Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Sonja schreef: zo 03 apr 2022, 21:50 De bestralingen van dik een jaar geleden hebben weinig gedaan met betrekking tot het slinken van mijn tumor. Maar helaas hebben ze mijn darmen aardig verwoest.
Dus hebben ze nu maar een stoma aangelegd. :-\
Maar dat is misschien weer niet zo'n lekker verhaal voor in een eettopic. ;D
:biggrin2: , wij kunnen hier wel wat hebben volgens mij :biggrin2:

Maar dat is "mooi" zwaar naatje zeg, een stoma :-X . Of was het "alternatief", dus zoals het was, erger?
Door Sonja
Lizzy schreef: ma 04 apr 2022, 07:54 :biggrin2: , wij kunnen hier wel wat hebben volgens mij :biggrin2:

Maar dat is "mooi" zwaar naatje zeg, een stoma :-X . Of was het "alternatief", dus zoals het was, erger?
Het is wel de bedoeling dat dit een verlichting van de klachten geeft, ja. Daar merk ik nu nog niet zo veel van, want ik ben nog aardig geradbraakt. Maar zonder in onsmakelijke details te treden: Zoals het was kon het echt niet blijven. Er zaten gaten op plekken waar ze niet horen. :-X
Door CindyMayella
Vanavond voor het eerst Indiase kip tandoori proberen….

Gemaakt met een pak inclusief kruiden enzo (bonus AH, dus iets erbij voor de volgende dag ;) )… maarre, was best wel lekker :biggrin2: …. Zou het zo nog een keer maken……
Laatst gewijzigd door CindyMayella op ma 04 apr 2022, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
Sonja schreef: ma 04 apr 2022, 10:03 Het is wel de bedoeling dat dit een verlichting van de klachten geeft, ja. Daar merk ik nu nog niet zo veel van, want ik ben nog aardig geradbraakt. Maar zonder in onsmakelijke details te treden: Zoals het was kon het echt niet blijven. Er zaten gaten op plekken waar ze niet horen. :-X
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Boerenkool. Ik vind het er echt weer voor :-X
Door Lizzy
Sonja schreef: ma 04 apr 2022, 10:03 Het is wel de bedoeling dat dit een verlichting van de klachten geeft, ja. Daar merk ik nu nog niet zo veel van, want ik ben nog aardig geradbraakt. Maar zonder in onsmakelijke details te treden: Zoals het was kon het echt niet blijven. Er zaten gaten op plekken waar ze niet horen. :-X
:o :-X :-*

Komt het ooit weer goed, in de zin dat je zonder stoma kunt?

Dikke :bigarmhug: . Want ondertussen voel je je nog knap brak dus :-\ :-*
Door Sonja
Lizzy schreef: ma 04 apr 2022, 18:06 :o :-X :-*

Komt het ooit weer goed, in de zin dat je zonder stoma kunt?

Dikke :bigarmhug: . Want ondertussen voel je je nog knap brak dus :-\ :-*
Nee, dat gaat niet meer gebeuren, zonder stoma. :(

Het gaat een beetje wisselend. Met vlagen behoorlijk kramp. Maar dat zal wel wegtrekken.
Door Ronald
Siberienne schreef: wo 06 apr 2022, 21:36 Skrei uit de oven met viskruiden en tomaatjes, salade van het type ‘wat ligt er nog in de groentela’ en aardappelpuree. Decadent ijs als toetje.
Ik moest "skrei" even opzoeken, maar het klinkt heel erg lekker!

Voor vanavond heb ik rijst met allerlei groenvoer, zelfgemaakte pindasaus, sambal badjak en honing. Oh... en soja.
Als toetje staat een magnum op het programma :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door