Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ja, eenmaal thuis gaat gelijk alles weer draaien. Wat rust nemen moeilijker maakt.
Maar ach, na de vrijdag mierenplaag en gras heb ik nu nog zoveel pijn dat verder dan een was draaien er niets kan. Gelukkig hangt manlief het dan allemaal netjes op.
Morgen wel een afspraak voor manlief dus dat wordt nog een beetje een uitdaging qua auto, maar komt vast goed.

Jammer van de draaimolen maar fijn dat het verder rustig is. Ik kan ook niet ontkennen dat wij echt wel gaan denken over nog eenmaal een verhuis stap. Het is jammer, er staan een paar huizen op dat park te koop, maar je mag daar niet permanent wonen. Zou wel handig zijn voor de woningnood als het wel zou mogen.
Door kiara
Charlie Angel schreef: di 11 jun 2024, 13:44 Ja, eenmaal thuis gaat gelijk alles weer draaien. Wat rust nemen moeilijker maakt.
Maar ach, na de vrijdag mierenplaag en gras heb ik nu nog zoveel pijn dat verder dan een was draaien er niets kan. Gelukkig hangt manlief het dan allemaal netjes op.
Morgen wel een afspraak voor manlief dus dat wordt nog een beetje een uitdaging qua auto, maar komt vast goed.

Jammer van de draaimolen maar fijn dat het verder rustig is. Ik kan ook niet ontkennen dat wij echt wel gaan denken over nog eenmaal een verhuis stap. Het is jammer, er staan een paar huizen op dat park te koop, maar je mag daar niet permanent wonen. Zou wel handig zijn voor de woningnood als het wel zou mogen. Afbeelding
Wist je dat een echte koperen stuiver ( meerdere) helpt tegen mieren?

Ja belachelijk dat je er niet permanent mag wonen zoveel woningnood.

Maar als het enigszins mogelijk is zou ik het toch overwegen om naar Drenthe te verhuizen.
Weet niet waar je nu woont?
Maar zoals je weet veel mooier en rustiger hier.
En er staat heus wel wat te koop :-*
Door kiara
Zo gisteren een luifel besteld voor de caravan.
Die tent opzetten doe ik dus niet meer. In ieder geval niet voor een week.
Luifel gaat door de rails van de caravan 2/3 stokken haring erin en klaar
En ga alleen als de voorspellingen is een keer minimaal 25 graden wordt.
Wel zelfde camping .
Die was zo leuk en omgeving ook.
Misschien over maandje weer.
Eerst op 2 extra cavia’s passen :biggrin2:
Komen elk jaar een maand bij mij.
Zo leuk
kiara schreef: wo 12 jun 2024, 13:04 Zo gisteren een luifel besteld voor de caravan.
Die tent opzetten doe ik dus niet meer. In ieder geval niet voor een week.
Luifel gaat door de rails van de caravan 2/3 stokken haring erin en klaar
En ga alleen als de voorspellingen is een keer minimaal 25 graden wordt.
Wel zelfde camping .
Die was zo leuk en omgeving ook.
Misschien over maandje weer.
Eerst op 2 extra cavia’s passen :biggrin2:
Komen elk jaar een maand bij mij.
Zo leuk
Veel plezier met de logees :)
kiara schreef: Wist je dat een echte koperen stuiver ( meerdere) helpt tegen mieren?

Ja belachelijk dat je er niet permanent mag wonen zoveel woningnood.

Maar als het enigszins mogelijk is zou ik het toch overwegen om naar Drenthe te verhuizen.
Weet niet waar je nu woont?
Maar zoals je weet veel mooier en rustiger hier.
En er staat heus wel wat te koop :-*
Een krijtstreep zetten helpt ook, daar gaan ze niet overheen. Maar ik heb het nu gelijk drastisch aangepakt, geen gif overigens. Nu al dagen geen mier meer gezien.

Fijn die nieuwe luifel, super toch dat je die makkelijk alleen kan monteren.
Ik hoop dat je hem vaak zult gaan gebruiken. Afbeelding
Door kiara
Charlie Angel schreef: do 13 jun 2024, 14:04 Een krijtstreep zetten helpt ook, daar gaan ze niet overheen. Maar ik heb het nu gelijk drastisch aangepakt, geen gif overigens. Nu al dagen geen mier meer gezien.

Fijn die nieuwe luifel, super toch dat je die makkelijk alleen kan monteren.
Ik hoop dat je hem vaak zult gaan gebruiken. Afbeelding
Ik heb geen mieren gelukkig

Ja ik heb zo’n hekel aan vragen en zeer zeker als ik geen kant op kan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door