Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Wat een lekkere filmpjes! Hij sjouwt wel graag met dingen hejep met mijn sloffen zodra ik ze waag uit te doen, met de afstandsbediening, met de grote drinkensbakken buiten.. En dan die ondeugende oogjes erbij
Kim_S schreef: ↑di 16 jan 2024, 08:23 Braaaaf pupjeBraaf? Als ie slaapt![]()
Bruun rent alleen maar rondjes als een malle![]()
Kaio schreef: ↑di 16 jan 2024, 08:34 Braaf? Als ie slaaptIk zie het wel voor me ja![]()
Hier kan ie ook rennen, ook over ijs![]()
En hij kan al bij het aanrecht![]()
We hebben zoiets als een eiland. Ik stond aan de andere kant dus meneer zag zijn kans. We hadden wat minder avondetenHij was wel voor de paprika gegaan
![]()
Kaio schreef: ↑di 16 jan 2024, 08:34 Braaf? Als ie slaaptHahaha, dat is dan vast de leeftijd waarop Gijs zijn poten op het aanrecht zette, om met zijn neus de bovenste kastjes open te doen en de hondensnoepjes te jatten. Toen hebben we ook op de bovenste kastjes kinderslot gezet![]()
Hier kan ie ook rennen, ook over ijs![]()
En hij kan al bij het aanrecht![]()
We hebben zoiets als een eiland. Ik stond aan de andere kant dus meneer zag zijn kans. We hadden wat minder avondetenHij was wel voor de paprika gegaan
![]()
eelke schreef: ↑di 16 jan 2024, 17:08 Hahaha, dat is dan vast de leeftijd waarop Gijs zijn poten op het aanrecht zette, om met zijn neus de bovenste kastjes open te doen en de hondensnoepjes te jatten. Toen hebben we ook op de bovenste kastjes kinderslot gezetEh ik hoop van niet he .![]()