Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Op wie ga je stemmen?

VVD
3
9%
PVV
4
11%
CDA
1
3%
D66
1
3%
Groen Links
1
3%
SP
9
26%
PvdA
Geen stemmen
0%
Christen Unie
Geen stemmen
0%
PvdD
10
29%
50Plus
Geen stemmen
0%
SGP
Geen stemmen
0%
Denk
Geen stemmen
0%
FvD
2
6%
Anders, namelijk......
4
11%
Wij mochten het potlood niet meenemen ::) >:(
Gelukkig wist ik dat van tevoren en had ik zelf een potlood meegenomen, vroegen ze of ik die in wilde leveren... ::)
NEE >:( ;D

Ik heb 4 stemwijzers ingevuld, kwam niets zinnigs uit...
Tot in het stemhokje getwijfeld, en toch maar met de massa meegestemd op meneer omzicht.... Niet dat zijn partij het verdiend, maar ik vond het ZO moeilijk...
Vanmorgen nog partijprogramma's doorgelezen, maar ik ben het gewoon overal mee eens (want de slechte dingen staan niet in het programma)...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Ik heb, na 3 stemwijzers en Keezers Quest uiteindelijk toch nog een keuze kunnen maken.
1. Een vrouw. Jazeker. Weg met dat establishment en hopelijk hier met het verstand.
2. Een boerin. Jazeker. Weg met die stadse fratsen.
3. Een Friezin. Jazeker. Een beetje lokaal mag wel, toch?

Nou... dat was het dan. ::)
Ronald schreef: wo 17 mar 2021, 18:05 Ik heb, na 3 stemwijzers en Keezers Quest uiteindelijk toch nog een keuze kunnen maken.
1. Een vrouw. Jazeker. Weg met dat establishment en hopelijk hier met het verstand.

Ohh, dit is een beetje 'wie ben ik'. Heeft ze een bril? Heeft ze blond haar? Is het Bill?!
Ronald schreef: wo 17 mar 2021, 18:05 Ik heb, na 3 stemwijzers en Keezers Quest uiteindelijk toch nog een keuze kunnen maken.

De Boeren Burger partij?
Vandaag nogmaals de stemwijzer ingevuld en denk dat de bovenste partijen allemaal partijen waren waar ik niet op wilde stemmen omdat ze kleine kans hadden om zetel te halen. Bovenaan stond code oranje bijvoorbeeld en ook een partij als splinter, NL beter, BBB, ja21 en forum stonden in de top....... Van diverse van die partijen staat de lijsttrekker mij absoluut niet aan :-X

Uiteindelijk wel wezen stemmen om mijn burgerrecht uit te oefenen en hier mocht het potloodje wel mee maar waren ze niet bedrukt zoals in sommige andere gemeenten.
smulpaap schreef: wo 17 mar 2021, 20:21 De Boeren Burger partij?
Nee, ik vind het stemmen op splinterpartijen alleen maar symbolisch stemmen. Soms levert het stemmen niet eens een zetel op.
De verkiezingen van 2021 kennen een ongekend aantal partijen, die allemaal een soort van mening over een beperkt aantal onderwerpen hebben. Je kunt het nooit helemaal met de standpunten van een partij eens zijn, maar ik heb wat afwegingen gemaakt en ben tot de conclusie gekomen. Gesprekken met mensen uit mijn directe omgeving hebben mij ook geholpen.

Alea iacta est! De geit is gemolken! De koe is geschoren! The eagle has landed!
Dat ik niet verrast ben door de peilingen maakt niet dat ik er niet van baal ;)

Ik vind het ook zeer bijzonder dat hij geen centje pijn lijkt te hebben van bijvoorbeeld de toeslagenaffaire die volledig onder zijn leiding heeft plaatsgevonden. Niet alleen de laatste vier jaar maar ook de jaren daarvoor.
Ik begrijp het totaal niet dat helemaal niets hem lijkt te raken qua populariteit. Hij lacht en beetje en zijn aanhangers lijken het wel weer goed te vinden allemaal :???: Wanneer er iets fout gaat bij een VVD minister dan stapt de minister op en kan Rutte weer vrolijk verder. Ik snap daar ook helemaal niets van
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door