Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ketoeink! Vanmorgen om 9 uur begonnen en net een half uurtje thuis!  :D
Oké, ik was tussendoor een uur thuis om de guppen uit te laten en een kommetje soep te eten.

Lekkere werkdagen zo hoor  8)
Door TMG1961
rosmin schreef: Dan toch maar verhuizen Theo  8)
Ik ben een echte Limburger verhuizen buiten Limburg gaat het echt niet worden..het is best aardig wonen hier, alleen mag het wat minder regen.
Door Ronald
rosmin schreef: wil gaan grasmaaien,
doet de machine het niet  >:(
Ik zeg: pak de motor!  :biggrin2:

OT: Rustig ontbijtje gehad met gekookt eitje. Nu is er laatst hier iemand op visite geweest die gekookte eitjes heeft lopen voeren aan de honden. En raad eens: ze willen gekookt eitje! U wordt bedankt, meneer Van de M!

Heerlijk zonnetje. Zometeen maar eens naar buiten.
Door Pluto
Ronald schreef: Ik zeg: pak de motor!  :biggrin2:

OT: Rustig ontbijtje gehad met gekookt eitje. Nu is er laatst hier iemand op visite geweest die gekookte eitjes heeft lopen voeren aan de honden. En raad eens: ze willen gekookt eitje! U wordt bedankt, meneer Van de M!

Heerlijk zonnetje. Zometeen maar eens naar buiten.
Ik ontken alles!
Pics or it didn't happen.......  8)
Door Els&Flow
Onze locale plantjes-trekker(s) is/ zijn weer erg actief.  ::) :( Helaas blijft het dit keer niet meer bij alleen planten uit de aarde halen, afgelopen nacht zijn bij de buren de deuren beklad met stift en bij diverse buren vuile vingers achter gelaten op de keukenramen. Dit zijn geen studenten grapjes meer. >:( Helaas kan de sterke arm der wet hier weinig mee, want moet op heterdaad enzo. En dus worden wij op kosten gejaagd om een camera aan te schaffen zodat we onze spullen/ huizen kunnen beschermen.  :-X Het is ook niet iedere avond, dat had het zoveel makkelijker gemaakt. Echt heel erg vervelend dit.
Els&Flow schreef: Onze locale plantjes-trekker(s) is/ zijn weer erg actief.  ::) :( Helaas blijft het dit keer niet meer bij alleen planten uit de aarde halen, afgelopen nacht zijn bij de buren de deuren beklad met stift en bij diverse buren vuile vingers achter gelaten op de keukenramen. Dit zijn geen studenten grapjes meer. >:( Helaas kan de sterke arm der wet hier weinig mee, want moet op heterdaad enzo. En dus worden wij op kosten gejaagd om een camera aan te schaffen zodat we onze spullen/ huizen kunnen beschermen.  :-X Het is ook niet iedere avond, dat had het zoveel makkelijker gemaakt. Echt heel erg vervelend dit.
Dat is wel heel vervelend ja. :(
Vorige keer hadden jullie er wel een paar op heterdaad betrapt toch?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door