Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3437491
Oh dat poetsgen ontbreekt bij mij ook volledig waardoor vriendje regelmatig eerder de stofdoek of stofzuiger pakt dan ik omdat hij het dan vind dat er schoongemaakt moet worden ::) komt waarschijnlijk ook omdat zijn moeder ook veel meer een poetser is dan mijn moeder ;D

Wasmiddel gebruik ik gewoon robijn dus daar heb je waarschijnlijk niets aan.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3437515
Tanna schreef: vr 31 dec 2021, 21:57 Aleppo zeep......als ik nou geen vel meer wil hebben moet ik me daarmee wassen :-\ :-\ .........
Hoe dat dan? Heb wel alleen die van pure olijfolie en in gedroogde bar vorm. Al het andere is bij mij ook niet goed, allepo vloeibaar zeker ook niet
Laatst gewijzigd door Kaio op za 01 jan 2022, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3437517
pike schreef: vr 31 dec 2021, 18:07 Aleppo jaaa die heb ik ook een tijd gebruikt. Dat was het voor mij ook helemaal. Maar, op een of andere manier, als manlief die zeep gebruikt, druipt het water/zeep door/over het bakje. En in no time is mijn dure zeep door het afvoergaatje gespoeld. Hoe hij het doet ik weet het niet. Mijn opdracht om de zeep "droog" weg te leggen heeft niks geholpen. Want dat kan hij niet. (?)
:biggrin2:
Ik heb daarom de vloeibaar ooit een sgeprobeerd, maar dat was het niet voor mijn handen.
Ik heb zo'n zeepspons of hoe ik het moet omschrijven eronder liggen, helpt iets maar ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3437555
Kaio schreef: za 01 jan 2022, 10:08 :biggrin2:
Ik heb daarom de vloeibaar ooit een sgeprobeerd, maar dat was het niet voor mijn handen.
Ik heb zo'n zeepspons of hoe ik het moet omschrijven eronder liggen, helpt iets maar ::)
Oh dus jij kent dat probleem ook? Ik vroeg me wel eens af of ik nou gek was ::) Altijd die zeep in een plens water >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door