Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
kira schreef: Op ons buitenverblijf gearriveerd. Pittige reis met enorm veel regen. We zijn helemaal ingericht en gaan zo lekker koken, daarna een taart bakken. Helaas deed Dame iets dat au deed dus ik vrees dat ze de hele week weer niet uit de voeten kan. Maar wie weet hersteld ze snel en kan ze morgen lekker even los in het omheinde deel hier opmoet park. Verder deze week lekker mantrailen met de kleine beer, winkelen en bankhangen. Onderwijl neemt de huisoppas onze tuin onder handen, goed geregeld noemen we dat.
In dogglywood weer? Lag daar niet al sneeuw?
Wel handig zo een huisoppas  :biggrin2:
Door Kaio
Omg  :-X
Kijk ik net ff bij de ketel.... een hoop water. Veligheidskraan bij drukvat lek, verder proberen dicht te draaien maar lukt niet  :-X

Soapstory continues.....  ::) potver wilde net gaan douchen  :rain:
Door Kaela
Zeker goed geregeld Kira! Veel plezier gewenst!

@ Kaio: oh jeetje, mag nou wel eens op orde wezen!

OT Vanmorgen gezwommen. Viel me tegen, maar ik heb mijn best gedaan en het was erg lekker. Daarna even bijkomen en toen naar de BAT workshop bij Monique Bladder. Omdat ons autistje de nieuwe auto nog steeds doodeng vindt, mocht hij in een bench bij ons staan en zo konden we stressvrij de workshop volgen. Veel geleerd, erg leuk.

Nu Hongerrrrrr, het eten is bijna klaar!
Door Kaio
Oo lekker. En ook fijn dat oscar in de bench mocht.
Hier heeft ons autistje ook moeite met de auto, blijvend. Die kun je dus ook niet een uurtje erin laten of zo.
Eet smakelijk!

Over onze ketel story, ik durf het bijna niet te zeggen......
Maar eh....
De meter van het vat was stuk, daardoor zat er dus veel te veel water in. En om die te vervangen moest het vat eraf.....en toen begaf een leiding het, dat was een slechte soldeer verbinding... bevestigd door ML.
Nu dus weer bellen door de monteur, en die gaat ff naar een collega spullen halen.
Ja eh  :wall: :crazy2: :crazy2: :crazy2:

Is nog jiet eens een oude installatie  ::)
Door kira
Kaio schreef: In dogglywood weer? Lag daar niet al sneeuw?
Wel handig zo een huisoppas  :biggrin2:
Er lag sneeuw maar die is weer weg. En idd weer dogglywood. Ideaal met een newfoundlander die nauwelijks meer kan lopen maar wel van snuffelen houdt. Planning is dat we morgen naar de roofvogels gaan, het is nu koud genoeg om de honden in de auto te laten.

Succes Kaio met de cv klinkt niet fijn allemaal.
Kaela schreef: Zeker goed geregeld Kira! Veel plezier gewenst!

OT Vanmorgen gezwommen. Viel me tegen, maar ik heb mijn best gedaan en het was erg lekker. Daarna even bijkomen en toen naar de BAT workshop bij Monique Bladder. Omdat ons autistje de nieuwe auto nog steeds doodeng vindt, mocht hij in een bench bij ons staan en zo konden we stressvrij de workshop volgen. Veel geleerd, erg leuk.

Oooh! BAT workshop! Lijkt me heel gaaf! Ooit eens gekeken naar de cursus, maar dat vond ik vrij aan de prijs voor 5 lessen....
Door Kaela
constance.blokzijl schreef: Oooh! BAT workshop! Lijkt me heel gaaf! Ooit eens gekeken naar de cursus, maar dat vond ik vrij aan de prijs voor 5 lessen....
De workshop is zeker leuk, maar als je echt een probleem wilt oplossen heb je er niet genoeg aan. Ik wilde voor Oscar kijken of en hoe zijn angst bij binnenkomende mensen op te lossen kan zijn. En dat weet ik nu. Maar wil ik dat daadwerkelijk uit gaan voeren, zal ik een cursus moeten volgen, dat red ik niet na 1 workshop. Het ziet er eenvoudig uit, maar toen ik er stond viel het erg tegen. Oscar reageerde nogal wat anders dan de andere hondjes. Hij was ook de enige die voor Monique ging zitten zo van Hooooooooooooi leuk dat je er bent, jij hebt lekkerssssssssss!!!!!! Moet ik kunstje doen? Deze? Of deze? Niet? Deze dan? Ja maar, Ja maar, de vorige keer was dat wel zo! De mafketel  ::)

