MarijeEnBoomer schreef: ↑wo 25 aug 2021, 21:03 Zou er een moment in je leven komen dat je gewoon gaat luisteren naar me?Wat denk jij...............?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef: ↑wo 25 aug 2021, 21:03 Zou er een moment in je leven komen dat je gewoon gaat luisteren naar me?Wat denk jij...............?
MarijeEnBoomer schreef: ↑za 28 aug 2021, 09:29 Ik ben bang van nietHahahahaha, ja tuurlijk wel! Maar wat moet ik nou doen Marije?![]()
![]()
Lizzy schreef: ↑wo 25 aug 2021, 07:51 Zoooo, gisteren maar eens langs gegaan bij mijn zus en verschillende biologisch afbreekbare cups geprobeerd! Heel leerzaam! Dikke bleh! Slootwater. Dus het wordt geen Nespresso.Ik heb een nespresso apparaat. Ze hebben nog niet zolang geleden veel koffiesmaken veranderd. De koffie die ik altijd dronk en lekker was, was veranderd in bloemwater
MarijeEnBoomer schreef: ↑za 28 aug 2021, 19:04 Ja ik ben heel blij met m’n bonen machine maar dat is puur het gemak.Ik heb geen zin in een bonen machine.... Ik wil iets heel kleins..... Nou ja, wat is kleiner als een Bialetti? Ik denk dat ik maar bij mijn Bialetti blijf
M’n potje maakte toch ook wel hele lekkere koffie!
Anne in Zweden schreef: ↑za 28 aug 2021, 18:15 Mijn Rommelsbacher ligt bij een supermarkt gereed om af te halen, maar door een fout van het transportbedrijf (mogelijk een adresseringsetiket voor iemand anders dat per abuis aan dat van mij is blijven kleven) kan ik het niet in handen krijgen, omdat mijn naam niet op het pakket staat.Oh nee he! Als je ze niet lekker vindt, is het natuurlijk mijn schuld! Ik vind ze heerlijk. Ze zeggen bij Simon altijd dat ze mollig en zoet smaken. Heerlijk! Nou, ben benieuwd wat jij er van vindt! Hoop dat je elektrische potje snel arriveert! Hoe moet dat nu?Er wordt aan gewerkt, dus ik wacht nog 'geduldig' af.
Heb ondertussen wel her en der Yellow Bourbon-koffiebonen besteld.Ik zou het op prijs stellen, Lizzy, als je me niet steeds ideetjes aan de hand deed.
![]()
Lizzy schreef: ↑zo 29 aug 2021, 09:07 Oh nee he! Als je ze niet lekker vindt, is het natuurlijk mijn schuld! Ik vind ze heerlijk. Ze zeggen bij Simon altijd dat ze mollig en zoet smaken. Heerlijk! Nou, ben benieuwd wat jij er van vindt! Hoop dat je elektrische potje snel arriveert! Hoe moet dat nu?Als ik de koffie niet lekker vind, stuur ik de aangebroken verpakking wel naar jou.
Lizzy schreef: ↑zo 29 aug 2021, 09:07 Oh nee he! Als je ze niet lekker vindt, is het natuurlijk mijn schuld! Ik vind ze heerlijk. Ze zeggen bij Simon altijd dat ze mollig en zoet smaken. Heerlijk! Nou, ben benieuwd wat jij er van vindt! Hoop dat je elektrische potje snel arriveert! Hoe moet dat nu?Dacht ik toch de hele tijd dat dit topic over koffie ging
Elf schreef: ↑di 31 aug 2021, 14:06 Ik heb voor het eerst cups bij de Koffiejongens besteld en ik vind ze niet tegenvallen. Onze bonenmaler is kapot en we hebben een Nespresso als reserve.Niet tegenvallen...? Is dat hetzelfde als "echt lekker!" of "nah..., het kan er mee door". Want ik vind die cupjes allemaal wel dusdanig duur dat ik dan wel echt stik lekkere koffie wil hebben