Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ina
Jeetje, ik keek al raar op toen ik de veranderde topictitel zag en vervolgens een 'tirade' die naar mijn idee kant nog wal raakte
Jammer dat het zo moet gaan en jammer dat als mensen een goed advies of mening hebben (of denken te hebben), dit niet eerst aan jou doorgeven...of via dit topic en anders desnoods in pb
Maar via andere wegen informatie doorspelen omdat men iets hoort, ziet, leest.... en niet eerst even vragen hoe het nu zit, is op zijn zachtst gezegd 'niet erg netjes'
Door doranto
Ina schreef:Jeetje, ik keek al raar op toen ik de veranderde topictitel zag en vervolgens een 'tirade' die naar mijn idee kant nog wal raakte
Jammer dat het zo moet gaan en jammer dat als mensen een goed advies of mening hebben (of denken te hebben), dit niet eerst aan jou doorgeven...of via dit topic en anders desnoods in pb
Maar via andere wegen informatie doorspelen omdat men iets hoort, ziet, leest.... en niet eerst even vragen hoe het nu zit, is op zijn zachtst gezegd 'niet erg netjes'
Vind ik inderdaad ook niet erg netjes. Aan de andere kant vraag ik mij af, wat er dan op dit forum geschreven kan worden wat niet iedereen zou mogen weten, inclusief mensen van een stichting. Omdat het openbaar is kunnen deze mensen het toch ook zelf lezen? Als ze dan info doorkrijgen van iemand kunnen ze toch altijd verifiëren of de info klopt? Het is bij mij ook wel eens gebeurt dat ik buiten BP om reacties kreeg van mensen die een hele andere draai gaven aan wat ik had geschreven. Dan zeg ik, lees het forum er maar op na en haal er verder mijn schouders over op. Als de berichten echter verwijderd zijn kan dat niet. Ik zou dat zelf dus niet gedaan hebben.
Door Ina
Doranto schreef:Vind ik inderdaad ook niet erg netjes. Aan de andere kant vraag ik mij af, wat er dan op dit forum geschreven kan worden wat niet iedereen zou mogen weten, inclusief mensen van een stichting. Omdat het openbaar is kunnen deze mensen het toch ook zelf lezen? Als ze dan info doorkrijgen van iemand kunnen ze toch altijd verifiëren of de info klopt? Het is bij mij ook wel eens gebeurt dat ik buiten BP om reacties kreeg van mensen die een hele andere draai gaven aan wat ik had geschreven. Dan zeg ik, lees het forum er maar op na en haal er verder mijn schouders over op. Als de berichten echter verwijderd zijn kan dat niet. Ik zou dat zelf dus niet gedaan hebben.
Is de ' Bar-plaats' openbaar? (ik heb werkelijk geen idee)
Hoe dan ook, openbaar of niet, zodra je ergens iets van vindt, kan je dat toch gewoon even aan diegene laten weten WAT je vindt.... desnoods met de medeling dat je het 'bezwaarlijke' gaat delen met derden waarvan jij denkt dat op de hoogte moeten zijn
En misschien heeft de 'beklaagde' wel een hele plausibele verklaring waarom iets......

Ik vind het persoonlijk gewoon niet zo netjes als het op deze manier gespeeld wordt

Of topic... ik zag dat mijn post achter de feiten aanliep, Dwarreltje had ondertussen zelf al uitgebreid gereageerd
Door doranto
Ina schreef:Is de ' Bar-plaats' openbaar? (ik heb werkelijk geen idee)
Hoe dan ook, openbaar of niet, zodra je ergens iets van vindt, kan je dat toch gewoon even aan diegene laten weten WAT je vindt.... desnoods met de medeling dat je het 'bezwaarlijke' gaat delen met derden waarvan jij denkt dat op de hoogte moeten zijn
En misschien heeft de 'beklaagde' wel een hele plausibele verklaring waarom iets......

Ik vind het persoonlijk gewoon niet zo netjes als het op deze manier gespeeld wordt

Of topic... ik zag dat mijn post achter de feiten aanliep, Dwarreltje had ondertussen zelf al uitgebreid gereageerd
Dat zou inderdaad netter zijn ja, maar ik heb niet de illusie dat er velen zijn die dat zo doen. Denk eerlijk gezegd dat er maar héél weinigen zijn. Zo is de realiteit nu eenmaal. Ik denk ook dat het goed is om dat in je achterhoofd te houden als je iets op een openbaar forum gaat schrijven.
ps. delen met derden vind ik eerlijk gezegd ook een beetje vreemd. Het forum is openbaar. Er zijn dus helemaal geen derden.
Door Charlie Angel
Ook de bar is openbaar, dus alles wat hier neergezet wordt kan een ieder lezen.
Hier hebben wij mensen al meerdere malen voor gewaarschuwd. Dus niet je hele hebben en houden hier plaatsen.
Neemt niet weg dat als iemand van dit forum informatie door gaat zitten spelen, dat dat ook wel erg kinderachtig is. Zo horen we niet met elkaar om te gaan!

