Angelique schreef: En anders wel van hun lieve heer tochEn wat als Mexico ook de hulp van de lieve heer heeft ingeroepen? Wordt het dan een gelijk spel?![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: En anders wel van hun lieve heer tochEn wat als Mexico ook de hulp van de lieve heer heeft ingeroepen? Wordt het dan een gelijk spel?![]()
Mandarijn schreef: En wat als Mexico ook de hulp van de lieve heer heeft ingeroepen? Wordt het dan een gelijk spel?Ligt eraan wie de mooiste bloemen gestuurd heeft
Angelique schreef: Ligt eraan wie de mooiste bloemen gestuurd heeftBedankt voor die Blumen? Das een Duitser tegenwoordig![]()
Kim_S schreef: Bedankt voor die Blumen? Das een Duitser tegenwoordig?? Nu ben ik de kluts kwijt.![]()
![]()
Mandarijn schreef: ?? Nu ben ik de kluts kwijt.Dat zei de Paus altijd met Pasen. En bedankt voor die Blumen
Is trouwens wel een goede schop-wedstrijd tussen Brazilië en Mexico. :vangaal:
Kim_S schreef: Dat zei de Paus altijd met Pasen. En bedankt voor die BlumenDat was toch een Duitser. Is nu toch een Braziliaan. Paus Franciscus.
De Paus is tegenwoordig een Duitser 8)
Mandarijn schreef: Dat was toch een Duitser. Is nu toch een Braziliaan. Paus Franciscus.Ik loop weer eens achter dat merk je wel
Kim_S schreef: Ik loop weer eens achter dat merk je wel:vangaal: :vangaal:![]()
![]()
![]()
![]()
Kan maar beter voetbal kijken![]()
Kim_S schreef: Ik loop weer eens achter dat merk je wel*kuch*eelke-momentje*kuch*![]()
![]()
![]()
![]()
Kan maar beter voetbal kijken![]()
Mini's 3-tal schreef: *kuch*eelke-momentje*kuch*En Eelke heeft er ook een want die heeft dit nog niet gezien
Mini's 3-tal schreef: *kuch*eelke-momentje*kuch*
Kim_S schreef: En Eelke heeft er ook een want die heeft dit nog niet gezien![]()
Kim_S schreef: Dat zei de Paus altijd met Pasen. En bedankt voor die BlumenLieffie, de Paus is tegenwoordig een Argentijn.
De Paus is tegenwoordig een Duitser 8)