Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:Spannend hoor! Het komt vast allemaal goed.Je had trouwens helemaal gelijk hoor. Ik was dan wel in het ziekenhuis maar doordat mijn lichaam zo wat raar gedaan heeft, en de vroedvrouwen mij niet geloofden dat ik pijn had
Als het ineens zo heel snel gaat dan komt er ook wel een oplossing. De vk thuis, of de huisarts of gewoon ineens een baby. Als dat zo snel gaat dan gaat dat ook wel goed, dan kan jij dat gewoon.
Maar voor je rust is het wel fijner om gewoon lekker op je gemak naar het ziekenhuis te gaan, dat begrijp ik. Maar probeer je er geen zorgen over te maken, het komt zoals het komt.
pearlsofpassion schreef:Je had trouwens helemaal gelijk hoor. Ik was dan wel in het ziekenhuis maar doordat mijn lichaam zo wat raar gedaan heeft, en de vroedvrouwen mij niet geloofden dat ik pijn hadHet is allemaal goed gekomen en dat is mooi genoeg, heb ik het eigenlijk zelf gedaan. Ale, samen met Stijn. Zonder hem had ik het wel niet gekund.
Ik ben dat hele 'hands off' bevallen nu wel anders gaan bekijken. Ok, ik vind het wel erg nuttig dat iemand op het eind kan zien wat er gebeurd daar beneden en kan bijsturen of raad geven. Maar het ergste was al achter de rug toen ze bij me kwamen.
Als ik ook maar een beetje daarop voorbereid was, had ik gewoon kunnen knielen of hurken en hem zelf kunnen opvangen. Hoe mooi was dat geweest?
Lizzy schreef:Zo, die Vincent! Hij heeft op geheel eigen wijze de weg naar de bewoonde wereld genomenOh ja, foto's![]()
![]()
![]()
Lieve Pop en meneer PoP, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon![]()
![]()
!
Jullie hebben hem een mooie leuke naam gegeven. En nu gaan wij heeeeel geduldig (
) zitten wachten op de eerste foto's