Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3371463
Oh schattig die caafjes :) De onderlinge problemen zijn natuurlijk wat minder. :(

Ik vind cavia's wel leuk, maar ben niet onmiddellijk van plan om ze in huis te nemen. Ik heb momenteel mijn handen wel vol aan de dieren die ik in huis heb qua aandacht geven dus als er de eerste jaren bij komen zullen het waarschijnlijk kijkdieren zijn.

En lizzy, niemand zegt dat je ze in een kooi moet houden hé.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3371468
Nieuwe aanwinst :-* net gekomen
Een peruvian AD in de kleuren lilac/saffraan/ wit
Ben helemaal blij met hem
Bijlagen
5C70823C-2C9D-4675-9D60-EBDB0E2A4DE0.jpeg
5C70823C-2C9D-4675-9D60-EBDB0E2A4DE0.jpeg (1.25 MiB) 1525 keer bekeken
28BAA1CB-66A3-42E5-A454-B75CB7D7BDB7.jpeg
28BAA1CB-66A3-42E5-A454-B75CB7D7BDB7.jpeg (1.26 MiB) 1525 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door kiara
#3371471
CindyMayella schreef:Ohhh.... gaaf beestje :D ... moest alleen bij de 1ste foto ff kijken wat de voorkant en achterkant was (als je snel kijkt, zie je het niet zo goed) ;) .....
Ha ha ja klopt dank je
Gebruikersavatar
Door kiara
#3371477
frodo quin schreef:Oh schattig die caafjes :) De onderlinge problemen zijn natuurlijk wat minder. :(

Ik vind cavia's wel leuk, maar ben niet onmiddellijk van plan om ze in huis te nemen. Ik heb momenteel mijn handen wel vol aan de dieren die ik in huis heb qua aandacht geven dus als er de eerste jaren bij komen zullen het waarschijnlijk kijkdieren zijn.

En lizzy, niemand zegt dat je ze in een kooi moet houden hé.
Ik heb nooit problemen onderling
#3371480
kiara schreef:Ik heb nooit problemen onderling
Jij misschien niet, maar ik doelde op de post over het koppel wat niet meer overeen komt op de vorige pagina. Met groepsdieren kan je dat altijd hebben hé. Ratten zijn super sociaal en zeker met vrouwen heb je onderling zelden problemen en toch heb ik vorig jaar een intro gehad die erg mis ging met meerdere bijtwonden, wat onrechtstreeks het overlijden van Amber heeft veroorzaakt.

Caafjes staan er voor zover ik weet om bekend erg zachtaardig te zijn, ook onderling, maar dat wil niet zeggen dat het altijd goed gaat, zoals Envie heeft ervaren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door