Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3242223
Marloes,misschien heb je deze al gezien,maar voor de zekerheid zet ik het hier neer! Er zijn voor HG-patienten steungroepen/praatgroepen en misschien heb je hier iets aan!

:bigarmhug: :bigarmhug: en natuurlijk ook voor jouw man en Nelson en de katsels! Sterkte meissie :-*
#3242227
Radja schreef:Marloes,misschien heb je deze al gezien,maar voor de zekerheid zet ik het hier neer! Er zijn voor HG-patienten steungroepen/praatgroepen en misschien heb je hier iets aan!

:bigarmhug: :bigarmhug: en natuurlijk ook voor jouw man en Nelson en de katsels! Sterkte meissie :-*
Thx! Ik ben lid van een praatgroep maar iedereen is te ziek om te praten
::) ;D
#3242232
Radja schreef:Ik weet niet of ik nu hardop moet lachen :-\ ,maar doe het toch ;D ;D ! Zelfspot,ik houd er wel van!
Ja toch? Huilen doe ik ook hoor, echt. Het helpt alleen niet.
Maar echt, ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld als nu. Veel pijn gehad altijd, maar dit is nieuw. Ik geloof dat ik vijf weken geleden voor het laatst ergens trek in had :-\
#3242234
Hope schreef:Dank allemaal!

Straks overleg met de verloskundige.
Mijn menu tot vandaag: 5 lepels roomijs en een half glas appelsientje sinaasappelsap.
Ik vrees echt dat dit niet kan blijven zo. Van mij mogen ze er een sonde in gooien.

Ochjee, dat is echt niet genoeg.
Dring bij de vlos aan op actie, niet iedereen ziet HG even vaak in de praktijk en is gewend om er adequaat op te reageren.
Als je naar het zkh gaat voor eventueel sonde, wil niet zeggen dat je die de komende 7 maanden ook nodig gaat hebben. Misschien alleen nu even om aan te sterken en het metabolisme van je baby niet te strak te laten afstellen.
Na 16 weken verlaagt het hcg weer wat en voel je je wellicht wat beter. HG hoeft niet perse 9 maanden te duren.

En voel je niet schuldig hè, HG is een ziekte en heeft nog maar weinig met gewone zwangerschapsmisselijkheid van doen.
#3242240
koekje schreef:

Ochjee, dat is echt niet genoeg.
Dring bij de vlos aan op actie, niet iedereen ziet HG even vaak in de praktijk en is gewend om er adequaat op te reageren.
Als je naar het zkh gaat voor eventueel sonde, wil niet zeggen dat je die de komende 7 maanden ook nodig gaat hebben. Misschien alleen nu even om aan te sterken en het metabolisme van je baby niet te strak te laten afstellen.
Na 16 weken verlaagt het hcg weer wat en voel je je wellicht wat beter. HG hoeft niet perse 9 maanden te duren.

En voel je niet schuldig hè, HG is een ziekte en heeft nog maar weinig met gewone zwangerschapsmisselijkheid van doen.
+ 100x 1!!!!!! Alles wat koek zegt!!
#3242267
Gefeliciteerd en bah bah. Een collega van mij had dit ook negen maanden lang. Wat een opluchting toen de baby er was. Wat zij wel verdroeg was zoete popcorn. Ze zat steeds met een zakdoek met pepermunt lucht wat de misselijkheid iets weg nam. En belandde ook meerdere keren in het ziekenhuis. Ik heb het van dichtbij gezien en voel diep diep met je mee. Dit is geheel geen roze wolk. Heel veel sterkte en ik duim voor je dat je tot de groep behoord bij wie dit ergens tijdens de zwangerschap verdwijnt of in ieder geval milder wordt.
#3242275
Lieve meid, hele dikke knuf en gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik hoop dat je je echt snel beter mag gaan voelen en trek mag krijgen.
Jeetje zeg wat een toestand..weer in ziekenhuis dus nu?! Dat kon er ook nog wel bij. Maar je bent niet de minste, je hebt voor hetere vuren gestaan en bent dapper, stoer en sterk! De baby boft nu al met jou als mama. Sterkte!
:bigarmhug: :bigarmhug:
#3242276
Diego schreef:Lieve meid, hele dikke knuf en gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik hoop dat je je echt snel beter mag gaan voelen en trek mag krijgen.
Jeetje zeg wat een toestand..weer in ziekenhuis dus nu?! Dat kon er ook nog wel bij. Maar je bent niet de minste, je hebt voor hetere vuren gestaan en bent dapper, stoer en sterk! De baby boft nu al met jou als mama. Sterkte!
:bigarmhug: :bigarmhug:
Ja, weer in het ziekenhuis. Voorlopig nog alleen op vocht.
Manlief gaat uitzoeken of er uberhaupt een sonde in mijn neus kan. Ernstig verbrijzeld geweest hé (zeg maar gerust volledig weg) en opgebouwd uit donorbot en eigen weefsel. Dus totaal geen idee of die neus een slang toe laat. Maar hoe dan ook kan ik nu niet uitdrogen.
#3242280
Ja, daar zit je ook mee natuurlijk dat het via de neus wellicht niet kan.
Je moet inderdaad zeker niet uitdrogen. Hopelijk komt er een goede pijnvrije oplossing! Via de maag doen ze ook wel eens toch? Of kan dat niet ivm de zwangerschap?
De duimen gaan hier voor je draaien. :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door