Snel maar weer het horgaas voor de ramen doen.
Ben je dan allergisch als je zó heftig reageert?

Ik ben zó moe dat ik alleen dingen kan die ik al duizend keer gedaan heb (op de automatische piloot), niks meer opneem/jank om niks...
Er moet iets veranderen: beter slapen/ander slaapritme/weetikveel :-\
Door frodo quin
- pien - schreef:Ben je dan allergisch als je zó heftig reageert?

Ik ben zó moe dat ik alleen dingen kan die ik al duizend keer gedaan heb (op de automatische piloot), niks meer opneem/jank om niks...
Er moet iets veranderen: beter slapen/ander slaapritme/weetikveel :-\
Weet je van waar de vermoeidheid komt?

Vermoeidheid heeft inderdaad nogal wat gevolgen, dan kan je psychisch ook niet veel meer aan.
Door - pien -
frodo quin schreef:Weet je van waar de vermoeidheid komt?

Vermoeidheid heeft inderdaad nogal wat gevolgen, dan kan je psychisch ook niet veel meer aan.
Ik merk dat het mijn vermogen om na te denken erg beïnvloedt. En om nieuwe dingen op te nemen :-X

Ik slaap slecht in. En ik slaap te kort. Dus moet ik mijn slaapritme aanpassen (meer regelmatig) in de hoop dat ik normaal in ga slapen. Ik ben nu zo moe dat ik wél meteen inslaap. Dat is wel fijn.
En mijn personal trainer heeft me tips gegeven die ik kan toepassen. Dus het moet goed komen :)
Door eelke
Pien ik heb net een horloge die van alles meet, ook je slaap, maar ook je stresslevels. Ik slaap ook zo slecht (altijd al hoor) dus ik dacht, kijken of ik met statistiekjes kan zien waar het mis gaat bij mij.

En statistiekjes vind ik leuk ;D en het is ook een veredelde stappenteller, daar gebruikte ik eerst mijn telefoon voor maar die kun je niet altijd bij je hebben dus miste ik stapjes.
Door Border Bandit
Oh, wat vervelend Pien!
Als je slecht slaapt, heeft dat veel gevolgen (concentratie, spijsvertering, slecht zicht, etc)
Proberen een ritme te maken kan inderdaad helpen, maar dat moet wel kunnen natuurlijk. ;)
Ik neem 's avonds altijd een lekker warme douche om lichamelijk tot rust te komen. In bed ga ik dan nog wat ontspannends lezen en dan probeer ik te slapen. Hierdoor komt mijn lichaam vast in de rust-stand.
Ik hoop dat jij ook zoiets kunt vinden wat je kan helpen. :-*

Net een, voor mij, vervelende situatie meegemaakt. Ik kom met Bandit de hoek om en aan het eind van de straat komt een vrouw met niet zulk leuke honden ook de hoek om. De reu begint meteen te blaffen. Vrouw corrigeert niet natuurlijk en laat zich door alle drie rustig de straat in trekken.
Ik steek over om de ruimte zo groot mogelijk te maken. Er stond een auto waar ik niet achterlangs kon, dus ik bleef er achter staan, zodat zij kon passeren.
Inmiddels met 3 uitvallende honden aan de strakke lijn, komt ze dichterbij en ter hoogte van mij gaat ze stil staan en wordt ze kwaad dat ik door moet lopen. :o
Dat betekend dus dat ik om die auto heen moet en de honden dichter bij elkaar komen.

Om uit de situatie te komen (zij was niet van plan iets te doen) ben ik toch maar om die auto heen gegaan.
Gezegd dat haar honden het probleem zijn en dat ze ze eens op moet voeden.
Schreeuwde ze me nog van alles achterna, maar dat heb ik niet gehoord omdat ik tegen Bandit praatte.

Ik wil het graag goed doen. Deze situatie ging niet goed, dus dan spookt het maar door mijn hoofd.
Volgens mij heb ik niks verkeerd gedaan.
Misschien probeert ze haar situatie op mij te projecteren of af te schuiven?
Door - pien -
eelke schreef:Pien ik heb net een horloge die van alles meet, ook je slaap, maar ook je stresslevels. Ik slaap ook zo slecht (altijd al hoor) dus ik dacht, kijken of ik met statistiekjes kan zien waar het mis gaat bij mij.