En tja, bij Monique vind ik alle waar écht naar zijn geld, dus ik doe altijd mijn ogen even dicht en dan heb ik al geboekt en betaald  ;D
Door Kaio
kira schreef: Er lag sneeuw maar die is weer weg. En idd weer dogglywood. Ideaal met een newfoundlander die nauwelijks meer kan lopen maar wel van snuffelen houdt. Planning is dat we morgen naar de roofvogels gaan, het is nu koud genoeg om de honden in de auto te laten.

Succes Kaio met de cv klinkt niet fijn allemaal.
Ik wil er nog steeds eens naartoe. Maarja onze honden vinden het strand zo het einde    :D dus ja dan wordt het toch vaak vakantie strand.
En meneer kaio heeft niet zo veel vakantiedagen.

Ondertussen nog een hoop lawaai beneden bij de ketel  :biggrin2:  Als ie weg is sprint ik naar de douche heb ik die tenminste gehad  ;D
Kaela schreef: De workshop is zeker leuk, maar als je echt een probleem wilt oplossen heb je er niet genoeg aan. Ik wilde voor Oscar kijken of en hoe zijn angst bij binnenkomende mensen op te lossen kan zijn. En dat weet ik nu. Maar wil ik dat daadwerkelijk uit gaan voeren, zal ik een cursus moeten volgen, dat red ik niet na 1 workshop. Het ziet er eenvoudig uit, maar toen ik er stond viel het erg tegen. Oscar reageerde nogal wat anders dan de andere hondjes. Hij was ook de enige die voor Monique ging zitten zo van Hooooooooooooi leuk dat je er bent, jij hebt lekkerssssssssss!!!!!! Moet ik kunstje doen? Deze? Of deze? Niet? Deze dan? Ja maar, Ja maar, de vorige keer was dat wel zo! De mafketel  ::)

En tja, bij Monique vind ik alle waar écht naar zijn geld, dus ik doe altijd mijn ogen even dicht en dan heb ik al geboekt en betaald  ;D
Misschien toch maar weer kijken wanneer ze bij mij in de buurt is. Kon de vorige keer, volgens mij 2 jaar geleden, ook niemand vinden die er ervaring mee had en dan vind ik het veel geld. Dus, dank je!
Door BusKay
De poule van WK-voetbal 2020 is bekend:

1 Nederland

2 Bobbejaanland

3 Fantasialand

4 Toverland

Nieuwe Hollandse sterspeler:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door BusKay op zo 18 okt 2015, 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaio
Fantasialand ligt in Duitsland en daar komen ze dit jaar niet  ;D

Gisteravond is de monteur om 10 uur weggegaan, naast die leiding begaven dus nog meer dingen onder de druk  :-X
Maar ik heb gedouched  :D
En eh heeft iemand nog een zwitserse bankrekening? Ben bang dat we die nodig hebben  ::)
Door BusKay
Kaio schreef: Fantasialand ligt in Duitsland en daar komen ze dit jaar niet  ;D

Gisteravond is de monteur om 10 uur weggegaan, naast die leiding begaven dus nog meer dingen onder de druk  :-X
Maar ik heb gedouched  :D
En eh heeft iemand nog een zwitserse bankrekening? Ben bang dat we die nodig hebben  ::)
Bel maar FF naar Sep Blatter die zal je vast wel steunen... onder de voorwaarde dat hij hierheen kan vluchten (tentekampje geen bezwaar)  :biggrin2:
Door - pien -
Kaela schreef: Zeker goed geregeld Kira! Veel plezier gewenst!

Sonja Verhoef doet ook BAT  :)
http://www.coachjehond.nl/bat/bat-aanbod
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door