Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Je hebt gelijk hoor Eelke. Maar ik zit nu nog even in de klaagfaseJe mag van mij onbeperkt zo veel klagen als je wilt, is alleen maar goed voor je hart, dan ist gelucht!Uiteindelijk werk ik gewoon door, we zien het wel. Mochten ze straks toch niet tevreden zijn, dan is er werk genoeg als accountmanager ergens anders. Dus eigenlijk zou ik me niet zo druk moeten maken. Maar dat doe ik wel
Angelique schreef:Ach, dat willen ruilen is toch puur hypothetisch, want dat gaat toch niet gebeuren.Niet?
Kim_S schreef:Je hebt gelijk hoor Eelke. Maar ik zit nu nog even in de klaagfaseUiteindelijk werk ik gewoon door, we zien het wel. Mochten ze straks toch niet tevreden zijn, dan is er werk genoeg als accountmanager ergens anders. Dus eigenlijk zou ik me niet zo druk moeten maken. Maar dat doe ik wel
eelke schreef:Nee dat lijkt me echt vreselijk. Zoek maar iemand anders
Niet?nah jah, ik kan er niet zo goed tegen, voelt voor mij alsof de ellende van de ander dan minder belangrijk is. Terwijl ik ook wel weet dat het niet zo bedoeld is.
Dat is mijn klaagzang dan, dat ik daar niet tegen kanruilen, iemand?
eelke schreef:Niet?Ik snap wat je bedoelt en neuh, ik hoef niet te ruilennah jah, ik kan er niet zo goed tegen, voelt voor mij alsof de ellende van de ander dan minder belangrijk is. Terwijl ik ook wel weet dat het niet zo bedoeld is.
Dat is mijn klaagzang dan, dat ik daar niet tegen kanruilen, iemand?
Angelique schreef:Het is ook gewoon niet leuk. Maar hebben ze wel gezegd waar de pijnpunten liggen?Ja, maar die pijnpunten komen voort uit het feit dat ik zó ontzettend veel werk heb. Ik heb meerdere malen aangegeven dat het te veel is, maar daar wordt niet veel mee gedaan. Krijg het gevoel dat ik niet zo moet zeuren.
eelke schreef:Nou zeg. Niemand wil mij zijn. Ook niet leuk.Ik heb maar 8 maanden hè![]()
Kim, misschien over een week of wat, als het een pietsje gezakt is, er nog eens een gesprek over aan gaan?
Kim_S schreef:Ik heb maar 8 maanden hèNou volgende week maandag dusDus effe doorpakken dan maar...
eelke schreef:Nou volgende week maandag dusIk leer het welhoop ook op een constructief gesprek! Als ik het zo lees ga je het zelf al wel op die manier starten, dus dat lijkt me al prima!
Pauline schreef:%(&*&* wat een afschuwelijk situatie Kim..., je werkt je echt een slag in de rondte en dan is het nog niet goed genoeg.... Hoe makkelijk ik het ook zeg, maar denk aan jezelf! Dat doen ze daar dus duidelijk niet. In onze appjes (af en toe) proef ik echt dat je behoorlijk aan je tax zit. Eroverheen is voor niemand goed.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()