Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Je hebt gelijk hoor Eelke. Maar ik zit nu nog even in de klaagfase ;) Uiteindelijk werk ik gewoon door, we zien het wel. Mochten ze straks toch niet tevreden zijn, dan is er werk genoeg als accountmanager ergens anders. Dus eigenlijk zou ik me niet zo druk moeten maken. Maar dat doe ik wel :-\
Door eelke
Kim_S schreef:Je hebt gelijk hoor Eelke. Maar ik zit nu nog even in de klaagfase ;) Uiteindelijk werk ik gewoon door, we zien het wel. Mochten ze straks toch niet tevreden zijn, dan is er werk genoeg als accountmanager ergens anders. Dus eigenlijk zou ik me niet zo druk moeten maken. Maar dat doe ik wel :-\
Je mag van mij onbeperkt zo veel klagen als je wilt, is alleen maar goed voor je hart, dan ist gelucht!

Kan er alleen niet zo goed tegen dat iemand vind dat iets erger is dan bij de ander of willen ruilen van ellende ;) dan kan ik ook zeggen dat ik jaloers op jou ben want ik zou maar wat graag 70 uur per week willen kunnen werken! Maar zo werkt het niet he, een ieder het zijne :)
Door eelke
Angelique schreef:Ach, dat willen ruilen is toch puur hypothetisch, want dat gaat toch niet gebeuren.
Niet? :biggrin2: nah jah, ik kan er niet zo goed tegen, voelt voor mij alsof de ellende van de ander dan minder belangrijk is. Terwijl ik ook wel weet dat het niet zo bedoeld is.
Dat is mijn klaagzang dan, dat ik daar niet tegen kan :D ruilen, iemand?
Door Kim_S
Nee precies. Was eigenlijk meer bedoeld voor mezelf, ik zou écht wel willen ruilen momenteel. Maar niet om te zeggen dat de ellende van een ander minder erg is. Als dat zo is opgevat dan was dat zeker niet mijn bedoeling! :-*
Door Angelique
Kim_S schreef:Je hebt gelijk hoor Eelke. Maar ik zit nu nog even in de klaagfase ;) Uiteindelijk werk ik gewoon door, we zien het wel. Mochten ze straks toch niet tevreden zijn, dan is er werk genoeg als accountmanager ergens anders. Dus eigenlijk zou ik me niet zo druk moeten maken. Maar dat doe ik wel :-\

Het is ook gewoon niet leuk. Maar hebben ze wel gezegd waar de pijnpunten liggen?
Door Kim_S
eelke schreef:
Niet? :biggrin2: nah jah, ik kan er niet zo goed tegen, voelt voor mij alsof de ellende van de ander dan minder belangrijk is. Terwijl ik ook wel weet dat het niet zo bedoeld is.
Nee dat lijkt me echt vreselijk. Zoek maar iemand anders :biggrin2:
Door Angelique
eelke schreef:Niet? :biggrin2: nah jah, ik kan er niet zo goed tegen, voelt voor mij alsof de ellende van de ander dan minder belangrijk is. Terwijl ik ook wel weet dat het niet zo bedoeld is.
Ik snap wat je bedoelt en neuh, ik hoef niet te ruilen :biggrin2:
Door eelke
Nou zeg. Niemand wil mij zijn. Ook niet leuk. >:(

Kim, misschien over een week of wat, als het een pietsje gezakt is, er nog eens een gesprek over aan gaan?
Door Kim_S
Angelique schreef:Het is ook gewoon niet leuk. Maar hebben ze wel gezegd waar de pijnpunten liggen?
Ja, maar die pijnpunten komen voort uit het feit dat ik zó ontzettend veel werk heb. Ik heb meerdere malen aangegeven dat het te veel is, maar daar wordt niet veel mee gedaan. Krijg het gevoel dat ik niet zo moet zeuren.
Maar er is maandag op mijn verzoek een overleg over mijn tijdsindeling, en wat ze van me verwachten. Hopelijk constructief dus, maar ik weet het zo net nog niet.
Door Kim_S
eelke schreef:Nou zeg. Niemand wil mij zijn. Ook niet leuk. >:(

Kim, misschien over een week of wat, als het een pietsje gezakt is, er nog eens een gesprek over aan gaan?
Ik heb maar 8 maanden hè :biggrin2: Dus effe doorpakken dan maar...
Door eelke
Kim_S schreef:Ik heb maar 8 maanden hè :biggrin2: Dus effe doorpakken dan maar...
Nou volgende week maandag dus :biggrin2: hoop ook op een constructief gesprek! Als ik het zo lees ga je het zelf al wel op die manier starten, dus dat lijkt me al prima!
Door Pauline
%(&*&* wat een afschuwelijk situatie Kim..., je werkt je echt een slag in de rondte en dan is het nog niet goed genoeg.... Hoe makkelijk ik het ook zeg, maar denk aan jezelf! Dat doen ze daar dus duidelijk niet. In onze appjes (af en toe) proef ik echt dat je behoorlijk aan je tax zit. Eroverheen is voor niemand goed..... :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Door Kim_S
eelke schreef:Nou volgende week maandag dus :biggrin2: hoop ook op een constructief gesprek! Als ik het zo lees ga je het zelf al wel op die manier starten, dus dat lijkt me al prima!
Ik leer het wel :biggrin2:
Heb een aantal fijne collega's waar ik bij terecht kan, dit was een tip van 1 van hen.
En ik wil ook echt dat het lukt allemaal. Hoop dat er nu toch echt dingen gaan veranderen.
Door Kim_S
Pauline schreef:%(&*&* wat een afschuwelijk situatie Kim..., je werkt je echt een slag in de rondte en dan is het nog niet goed genoeg.... Hoe makkelijk ik het ook zeg, maar denk aan jezelf! Dat doen ze daar dus duidelijk niet. In onze appjes (af en toe) proef ik echt dat je behoorlijk aan je tax zit. Eroverheen is voor niemand goed..... :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:-*

Ze weten dat ik aardig aan mijn tax zit. Vandaar ook het gesprek van maandag. Zij zijn er ook zeker niet bij gebaat als ik thuis kom te zitten. Dus hopelijk echt een constructief gesprek.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door