Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Morgen weer op gesprek bij hetzelfde bedrijf dat afgelopen vrijdag hadden gevraagd of ik nog beschikbaar was. Ben benieuwd.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door jasmijn
Haku die een anderen hond ziet en zelf de keuzen maakt om een anderen weg te gaan om de hond te ontwijken :smitten:

ik stond even te kletsen met iemand komt er een man met 2 klapkaken aan, we maken oog contact en hij gebaard dat hij de weg over steekt :o
Zo gaat hij langs me zonder dat haku er last van heeft, ik was verbaast en super blij dat deze meneer zo goed rekening hield met mij en mijn guppie :)

Het was een heerlijke wandeling dus :biggrin2:
Door constance.blokzijl
hannabelgje schreef:Weer werk vanaf komende woensdag. Wel voor korte periode, maar we kijken even niet zo nauw.

Wat goed!!!! En echt 2,5 maand of eventueel, klein kansje op langer?
Door Kaio
hannabelgje schreef:Weer werk vanaf komende woensdag. Wel voor korte periode, maar we kijken even niet zo nauw.

:groupwave2: :groupwave2:
Wie weet kan er meer van komen. In ieder geval gefeliciteerd!
Door Fenixjuh
hannabelgje schreef:2,5 maand. Kans op langer is bijzonder klein.

Ik ging 6 weken iemand vervangen. Na 4 weken kreeg ik een dag werk aangeboden en na 5 weken kreeg mijn baas een appje met 'ik denk niet dat ik over 2 weken weer kan beginnen '....
Dus ik anderhalve maand dubbel werk gehad op maandag gehad. Daarna ging zij opbouwen en ik afbouwen. Solliciteren bleef prut toen mijn andere collega ineens haar eigen praktijk ging beginnen, of ik haar uren er niet bij wilde.. :D en dat allemaal voor 6 weken vervanging; )
Door Ligaa
Lekker, vakantie. Wij beslissen binnenkort ook, ik hoop naar dit paradijsje op aarde:

Afbeelding

Vandaag werd ik heel blij van mijn pakketje Lush.
Door Charlie Angel
Charlie die zijn spikkelvriendjes in het bos weer tegenkwam en heerlijk met ze gespeeld en gerend heeft. En daarna thuis lekker ging liggen slapen want drie van die vriendjes is best vermoeiend.
Door Radja
Charlie Angel schreef:Charlie die zijn spikkelvriendjes in het bos weer tegenkwam en heerlijk met ze gespeeld en gerend heeft. En daarna thuis lekker ging liggen slapen want drie van die vriendjes is best vermoeiend.

Dan denk ik te weten waar jij wandelt ;)

Ik wandelde daar met Radja 1x per week en kwam haar met toen nog 4 dalmatiërs eigenlijk altijd tegen. Heerlijke honden met een gezellig vrouwtje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door