Dwarreltje, ik weet nog steeds niet precies wat er gebeurd is en ik hoop oprecht dat je het los kan laten. Ik persoonlijk zou het als moderator zijnde wel prettig hebben gevonden als je een kort pb'tje had gestuurd naar ons moderators, dan had ik of mijn collega's het topic kunnen verwijderen en had jij niet al je posten aan hoeven passen.
Door Aquillo
hee Dwarreltje, Wat is het? :-\ Laat je niet afketsen hoor. :bigarmhug: Gewoon doorgaan met vragen over je Podje. :D en Post vooral ook fotootjes als je daar zin in hebt. Het is toch fijn om met andere podjes eigenaren dingen te delen.. Het zijn zulke lieve, maar ook stoute en eigenzinnige honden.
En vergeet niet er kunnen altijd mensen zijn die proberen roet in het eten te gooien, laat je er vooral niet door afschrikken. Het ligt aan hen en niet aan jou. Onthoud dat goed.
Door cj
Wow, wat is hier gebeurt?! Wat ik lees dat er buiten haar om, contact is opgenomen met de stichting waar de hond vandaan is gekomen. Dat kan niet en mag niet. Ik kan me voorstellen dat BP hier iets in haar beleid opneemt hierover, aan de andere kant kent iedereen normale fatsoensnormen en lijkt me dat niemand het normaal vindt dat dit kan gebeuren.
Dwarrel, ik vind het heel naar om dit te lezen.
Saskia
Door eelke
Helaas Saskia, dat 'mag' wel. 'Klikken' is immers niet verboden, wel heel ongepast. Maar daarom is het zo belangrijk om goed na te denken wat je op het internet zet, en welke gevolgen dat kan hebben. En dan nog kun je helaas niet alles voorkomen... :-\

BP kan alleen in de hand houden wat hier op BP gebeurd. En zelfs dan nog niet alles want met bv persoonlijke berichten is dat ook weer heel lastig.
Door Anne in Zweden
Maar wat heeft Dwarreltje dan überhaupt gezegd of gedaan dat het nodig maakt de stichting te informeren? Ze heeft toch helemaal niets verkeerds geschreven? Rare actie van degene die dat gedaan heeft.
Door Dwarreltje
Korte -en nu echt laatste- uitleg: Ik had in dit topic o.a. geschreven dat Raffi -ook- los liep tijdens de wandelingen. Tevens wat -dacht ik - leuke filmpjes bijgevoegd.
Hiermee heeft iemand van t forum naar de Stichting gemaild om dit te melden.
Dat dit loslopen al tijdens het nazorggesprek ter sprake was gekomen, wist 'klikspaan' uiteraard niet. Wat ik nog steeds niet weet/snap, is wat klikspaan hiermee dacht te bereiken. Raffi is mijn hondje waarvoor ik bepaal hoe op te voeden/begeleiden. Niemand anders, zelfs geen stichting. Dat ik hier om tips/ervaringen vroeg, kwamen genoeg raadgevingen uit, waarvan ik zelf bekijk wat bruikbaar is of wat niet bij mij zou passen.
Dat dit topic openbaar is, weet ik heel goed. Ben heel voorzichtig juist met wat ik op internet zet. Op mijn eigen naam ben ik niet te vinden....
Heb ook niets geschreven wat iemand niet zou mogen weten/lezen. Heb gewoon niets te verbergen, was enthousiast, maar wil me wel veilig voelen.
Dat gevoel van veilig zijn, als hondenliefhebbers onder elkaar, is hiermee goed gewist. Meningsverschil hebben: prima. Maar zo achterbaks omgaan met wat uit pure enthousiasme gedeeld wordt.... :-X
Wat mij betreft mag dit topic dicht/verwijderd worden. Puur om te voorkomen dat verdere discussie hierover op naam van mijn nieuwste metgezel wordt voortgezet. Ik heb dit voorval voor mezelf geplaatst en heb allang weer heerlijk lopen genieten van de maffe capriolen van mijn Raffi. Gisteren heeft ze heerlijk met York eindeloos rondjes gerend, achter elkaar aan :daisy:
In ieder geval iedereen dank voor haar/zijn bijdrage ter ondersteuning van mijn summiere, maar rap groeiende Podenco- kennis.
Door eelke
Bedankt nog voor je uitleg. Ik hoop dat je het achter je kunt laten. Ik zal het topic inderdaad sluiten, het laatste is er nu wel over gezegd.

Ik hoop toch dat we af en toe nog eens een foto'tje ofzo van Raffi voorbij zien komen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door