Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef: ↑di 26 dec 2023, 13:40 Ja t.o.v. Emma is het inderdaad maar een pupje. En te zwaar is ze duidelijk niet. Daar mogen vast nog wat spekjes opJa ze is echt al een heel stuk gegroeid he. Zeker als je dan terug kijkt naar de eerste foto's zo naast Emma. Ze is al uit haar tweede jas aan het groeien terwijl nummer 1 zelfs te groot was in het begin.. Ze is vooral poten en oren. Die laatste werken alleen nog niet erg goedMaar flink groter dan Ties, al was het maar vanwege de lange benen. Ties heeft korte stampertjes
![]()
Lizzy schreef: ↑di 26 dec 2023, 13:33 Wat een leuk stelletjeJa voorlopig gaat het heel goed. Met regelmaat durft Emma zich ook te laten horen als puppy op haar zenuwen werkt en dat is niet evident voor haar. Ze heeft in het verleden onder haar voeten gekregen voor grenzen aangeven door mijn ex, maar ze merkt dat ik haar steun en dat helpt.![]()
frodo quin schreef: ↑di 16 jan 2024, 22:36 Het is vooral de puber die de sneeuw wel prima vindt. De mini is aan het wachten op de eerste hitte golf. Ze vindt de sneeuw wel beter dan regen en wind. Daar stemt ze helemaal tegen.Tja ridgeback he. Die houden echt niet van regen en kou. Ik lig op de hondenschool soms echt dubbel. De meeste zie je echt kijken, wat zit? De grond is nat! Ben je nou nog helemaal? En als ze dan gaan zitten zo met die kont nog minimaal 10 a 20 cm erboven. Ik keur het goed hoor
De puber stemt dan weer tegen hittegolven. Ook wel tegen regen.
Nu wil ze buiten ten minste lopen, al moet ik haar nog elke keer vangen en naar buiten dragen om ze de deur uit te krijgen.