En statistiekjes vind ik leuk ;D en het is ook een veredelde stappenteller, daar gebruikte ik eerst mijn telefoon voor maar die kun je niet altijd bij je hebben dus miste ik stapjes.
Allee, wat voor horloge is dat? Mijn dochter heeft ook zo'n ding ;D De Fitbit. Kweenie of ik nog kan wennen aan iets om mijn pols, heb al jaaaren geen sieraden ook meer om omdat ik dat voel zitten :-X Maar goed, ik ben wel benieuwd :) !!!
Maar als je via een statistiekje kunt zien waar het mis gaat, wat kun je daar dan aan doen?
Door - pien -
Border Bandit schreef:Oh, wat vervelend Pien!
Als je slecht slaapt, heeft dat veel gevolgen (concentratie, spijsvertering, slecht zicht, etc)
Proberen een ritme te maken kan inderdaad helpen, maar dat moet wel kunnen natuurlijk. ;)
Ik neem 's avonds altijd een lekker warme douche om lichamelijk tot rust te komen. In bed ga ik dan nog wat ontspannends lezen en dan probeer ik te slapen. Hierdoor komt mijn lichaam vast in de rust-stand.

Net een, voor mij, vervelende situatie meegemaakt. Ik kom met Bandit de hoek om en aan het eind van de straat komt een vrouw met niet zulk leuke honden ook de hoek om. De reu begint meteen te blaffen. Vrouw corrigeert niet natuurlijk en laat zich door alle drie rustig de straat in trekken.
Ik steek over om de ruimte zo groot mogelijk te maken. Er stond een auto waar ik niet achterlangs kon, dus ik bleef er achter staan, zodat zij kon passeren.
Inmiddels met 3 uitvallende honden aan de strakke lijn, komt ze dichterbij en ter hoogte van mij gaat ze stil staan en wordt ze kwaad dat ik door moet lopen. :o
Dat betekend dus dat ik om die auto heen moet en de honden dichter bij elkaar komen.

Om uit de situatie te komen (zij was niet van plan iets te doen) ben ik toch maar om die auto heen gegaan.
Schreeuwde ze me nog van alles achterna, maar dat heb ik niet gehoord omdat ik tegen Bandit praatte.

Ik wil het graag goed doen. Deze situatie ging niet goed, dus dan spookt het maar door mijn hoofd.
Mijn concentratie is normaal gesproken al niet best dus dit helpt niet mee :-X
Ik heb idd gelezen dat rituelen voor het slapen gaan goed zijn...ik kon vroeger (tot een paar jaar terug) gewoon gaan liggen en dan sliep ik, lekker makkelijk, of ik nou zorgen aan m'n kop had of niet, ik sliep gewoon in.
Ik ga kijken wat voor mij gaat werken en ik hou gewoon het vertrouwen dat het goed komt! Ik heb nu al weer 2 nachten beter geslapen :thumbup:

Er zijn 'gewoon' vervelende mensen, die het niet gaan snappen/niet willen snappen...
Heel vervelend maar...trek je er niks van aan :-* Ik zou niet weten wat je anders had kunnen doen...
Door Siberienne
Border Bandit schreef:Oh, wat vervelend Pien!

Ach ja, mensen reageren vanuit hun eigen onmacht. Manlief kreeg laatst ook een tirade over zich heen dat wij onze honden op moesten voeden, dat ze erom vroegen gebeten te worden etc etc. Van een man die steeds keihard met zijn honden aan komt fietsen en door ramt ipv even tijd/ruimte te geven. Maar wij snappen niks van honden gedrag...

zo grappig dat ik vervolgens bij de dierenarts kom waarbij de assistente verzucht "jouw honden zijn tenminste opgevoed". Dusssss gewoon van je af laten glijden. Is niet tegen jou, is vanuit haar perspectief ;) ;) ;) inderdaad
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door