eelke schreef:
Zou in Duitsland geweest zijn![]()

*kruipt ook bibberend onder de bank*
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:
Zou in Duitsland geweest zijn![]()
Mandarijn schreef: Lees net dat Metallica tussen 21.30u en 21.45u gast beginnen. Alleen vooraan aan het podium mogen geen mensen staan ivm bliksem. Maar het is daar aan het opklaren. Nu hopen voor de thuisblijvers dat de show uitgezonden mag worden.Ride the lightning
Kim_S schreef: Ride the lightningAnders moet zoiets maar in het contract gezet worden dat het uitgezonden moet worden.![]()
Ik hoop dat we het mogen zien (the Stones was maar liefst 10 seconden wat uitgezonden mocht worden).
Mandarijn schreef: Anders moet zoiets maar in het contract gezet worden dat het uitgezonden moet worden.Zo'n band heeft gewoon alles te vertellen. Zeker als je meetelt dat er bijna geen bands te boeken waren voor pinkpop, kwam langzaam op gang.
Hopelijk is er niet teveel schade op Pinkpop, zodat er geen stroomstoring ontstaat.
eelke schreef: Er komt nog iets nieuws onze kant op over een paar uurtjes...Weervrouw Eelke, wat versta je onder 'iets nieuws'?
Mandarijn schreef: Metallica heeft geen toestemming gegeven![]()
Ze zijn trouwens nu aan het testen of alles werkt.
Kim_S schreef: Theeeeoooooooooooooo!!! ???
Had nou dat bootje van Angelique maar aangenomen![]()
koekje schreef: Weervrouw Eelke, wat versta je onder 'iets nieuws'?Ik ben er nog niet helemaal aan uit. Ik verwacht toch nog wel regen...
Mandarijn schreef: Metallica heeft geen toestemming gegeven![]()
Ze zijn trouwens nu aan het testen of alles werkt.