Koffie van een tweedehands padje

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Too schreef:En een eigen klaag:
Pauline schreef:Helaas weer uitvloeiing uit tepel en pijn, begon vannacht. Vanmiddag weer naar de poli, waarschijnlijk is alleen vocht bij mij dus toch een indicatie dat er iets niet goed is.Sterkte Pauline! Je hebt een PB tje
-Annemarie- schreef:Als Biebmiep zeg ik natuurlijk: doen!+ 1 (ook een biebmiep![]()
Heb zelf ook een Kobo en dat werkt prima. Er staat er in mijn Bieb een op de leestafel voor klanten om zelf uit te proberen, of voor de mensen van het digitaal café om te laten zien hoe het werkt.
En als je toch al een bibliotheekabonnement hebt zijn de e-books gratis.
*even reclame maken voor de Bieb hoor, we zitten in zwaar weer want steeds minder subsidie. het kan idd met alle e-readers behalve een Kindle.*
Too schreef:En een eigen klaag:Ons bent zuunig
Too schreef:En een eigen klaag:
koekje schreef:Mocht je de volgende keer een cappuchino willen, ik heb iedere dag 2 aardig volgelekte melkpadsEn ik nu cappuccino op mijn scherm
Pauline schreef:Helaas weer uitvloeiing uit tepel en pijn, begon vannacht. Vanmiddag weer naar de poli, waarschijnlijk is alleen vocht bij mij dus toch een indicatie dat er iets niet goed is.
Siberienne schreef:Ik mag op zoek naar ander werk - nu definitief. En dat wordt zo droogjes mede gedeeld tussen neus en lippen door. En oh ja, zwarte piet is alweer in het land.![]()
Cynische modus uit; ik ben verdrietig en uitgebreid getroost door lieve mensen. Die het ook met verbazing aanzien.