Korte -en nu echt laatste- uitleg: Ik had in dit topic o.a. geschreven dat Raffi -ook- los liep tijdens de wandelingen. Tevens wat -dacht ik - leuke filmpjes bijgevoegd.
Hiermee heeft iemand van t forum naar de Stichting gemaild om dit te melden.
Dat dit loslopen al tijdens het nazorggesprek ter sprake was gekomen, wist 'klikspaan' uiteraard niet. Wat ik nog steeds niet weet/snap, is wat klikspaan hiermee dacht te bereiken. Raffi is mijn hondje waarvoor ik bepaal hoe op te voeden/begeleiden. Niemand anders, zelfs geen stichting. Dat ik hier om tips/ervaringen vroeg, kwamen genoeg raadgevingen uit, waarvan ik zelf bekijk wat bruikbaar is of wat niet bij mij zou passen.
Dat dit topic openbaar is, weet ik heel goed. Ben heel voorzichtig juist met wat ik op internet zet. Op mijn eigen naam ben ik niet te vinden....
Heb ook niets geschreven wat iemand niet zou mogen weten/lezen. Heb gewoon niets te verbergen, was enthousiast, maar wil me wel veilig voelen.
Dat gevoel van veilig zijn, als hondenliefhebbers onder elkaar, is hiermee goed gewist. Meningsverschil hebben: prima. Maar zo achterbaks omgaan met wat uit pure enthousiasme gedeeld wordt....
Wat mij betreft mag dit topic dicht/verwijderd worden. Puur om te voorkomen dat verdere discussie hierover op naam van mijn nieuwste metgezel wordt voortgezet. Ik heb dit voorval voor mezelf geplaatst en heb allang weer heerlijk lopen genieten van de maffe capriolen van mijn Raffi. Gisteren heeft ze heerlijk met York eindeloos rondjes gerend, achter elkaar aan
In ieder geval iedereen dank voor haar/zijn bijdrage ter ondersteuning van mijn summiere, maar rap groeiende Podenco- kennis.