Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Eef+doggies schreef:Eerste aflevering gezien :D
Ik snap alleen niet hoe wordt bepaald wie weg moet? :???:

Op het einde vullen ze de test in. Degene die de meeste vragen fout beantwoord krijgt een rood scherm en moet dus weg ;-)
Vragen zijn bijvoorbeeld 'zat de mol in de helikopter of in een busje'
Door Eef+Stippels
dinky89 schreef:Op het einde vullen ze de test in. Degene die de meeste vragen fout beantwoord krijgt een rood scherm en moet dus weg ;-)
Vragen zijn bijvoorbeeld 'zat de mol in de helikopter of in een busje'
Aaahh ok, dankjewel :)
Door dinky89
Wie is er vorige week uit gegaan? Heb het toen helaas moeten missen :(
Straks zit ik er wel weer klaar voor :D
Door frodo quin
dinky89 schreef:Wie is er vorige week uit gegaan? Heb het toen helaas moeten missen :(
Straks zit ik er wel weer klaar voor :D
Als je wil kan je alle afleveringen op de site van NPO kijken :)
Door Eef+Stippels
frodo quin schreef:Als je wil kan je alle afleveringen op de site van NPO kijken :)
Staan ze daar eerder op dan op de npo app?
Ik kijk ze nu via de npo app op onze tv en daar komen de afleveringen pas op nadat ze zijn uitgezonden.
Door frodo quin
Ik kijk gewoon op de site en loop meestal wat achter, maar ik denk ook dat het maar na de uitzending op tv is. Maar kan je de uitzendingen niet gewoon op tv kijken als je ze liever sneller wil zien?
Door Eef+Stippels
We hebben geen tvkabel aangesloten omdat we verder nooit iets tijdens de daadwerkelijke uitzending kijken, altijd achteraf via de app :)
Door dinky89
Ik ben niet zo van het terugkijken via een ander scherm dan de tv ;D
En ja, dan moet ik mijn tablet gewoon connecten met de tv en hopen dat de internetverbinding stabiel genoeg is om het terug te kijken ::)

Ik blijf trouwens Sanne en Diederik enorm verdacht vinden
Door Eef+Stippels
dinky89 schreef:Ik ben niet zo van het terugkijken via een ander scherm dan de tv ;D
En ja, dan moet ik mijn tablet gewoon connecten met de tv en hopen dat de internetverbinding stabiel genoeg is om het terug te kijken ::)

Ik blijf trouwens Sanne en Diederik enorm verdacht vinden
Wij kijken wel gewoon op het tv scherm hoor :)

Ik ook!!
En volgens mij stak Thomas geld in zijn zak in de duinen :???:
Door dinky89
Leek het inderdaad wel op want ik vond de stapel papierwerk in de handen ook een stuk minder lijken dan bij Jochem. En ze hadden veel meer geld opgepikt in de duinen dan waarmee ze over de streep kwamen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door