Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Zo, die Vincent! Hij heeft op geheel eigen wijze de weg naar de bewoonde wereld genomen ;D ;D ;D

Lieve Pop en meneer PoP, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :-* :-* :-* !

Jullie hebben hem een mooie leuke naam gegeven :-* . En nu gaan wij heeeeel geduldig ( :-X ) zitten wachten op de eerste foto's :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Dank jullie wel.

Vincent heeft al goed gedronken. Hij laat meer tijd tussen de voedingen dan zijn broer, die dronk zowat elk uur als je hem liet... dus das even wennen voor mij om me geen zorgen te maken. Eens aan de borst wil hij wel liefst nooit meer loslaten. :biggrin2:

En hij heeft wel wat last van krampjes. Hij slaapt dan korte stukjes omdat hij wakker wordt van de pijn.
Maar ik heb de indruk dat dat al betert.

En een klaag en geluksmomentje in 1: ik ben zo blij dat ik straks gewoon naar huis ga ipv 4 dagen in het ziekenhuis te blijven zoals normaal.
Ze brengen net mijn ontbijt: hou je vast:
4 sneden bruin brood
Margarine
Light smeerkaas
Choco met zoetstof
Koffie en koffiemelk

Het brood is het enige dat ik eet...
Koffie lust ik niet, en de rest is zo'n rommel dat ik daar ver van wegblijf...
En droog brood eet ik ook niet, sorry.

Dus dan maar even vasten vanochtend....
Door pearlsofpassion
Hope schreef:Spannend hoor! Het komt vast allemaal goed.
Als het ineens zo heel snel gaat dan komt er ook wel een oplossing. De vk thuis, of de huisarts of gewoon ineens een baby. Als dat zo snel gaat dan gaat dat ook wel goed, dan kan jij dat gewoon.

Maar voor je rust is het wel fijner om gewoon lekker op je gemak naar het ziekenhuis te gaan, dat begrijp ik. Maar probeer je er geen zorgen over te maken, het komt zoals het komt.
Je had trouwens helemaal gelijk hoor. Ik was dan wel in het ziekenhuis maar doordat mijn lichaam zo wat raar gedaan heeft, en de vroedvrouwen mij niet geloofden dat ik pijn had >:( , heb ik het eigenlijk zelf gedaan. Ale, samen met Stijn. Zonder hem had ik het wel niet gekund.

Ik ben dat hele 'hands off' bevallen nu wel anders gaan bekijken. Ok, ik vind het wel erg nuttig dat iemand op het eind kan zien wat er gebeurd daar beneden en kan bijsturen of raad geven. Maar het ergste was al achter de rug toen ze bij me kwamen.
Als ik ook maar een beetje daarop voorbereid was, had ik gewoon kunnen knielen of hurken en hem zelf kunnen opvangen. Hoe mooi was dat geweest? :)
Door Hope
pearlsofpassion schreef:Je had trouwens helemaal gelijk hoor. Ik was dan wel in het ziekenhuis maar doordat mijn lichaam zo wat raar gedaan heeft, en de vroedvrouwen mij niet geloofden dat ik pijn had >:( , heb ik het eigenlijk zelf gedaan. Ale, samen met Stijn. Zonder hem had ik het wel niet gekund.

Ik ben dat hele 'hands off' bevallen nu wel anders gaan bekijken. Ok, ik vind het wel erg nuttig dat iemand op het eind kan zien wat er gebeurd daar beneden en kan bijsturen of raad geven. Maar het ergste was al achter de rug toen ze bij me kwamen.
Als ik ook maar een beetje daarop voorbereid was, had ik gewoon kunnen knielen of hurken en hem zelf kunnen opvangen. Hoe mooi was dat geweest? :)
Het is allemaal goed gekomen en dat is mooi genoeg ;)

Je bent gewoon een sterke vrouw, dat blijkt maar weer! Goed gedaan!
Door Aprilsnow
Gefeliciteerd familie PoP met jullie kersverse zoon en broertje.

Wat een verhaal heb je er weer bij om hem later mee te geven. Toch veel leuker dan het standaard verhaal ;)
Door pearlsofpassion
Lizzy schreef:Zo, die Vincent! Hij heeft op geheel eigen wijze de weg naar de bewoonde wereld genomen ;D ;D ;D

Lieve Pop en meneer PoP, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :-* :-* :-* !

Jullie hebben hem een mooie leuke naam gegeven :-* . En nu gaan wij heeeeel geduldig ( :-X ) zitten wachten op de eerste foto's :biggrin2:
Oh ja, foto's :biggrin2:
Staat weer omgekeerd natuurlijk... ::)

Afbeelding

Afbeelding

Vincent was geloof ik ook niet zo tevreden dat mijn baarmoeder hem zo met brute kracht naar buiten ramde. :-\ Maar een baby kan er veel erger van afzien, van zo'n bevalling dan dat.
Ik vind het wel prima zo. Een klein uurtje compleet doodgaan, maar echt compleet, maar daarmee is het dan ook voorbij.
Liever dan lange tijd op het gemakje.
Oh, ik was me aan het ergeren aan die weeën die om de 5 min kwamen. Na 2 min ben je wel gerecupereerd en dan lag ik daar niets te doen. Tijd te verliezen. Het duurde net een eeuwigheid...
Nee, dan heb ik liever dat het doordoet, ookal is dat een pak zwaarder, het gaat tenminste vooruit.
Door sella
Wat een heerlijk prilleke. Zo ontzettend mooi kindje. Hij moet ook 5bijlomen van de navelstreng om zijn nekje. Heerlijk naar huis en bijkomen en wennen aan elkaar en genieten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door