Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Cathelijn schreef: vr 14 aug 2020, 19:54 Dat is voorlopig thuis dus, is dat geen raar idee? Of juist heel fijn?
Goed dat je samen nog even kan wennen voordat je moet gaan werken.
Het voelt heel raar. En fijn. Maar alles is nieuw en wennen. Zo krijgen we bv de inductie kookplaat niet aan. Het is vast wat simpels maar we komen er niet uit. Ach, de oven doet het wel...

@ina we kunnen nog niks uitpakken bijna: de spullen komen woensdag pas :biggrin2: dus we kamperen nu even in eigen huis. De enige die zijn eigen bed heeft is shadow ;D
Siberienne schreef: vr 14 aug 2020, 20:23 Het voelt heel raar. En fijn. Maar alles is nieuw en wennen. Zo krijgen we bv de inductie kookplaat niet aan. Het is vast wat simpels maar we komen er niet uit. Ach, de oven doet het wel...

@ina we kunnen nog niks uitpakken bijna: de spullen komen woensdag pas :biggrin2: dus we kamperen nu even in eigen huis. De enige die zijn eigen bed heeft is shadow ;D
Kijk.....dat laat maar weer eens zien wie we het belangrijkst vinden :biggrin2: .... ach, je kan altijd nog bij die mooie man in zijn bed kruipen als het kamperen in eigen huis tegenvalt ;D
Siberienne schreef: vr 14 aug 2020, 20:23 Het voelt heel raar. En fijn. Maar alles is nieuw en wennen. Zo krijgen we bv de inductie kookplaat niet aan. Het is vast wat simpels maar we komen er niet uit. Ach, de oven doet het wel...

Zit de stekker van de kookplaat in het stopcontact? Is waarschijnlijk een driepolige stekker. Of zit er ergens een schakelaar die je om moet zetten? Stop in de groepenkast?
MillyMol schreef: vr 14 aug 2020, 22:04 Zit de stekker van de kookplaat in het stopcontact? Is waarschijnlijk een driepolige stekker. Of zit er ergens een schakelaar die je om moet zetten? Stop in de groepenkast?

Op zich zat alles goed maar het probleem schijnt zich vaker voor te doen en dan helpt soms om de stroom er even helemaal af te halen, en dat was nu ook het antwoord. Weer wat geleerd :biggrin2:
Door sam28
Ik snap wel wat je zegt over Spot en dat je vindt dat je dat tegelijkertijd niet kunt zeggen.
Maar het een vlakt het ander niet uit. Mijn werk in Amsterdam en daardoor de lange uren hadden met Ziva ook veel ingewikkelder geweest maar tegelijkertijd mis ik haar vreselijk en ik vind ook dat ik dat niet mag denken juist omdat ik haar zo mis. Maar ondanks dat ik dat vergeet kan het naast elkaar bestaan. :bigarmhug:
Door Kim_S
Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen, en wat is het daar prachtig!! :D

Enneh, als je ineens de kat van de buren ziet opspringen en wegrennen, dan zit Spot hem waarschijnlijk op de hielen ;)

Geniet nog lekker van je vakantie en het wennen aan jullie nieuwe thuis :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door