Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
*Dorothea* schreef: Je moet gewoon geluk hebben met een 2de hands auto, mijn collega rijdt een swift van 20 jaar oud, waar ze nog nooit wat mee heeft gehad.
IK had net mijn rijbewijs en wilde een auto huren...echt onbetaalbaar, toen via marktplaats een 2e hands gekocht, een Daihatsu charade uit het jaar kruk, 2 maanden keuring erop en dezelfde prijs als huren voor een weekend (200 euro) na 2 maanden tufte hij nog vrolijk rond, voor de gein laten keuren, alleen voorvering moest vervangen, op de sloop voor 70 euro laten doen en daarna heeft ie zonder ook maar 1 keer kosten precies een jaar rondgereden, toen ging de koelvloeistof lekken, toet weggebracht en bleek hopeloos verloren.
Verkoper was heel eerlijk en melde al dat hij de eerste keuring niet door zou komen, dus ik heb toch maar mooi 12 maanden "gratis" gehad  :)

Heb er ook best aardig wat km mee gemaakt eigenlijk, al met al zeer tevreden over mijn eerste toet  :)
TMG1961 schreef: suzuki alto automaat bwj 1997
Ik heb nu een peugeot 106 uit '97, ik heb nog nooit zo'n jonge auto gehad  :D
Het is dat we voorzien zijn in auto's, anders had ik 'm zo opgehaald als jij 'm niet wil Theo  :) Goed over nadenken hoor; over het algemeen zijn die dingen een soort van onverwoestbaar. Succes met je overwegingen  :)
@Theo: Je kunt geluk hebben met zo'n autootje, en je kunt pech hebben...
Wij hebben ooit een C Kadett Coupé gekocht, voor 300 gulden, opgeknapt voor 500 (voornamelijk de buitenkant, zat onder de roest), 3 jaar in gereden met  :D
Okee, de benzinemeter was stuk, dus opletten ! want elke zoveel kilometer moest er weer benzine in, en aan de passagierskant groeiden zowat paddestoelen op de vloer, maar hij bleef rijden en hij is pas weggegaan toen er een kindje kwam, omdat we er 1 met 4 deuren wilden  :)
Door Martine-Tom
Refo Teunie alert!

Mijn wasmachine is er, zooo blij, hij is nu al aan zijn 2e rondje bezig en wat een zaligheid!! Hij centrifugeert nu weer en het klinkt niet of hij op wil stijgen!
;D wassen is fijn. Hier staat de hondenras te wassen. Lekker heet.  :biggrin2:

Huis gezogen, gedweild, wc gepoetst, rondje met wodka gewandeld, eten gegeven. Veel te veel actie op m'n eerste vakantiedag. Maar het ruikt hier heerlijk naar Dettol en groene zeep. En zennnnn.  8)
Door Martine-Tom
-Saskia- schreef: ;D wassen is fijn. Hier staat de hondenras te wassen. Lekker heet.  :biggrin2:

Huis gezogen, gedweild, wc gepoetst, rondje met wodka gewandeld, eten gegeven. Veel te veel actie op m'n eerste vakantiedag. Maar het ruikt hier heerlijk naar Dettol en groene zeep. En zennnnn.  8)
Oh goeie! Dat kan ik ook nog wel doen straks, had nog maar 1 was liggen, maar als ik de honden en kattenwas erbij doe kan ik nog 2 keer wassen  :biggrin2:
-Saskia- schreef: ;D wassen is fijn. Hier staat de hondenras te wassen. Lekker heet. :biggrin2:

Niet te heet mag ik hopen of wil je graag een chiwafwaf  ;)

Je had het al gezien  :-*
Martine-Tom schreef: Refo Teunie alert!

Mijn wasmachine is er, zooo blij, hij is nu al aan zijn 2e rondje bezig en wat een zaligheid!! Hij centrifugeert nu weer en het klinkt niet of hij op wil stijgen!
Ik weet precies hoe het voelt  :-)
Ben ook zo blij met die blauwe lampjes.
En als je er maar 1 spijkerbroek in gooit,  dan pakt hij ook  water voor maar 1 spijkerbroek.  :-)
Het is niet dat ik bang ben om een oudere auto te kopen..op 3 auto's na was alles hier ouder dan 12 jaar toen ik het kocht en eigenlijk nooit grote problemen gehad. Maar ik slaap er eerst rustig nachtje over en laat alles de revu passeren en dan beslis ik pas of ik hem koop of dat ik nog even wacht.
Door Martine-Tom
Riek schreef: Ik weet precies hoe het voelt  :-)
Ben ook zo blij met die blauwe lampjes.
En als je er maar 1 spijkerbroek in gooit,  dan pakt hij ook  water voor maar 1 spijkerbroek.  :-)
Ja geweldig haha
Na de smartfoon nu de smartwash *love it*

Vind het ook zo handig dat ik nu weet hoe lang een programma duurt. En start uitstel, en en en en en en....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door