Doranto schreef: ↑wo 22 apr 2020, 08:30 De freule geniet wel van haar luxe leventje hèEn dan mag de kar ook nog in de zon staan![]()

Springt ze er in , zo dan heb ik ook nog een matras en een dekentje
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:De beloofde foto van de schildpadjes. Vandaag wilden ze eindelijk samen op de foto. Lekker aan de junkfood saampjes.Ach kijk, daar zijn ze
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
hannabelgje schreef: ↑wo 22 apr 2020, 16:10 Het is klaver en vanwege de slechte calcium/fosfor verhouding is het niet zo gezond. Af en toe mag het. Ze vinden het zoooo lekker.Wij eten ook wel 's een snackie
- pien - schreef: Wij eten ook wel 's een snackieJa daarom ook een keertje klaver. Ja ze zijn nu iedere dag wakker. Mits het weer een beetje ok is. Ze hebben een klein kasje in hun verblijf en daar zitten ze veel in. Warmen ze lekker op. De kleinste (Puk) loopt niet super veel rond, de grote (Muk) loopt veel meer door de bak.![]()
Zijn ze nu vaker wakker?
hannabelgje schreef: ↑wo 22 apr 2020, 17:14 Ja daarom ook een keertje klaver. Ja ze zijn nu iedere dag wakker. Mits het weer een beetje ok is. Ze hebben een klein kasje in hun verblijf en daar zitten ze veel in. Warmen ze lekker op. De kleinste (Puk) loopt niet super veel rond, de grote (Muk) loopt veel meer door de bak.Ah, wat leuk!