TMG1961 schreef: Niet normaal..in groningen geen druppel en hier 40 mm op nog geen 22 uur en meer dan 50 mm sinds gisteravondDan toch maar verhuizen Theo 8)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Niet normaal..in groningen geen druppel en hier 40 mm op nog geen 22 uur en meer dan 50 mm sinds gisteravondDan toch maar verhuizen Theo 8)
rosmin schreef: Dan toch maar verhuizen Theo 8)Ik ben een echte Limburger verhuizen buiten Limburg gaat het echt niet worden..het is best aardig wonen hier, alleen mag het wat minder regen.
rosmin schreef: wil gaan grasmaaien,Ik zeg: pak de motor!
doet de machine het niet![]()
Ronald schreef: Ik zeg: pak de motor!Ik ontken alles!
OT: Rustig ontbijtje gehad met gekookt eitje. Nu is er laatst hier iemand op visite geweest die gekookte eitjes heeft lopen voeren aan de honden. En raad eens: ze willen gekookt eitje! U wordt bedankt, meneer Van de M!
Heerlijk zonnetje. Zometeen maar eens naar buiten.
Pluto schreef: Ik ontken alles!Getuigenverklaringen niet voldoende?
Pics or it didn't happen....... 8)
Ronald schreef: Getuigenverklaringen niet voldoende?Moet ik overleggen met mijn advocaat!![]()
Els&Flow schreef: Onze locale plantjes-trekker(s) is/ zijn weer erg actief.Dat is wel heel vervelend ja.![]()
Helaas blijft het dit keer niet meer bij alleen planten uit de aarde halen, afgelopen nacht zijn bij de buren de deuren beklad met stift en bij diverse buren vuile vingers achter gelaten op de keukenramen. Dit zijn geen studenten grapjes meer.
Helaas kan de sterke arm der wet hier weinig mee, want moet op heterdaad enzo. En dus worden wij op kosten gejaagd om een camera aan te schaffen zodat we onze spullen/ huizen kunnen beschermen.
Het is ook niet iedere avond, dat had het zoveel makkelijker gemaakt. Echt heel erg vervelend dit.