Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: Je moet gewoon geluk hebben met een 2de hands auto, mijn collega rijdt een swift van 20 jaar oud, waar ze nog nooit wat mee heeft gehad.Klopt helemaal
*Dorothea* schreef: Je moet gewoon geluk hebben met een 2de hands auto, mijn collega rijdt een swift van 20 jaar oud, waar ze nog nooit wat mee heeft gehad.IK had net mijn rijbewijs en wilde een auto huren...echt onbetaalbaar, toen via marktplaats een 2e hands gekocht, een Daihatsu charade uit het jaar kruk, 2 maanden keuring erop en dezelfde prijs als huren voor een weekend (200 euro) na 2 maanden tufte hij nog vrolijk rond, voor de gein laten keuren, alleen voorvering moest vervangen, op de sloop voor 70 euro laten doen en daarna heeft ie zonder ook maar 1 keer kosten precies een jaar rondgereden, toen ging de koelvloeistof lekken, toet weggebracht en bleek hopeloos verloren.
TMG1961 schreef: suzuki alto automaat bwj 1997Ik heb nu een peugeot 106 uit '97, ik heb nog nooit zo'n jonge auto gehad
-Saskia- schreef:wassen is fijn. Hier staat de hondenras te wassen. Lekker heet.
![]()
-Saskia- schreef:Oh goeie! Dat kan ik ook nog wel doen straks, had nog maar 1 was liggen, maar als ik de honden en kattenwas erbij doe kan ik nog 2 keer wassenwassen is fijn. Hier staat de hondenras te wassen. Lekker heet.
Huis gezogen, gedweild, wc gepoetst, rondje met wodka gewandeld, eten gegeven. Veel te veel actie op m'n eerste vakantiedag. Maar het ruikt hier heerlijk naar Dettol en groene zeep. En zennnnn. 8)
-Saskia- schreef:Niet te heet mag ik hopen of wil je graag een chiwafwafwassen is fijn. Hier staat de hondenras te wassen. Lekker heet.
Huis gezogen, gedweild, wc gepoetst, rondje met wodka gewandeld, eten gegeven. Veel te veel actie op m'n eerste vakantiedag. Maar het ruikt hier heerlijk naar Dettol en groene zeep. En zennnnn. 8)
Pluto schreef: Niet te heet mag ik hopen of wil je graag een chiwafwaf
Je had het al gezien![]()
Martine-Tom schreef: Refo Teunie alert!Ik weet precies hoe het voelt :-)
Mijn wasmachine is er, zooo blij, hij is nu al aan zijn 2e rondje bezig en wat een zaligheid!! Hij centrifugeert nu weer en het klinkt niet of hij op wil stijgen!
Riek schreef: Ik weet precies hoe het voelt :-)Ja geweldig haha
Ben ook zo blij met die blauwe lampjes.
En als je er maar 1 spijkerbroek in gooit, dan pakt hij ook water voor maar 1 spijkerbroek. :-)