Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sonja
Lizzy schreef: za 02 apr 2022, 17:31 Dat is niet veel....
Ze vonden het hier nog aardig wat gezien het feit dat ik net bij was uit narcose. 😕
Maar vandaag heb ik een omelet met aardappelpuree en spinazie gegeten.
Door Lizzy
Sonja schreef: zo 03 apr 2022, 00:29 Ze vonden het hier nog aardig wat gezien het feit dat ik net bij was uit narcose. 😕
Maar vandaag heb ik een omelet met aardappelpuree en spinazie gegeten.
Ohww, je was onder narcose geweest! Ah, dan valt het inderdaad wel mee.
Smaakte het?
Door Sonja
Lizzy schreef: zo 03 apr 2022, 11:01 Ohww, je was onder narcose geweest! Ah, dan valt het inderdaad wel mee.
Smaakte het?
Jazeker! Gelukkig kan ik redelijk goed tegen narcoses en ben ik nooit misselijk daarna. :)
Door pike
Vandaag de groentela leegmaken. Ik heb nog een koolrabi en twee penen. Ik maak er een salade van met geroosterde pompoenpitjes en doe er gebraden kippendijtjes bij. Er liggen ook nog wat krieltjes, die bak ik er dan bij. Dan is alles weer schoon op op wat uien en sjalotten na :D
Door Lizzy
Sonja schreef: zo 03 apr 2022, 11:53 Jazeker! Gelukkig kan ik redelijk goed tegen narcoses en ben ik nooit misselijk daarna. :)
Oh, dat is fijn dat je daar goed tegen kunt. Waarvoor moest je onder narcose?

Wij eten vanavond tofu curry.
Door El_Kato
We hadden wat groentes over uit de TGTG box van de Lidl die ergens in moesten. Het is pasta met een saus uit de slowcooker met schenkel geworden, erg lekker!

2 schenkels met veel vlees
4 paprika’s
1 aubergine
8 tenen knoflook
Een half uitje - was over
Komijn, gerookt paprika en koriander poeder 2 volle theelepels denk ik
1 theelepel kaneel
2 rode pepertjes
2 rundbouillion blokjes
Blikje tomaatblokjes
Flinke scheut rode wijn - er zat nog wat in de fles denk iets van 1,5 a 2 glazen

Op de aubergine na alles in de slowcooker op low. Na 4 uur de aubergine in blokjes erbij en nog 4 uur laten pruttelen. Pasta koken, wij hadden van die buisjes ben even krijt hoe ze heten… en nog wat geraspte kaas erover. Echt heerlijk ;)

We aten het met een salade van gestoomde broccoli met uitgebakken spekjes en een dressing van citroensap, joghurt, mayonaise, wat honing en zout en peper. Ook erg lekker :biggrin2:
Door Sonja
Lizzy schreef: zo 03 apr 2022, 17:20 Oh, dat is fijn dat je daar goed tegen kunt. Waarvoor moest je onder narcose?
De bestralingen van dik een jaar geleden hebben weinig gedaan met betrekking tot het slinken van mijn tumor. Maar helaas hebben ze mijn darmen aardig verwoest.
Dus hebben ze nu maar een stoma aangelegd. :-\
Maar dat is misschien weer niet zo'n lekker verhaal voor in een eettopic. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door